Ισχυρή τάση φυγής για εργασία στο εξωτερικό

Πρόθυμο δηλώνει το 60% των Ελλήνων
Πέμπτη, 04 Δεκεμβρίου 2014 12:16
UPD:04/12 12:16

Η αναζήτηση διεξόδου από το περιβάλλον οικονομικής αβεβαιότητας και το υψηλότερο βιοτικό επίπεδο άλλων χωρών συντηρούν ισχυρή την τάση brain drain / «διαρροής εγκεφάλων», με έξι στους δέκα Ελληνες (60%) να δηλώνουν πρόθυμοι να μετακινηθούν στο εξωτερικό για μια νέα αρχή, σύμφωνα με έρευνα της The Boston Consulting Group, όπου φαίνεται η παγκόσμια διάσταση του φαινομένου, με σχεδόν δύο τρίτα (64%) του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού να δηλώνουν ότι θα απαντούσαν θετικά σε πρόταση εργασίας στο εξωτερικό.

27 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Nostradamus[46.103.1xx.xxx]
06/12/2014 13:09

@David CAMERON

Πως με πιαν'ς,πως με πιαν'ς...
Το βρηκες διανοια!!! Αστερι υπερλαμπρο!!! Γιαυτο γυρισα βρε.Για να διοριστω.Και διοριστικα!!! Φανταρος...
Αλλα ρε συ...απολυθηκα!!! Ακου να δεις!!! Λες να φταει οτι καταλαβαν οτι ειμαι λαβρος υπερ του σοσιαλ-αχταρμα???
Γιαυτο και εγω περιμενω να ερθει ο τρισκαταρατος ο ΣΥΡΙΖΑς μπας και με ξαναδιορισει.Να παρω και εγω ο αναρχο-απλυτος κανα διπιτο απο τον Μπαιρακταρη να λιγδωθει το αντερακι μου ο πεινασμενος.Καμμια λιμνοθαλασσα.Κανενα πρωην αεροδρομιο.Κανα λιμανι.Αντε κανα τρενο.Να γινω και εγω επενδυτης βρε παιδι μου.

Και μιας και το εφερε η συζητηση.Εσυ Αινσταιν μου, πως και επεστρεψες?? Τους εφυγες η σε αμολυσανε???
Μεγαλη η απωλεια για το Ηνωμενο Βασιλειο αναμφισβητητα.Τριζουν τα κοκαλα της Θατσερ....Και τι κερδος για την Ελλαδα!!!!

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[92.18.1xx.xxx]
05/12/2014 18:38

Καλό θα κάνει. Πολύ μεγάλο καλό γιατί οι έλληνες τόσα χρόνια είναι κλεισμένοι στη γυάλα τους. Ευκαιρία να γνωρίσουν πως λειτουργεί ο πολιτισμένος κόσμος. Όμως προσοχή! αν εκεί που πάνε φτιάξουν ελληνικά "χωριά" και συναναστρέφονται μόνο με τους συγχωριανούς τους τότε θα παραμείνουν έλληνες. Ακριβώς όπως πάθανε πολλοί φοιτητές.

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
David CAMERON[77.49.1xx.xxx]
05/12/2014 18:17

@Nostradamus 05/12/2014 15:34

μην και "επεστρεψες οικειοθελως"... γιά να διορισθείς? ή το επιδιώκεις αυτό τώρα?
πολύ λάβρο γιά το σοσιαλ-αχταρμά σε αντιλαμβάνομαι...

ΥΓ
έτυχε να παντρευτώ την ...Αγγλίδα, αλλά ήρθε και μένει εδώ.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος...Ιντερνάσιοναλ[194.125.2xx.xxx]
05/12/2014 17:07

Οι Έλληνες πάντα είχαμε τάση φυγής προς το εξωτερικό.
Από την αρχαιότητα ακόμα.
Βλέπω όμως ότι οι Ολλανδοί και οι Ελβετοί μας ξεπερνάνε. Το 90% και 75% αντίστοιχα δηλώνουν πρόθυμοι για εργασία στο εξωτερικό.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Nostradamus[46.103.1xx.xxx]
05/12/2014 15:34

Δεν υπαρχει συγκριση.Οσοι εχουν εργαστει/εργαζονται,ζησει/ζουν στο εξωτερικο ολοι λενε ακριβως τα ιδια.
Εκει οι νεες ιδεες,η καινοτομια,η εργατικοτητα θεωρουνται υψιστα προσοντα και ανταμειβονται.
Στο Ελλαδισταν ακριβως τα ιδια αυτα προσοντα εκλαμβανονται ως απειλη στην "εξουσια" και την απολυτα ορθη γνωση του εργοδοτη-αφεντη.Ο συντηριτισμος και η οπισθοδρομηση σε ολο του το μεγαλειο τοσο στο δημοσιο αλλα πολυ περισσοτερο στον ιδιωτικο τομεα.
Γιαυτο και τελικα αυτοι που μενουν εδω ειναι ειτε μονοδιαστατα,"παροπιδιασμενα" ατομα (που δεν αποτελουν απειλη λογω τοσο της ελλειψης γενικων γνωσεων οσο και της αδιαφοριας τους για αποκτηση αυτων), ειτε συμβιβασμενα ατομα που δεν τολμουν να κανουν κατι(δικαιολογημενα απο τον φοβο των...αντιδρασεων), ειτε ατομα που δεν εχουν την οικονομικη κυριως δυνατοτητα να φυγουν.

Ενα παραδειγμα....για γελια...

-Ενας τυπακος κανει αιτηση για εργασια σε μεγαλη εταιρια(πολυεθνικη...πολυ γνωστη) τοσο για θεση στο εξωτερικο οσο και για αλλη θεση στην Ελλαδα.Η εταιρια δεχεται ως εργαζομενο στα κεντρικα της σε χωρα της Ευρωπης τον τυπακο σε θεση με υψηλες απαιτησεις.
Την ιδια ακριβως στιγμη το παραρτημα(θυγατρικη) της ΙΔΙΑΣ εταιριας στην Ελλαδα απορριπτει τον ιδιο τυπακο με την δικαιολογια οτι τα προσοντα του ειναι κατωτερα των ζητουμενων...για θεση μικροτερων απαιτησεων απο αυτων της ΜΗΤΡΙΚΗΣ!!!!
Φανταστειτε τι show εγινε.....και την φατσα του εδω...αξιοκρατικα παντα...τοποθετημενου C.E.O.

@Nostradamus
Και πως ξαναγυριζω στο νησι τωρα θα μου πεις??? Δεν παντρευτηκα ο μα....μπιιιιπ στο παντρευτηκα....την Αγγλιδα. Τωρα θα ειχα και δουλεια και σπιτι....Με εφαγε το "επεστρεψα οικειοθελως"...Τι ΒΟΔΙ ΗΜΟΥΝ!!!!!!

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
idiot[46.103.1xx.xxx]
05/12/2014 13:35

Συμφωνώ με το Βασίλη σε πολλά,αλλά πολύ περισσότερο στα περί προτεσταντικης ηθικής όπου είναι η κύρια αιτία της προοδου των Αγγλοσαξόνων!!

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Victor[79.255.4xx.xxx]
05/12/2014 11:35

Οι περισσότεροι από εμάς δεν φύγαμε τόσο γιατί δεν "εξιαμε" δουλειά στην Ελλάδα αλλα πιο πολλή για την σάπια και οπισθοδρομική νοοτροπία που συνεχίζει και καταστρέφει τον τόπο που αγαπάμε συν της alllois ότι ακριβώς "επιεδη" είχαμε 15 χρονια διεθνείς εργασιακή εμπειρία και πάντοτε προτείναμε και προσπαθούσαμε για τα καλύτερα στην Ελλάδα η μονη αντιμετώπιση και η μονη αντίδραση από τους ομοεθνείς μας στην Ελλάδα ήτανε αν δεν σου αρέσει εδώ άντε και....καταλάβατε το υπόλοιπο. Και αυτό ακριβώς κάναμε διότι, στην Ελλάδα δεν επιθυμούνται και δεν είναι ευπρόσδεκτοι άνθρωποι που έχουν γνώσεις, όραμα, όνειρα, και άνθρωποι που ξέρουν να συζητούν. Πως γίνεται να μπορώ να συνομιλώ και να συζητώ με χιλιάδες εκατοντάδες ανθρώπους από κάθε εθνικότητα αλλα με Έλληνα ποτε διότι το κάθε τι που μπορεί να πω ως πρόταση για βελτίωση το παίρνει σαν κατηγορώ και προσωπικά κιόλας. Οι Έλληνες δυστυχώς αναμεταξύ τους δεν μπορούν να συζητήσουνε. Εγώ "εψτρεψα" οικειοθελώς στην Ελλάδα το 1999 δούλεψα εκεί 12 ολόκληρα χρονια (έχοντας γεννηθεί στην Αγγλία και έχοντας πάει σε ένα από τα καλύτερα σχολεια στην Αγγλία και πανεπιστήμιο σε πανεπιστήμια και όχι σε κομματικό-κρατούμενα οχυρά όπως είναι τα αντίστοιχα στην Ελλάδα) - μου διόρθωναν τα Aggliak μου οι "εργοτες" οι κομπλεξικοί στην Ελλάδα που τα Αγγλικά είναι η μητρική μου γλώσσα. Λοιπόν τι άλλο να σας πω. Έφυγα οριστικά το 2012 και να είναι και δύσκολα το εξωτερικό και θέλει κότσια, διότι στέκεσαι και μαθαίνεις με τις δικες σου δυνάμεις μονο. Όμως σε κάθε πρίπτωση αξίζει και am όντως δουλέψεις σε παίρνουν και στα σοβαρά και σε ανταμείβουν. Εγώ έχω πάρει 3 αυξήσεις μέσα σε ένα χρόνο και μου επιτρέπεται κιόλας να δουλεύω 3 ημερες την εβδομάδα από το σπίτι. Αυτά, μακάρι όσοι αξίζουν να φύγουν από την Ελλάδα διότι η Ελλάδα δεν μας αξίζει, μας εξοστράκισε και με μένος και μισος και φθόνο και ζήλια και με κόμπλεξ κατωτερότητας μας έδιωξε και μας είπε πως δεν είμαστε φιλόξενοι στον τόπο που αγαπάμε και πως δεν θέλουν την συνεισφορά μας και την δουλειά μας. Αυτή δυστυχώς είναι η Ελλάδα ανήμπορη να ορθοποδήσει διότι οι πολίτες της δεν θέλουν να ορθοποδήσουν.

Aυτόματη μετατροπή από greeklish σε ελληνικά μέσω του http://services.innoetics.com/greeklish
Υπερψηφίστηκε από 22 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
fg[212.205.0xx.xxx]
05/12/2014 11:32

Γιωργος[71.49.6xx.xxx]
δηλαδή οι καλύτεροι δε θα ψήφιζαν ποτέ σύριζα.
Άρα τον Ιούνιο του 2012 ψήφισαν πασοκνδ, σταθερότητα και ευρώ,
και μετά άρχισαν να φεύγουν,
αφήνοντας μας να ζήσουμε με τις συνέπειες των επιλογών τους.
ή αυτοί λοιπόν δεν είναι οι καλύτεροι και όσοι μείναμε πίσω συριζαίοι,
ή εσυ είσαι ενας ιδεοληπτικός που κόντρα σε κάθε λογική προσπαθεί να επιβεαιώσει την ιδεοληψία του.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 9 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γιωργος[71.49.6xx.xxx]
05/12/2014 04:42

Το μονο δυσαρεστο στην ολη υποθεσι ειναι φευγουν οι καλυτεροι εξω και μενουν οι τεμπελιδες οι κουμουνες και οι πιο αχρηστοι πισω για να ψηφισουν για να βγη το ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογες. Το ΣΥΡΙΖΑ που θα μοιρασει χρηματα σε ολους αυτους τους τεμπελιδες.
Αλλα τα δανεια τερμα, δεν υπαρχουν κοροιδα πια . Να δουμε που θα τα βρη τα λεφτα ο Αλεξης.

Υπερψηφίστηκε από 17 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
AN[87.165.2xx.xxx]
05/12/2014 00:50

Είναι η 3η μου χρονιά στο εξωτερικό σαν εργαζόμενος και το 12ο συνολικά έτος που μένω-πηγαινοέρθομε στο εξωτερικό. Οσοι έχουν προσωπικούς και οικογενειακούς στόχους και όνειρα και μπορούν καλά θα κάνουν να φύγουν στο εξωτερικό.

Τη ποιότητα ζωής ο καθένας μας την ορίζει. Οποιος ξεπεράσει το πρόβλημα της γλώσσας άμεσα βρίσκει εργασία. Αν θέλει κάποιος να βγάζει καλά χρήματα, αλλά να επενδύει, να βγαίνει σε εστιατόρια, να πηγαίνουν τα παιδιά του σε ιδιωτικά σχολεία, να οδηγεί μόνο γερμανικά αυτοκίνητα και να έρχετε κάθε 2μηνο στην Ελλάδα, ε καλά θα κάνει να μείνει εκεί με τις τρομερές φιλοδοξίες του για το ποιος θα είναι ο επόμενος πρωθυπουργός μιας χρεοκοπημένης χώρας -η οποία ήταν κάποτε ευλογημένη να διδάσκει δημοκρατία-, να ζει με συντάξεις και επιδόματα με τους γονείς του να κοιμούνται στο διπλανό δωμάτιο και να περιμένει από τον καναπέ του ρωσοαραβοαμερικανοισραηλινους επενδυτές να δημιουργήσουν χιλιαδές ή ίσως και εκατομμύρια θέσεις εργασίας.

Πρέπει οι Έλληνες κάποτε/τώρα να σκεφτούν το μέλλον και να μην ζουν με το παρελθόν. Ολοι οι ικανοί και καλοί στο εξωτερικό. Δεν αρκεί μόνο το brain drain αλλά και το brain change.
Auf Wiedersehen!!!!

Υπερψηφίστηκε από 28 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Βασίλης[79.167.5xx.xxx]
04/12/2014 21:02

Έζησα και εργάστηκα 7 χρόνια στο Λονδίνο. Πολλά κατάλαβα.
Μερικά από αυτά σταχυολογούνται παρακάτω:
Εάν δεν ζήσουν όλοι οι έλληνες στο εξωτερικό, έστω για ένα χρόνο, δεν μπορούν να αντιληφθούν και να συγκρίνουν την ποιότητα ζωής εντός κι εκτός Ελλάδος.

Βέβαια, παράδεισος δεν υπάρχει ούτε στην Ελλάδα ούτε στο εξωτερικό. Τον φτιάχνεις εσύ όπου θέλεις, εάν γνωρίζεις τι θέλεις να πετύχεις.

Στην Ελλάδα η ομάδα (οικογένεια, σόι, κόμμα, συνδικαλιστική ή/και φοιτητική παράταξη, ποδοσφαιρική ομάδα, ενορία κ.ά.) ορίζει την μοίρα πολλών από τους συνέλληνες και σε καλύπτει όπως κάνει για όλα τα «παιδιά της». Ακόμη και εάν έχεις κάνει παρανομίες… δηλαδή το «έγκλημα» δεν έχει «τιμωρία». Όμως λογοδοτείς στα μέλη της ακόμη και στα 50, τα 60 σου και βάλε. Αντίθετα, στη Δύση το άτομο προέχει γιατί το όριό του είναι οι επιθυμίες του και οι ιδέες του για τις δυνατότητές του. Βέβαια εκεί η «ομάδα» τύπου (οικογένεια, σόι, κόμμα, συνδικαλιστική ή/και φοιτητική παράταξη, ποδοσφαιρική ομάδα, ενορία κ.ά.) δεν σε καλύπτει γιατί είσαι «ελεύθερος» πριν από τα 16 σου. Εκεί ο νόμος τιμωρεί κάθε παρανομία σου.

Από οικονομική άποψη, στη δύση το κόστος ζωής και οι απολαβές είναι κατά πολύ υψηλότερα των αντίστοιχων ελληνικών. Όμως, όσοι έλληνες μετανάστες επέστρεψαν στην πατρίδα το μετάνιωσαν.

Ευκαιρίες: Στο εξωτερικό, εάν προσπαθείς, δουλεύεις, αναπτύσσεσαι και πετυχαίνεις γρηγορότερα στόχους. Δεν θα σε πειράξει κανένας εάν είσαι αφοσιωμένος σε ό,τι κάνεις δίχως να βλάπτεις κανέναν. Καθαρή προτεσταντική ηθική. Κόστος: αρκετές φορές υπάρχει ψυχική κόπωση και μοναξιά.
Στην Ελλάδα, εάν προσπαθείς, δουλεύεις, δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα αναπτύσσεσαι και, πολλές φορές, πετυχαίνεις πολύ αργότερα στόχους. Εάν μάλιστα είσαι δημόσιος υπάλληλος θα σε κοροϊδεύουν και θα σε αποθαρρύνουν γιατί «χαλάς» τη γενική εικόνα των άλλων-της ομάδας. Ελληνοαναρχική ηθική. Κόστος: Είσαι μαζί με την ομάδα αλλά, ουσιαστικά μόνος όταν θέλεις να διαφέρεις. Πάντα όμως στάσιμος, εκτός κι αν σε «βοηθήσει» κάποια ομάδα…

Καθημερινότητα: εδώ δεν σε σέβεται σχεδόν κανένας γιατί σχεδόν όλοι συμπεριφέρονται ως παραλίγο πρωθυπουργοί. Και μάλιστα, θεωρούμε ότι η Ελλάδα είναι ο ομφαλός της γης και ότι όλοι μας επιβουλεύονται.
Έξω, δεν σε ενοχλεί κανείς αρκεί να μην τους ενοχλείς. Κανείς δεν θέλει να γίνει πρωθυπουργός. Γι’ αυτό στις ΗΠΑ έγινε πρόεδρος ακόμη και αφροαμερικανός. Στην Ελλάδα ξέρουμε ποιοι γίνονται πρωθυπουργοί.

Πού να ζεις λοιπόν; Εσύ διαλέγεις.

Υπερψηφίστηκε από 38 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Νέστωρ[85.73.3xx.xxx]
04/12/2014 16:31

Προφανώς. Οι αριστεροί που κουμαντάρουν την Ελλάδα από το 1981 και δώθε (η ΝΔ απλώς βάζει μουσική στα διαλείμματα) την έχουν καταντήσει Σοβιετία. Οπότε ευλόγως όλοι θέλουν να φύγουν, κι όσοι μένουν δεν είναι επειδή τους αρέσει αλλά διότι δεν μπορούν... Προς δόξαν της Ελληνικής (και όχι μόνο) αριστεράς...

Υπερψηφίστηκε από 35 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 16 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΜΟΡΤΗΣ[2.86.2xx.xxx]
04/12/2014 16:18

Ναι. Άμα είναι να παίρνεις 3 χήνες το μήνα στο εξωτερικό, και να πλερώνεις τα μισά σε ενοίκιο και τ' άλλα μισά στα υπόλοιπα έξοδα (διατροφή, λογαριασμοί, μεταφορικά, πήγαιν-έλα στην Ελλάδα κ.λπ.) και να μη σου μένει φράγκο, ε τότε δε κάθεσαι κι εδώ? Εκτός και σ' ενδιαφέρει τόσο το αντικείμενο της δουλειάς και οι πιθανές προοπτικές πάνω σ' αυτήν, που λες ΟΚ.

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 34 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΗΛΙΑΣ[2.87.1xx.xxx]
04/12/2014 15:58

Το αρθρο μιλα καθαρα για brain drain , δλδ φυγη στο εξωτερικο μορφωμενων νεων ανθρωπων , επιστημονων , γιατρων , μηχανικων κλπ και οχι ανειδικευτων εργατων . Βγαινουν λοιπον κατι πανασχετοι και κανουν βαρυγδουπες δηλωσεις μπουρδολογιας για το ποσες ωρες δουλευουν εξω και τι σκληρη που ειναι η εργασια εκει και οτι αν δουλευαμε και εδω ετσι θα ειμασταν καλυτερα και αλλα τετοια εμετικα, προσπαθωντας να καλυψουν τις ευθυνες της συγκυβερνησης που αποψιλωνει τη χωρα και την παραδιδει αλυσσοδεμενη, βορα στα σχεδια των Γερμανων.Προκειται ομως για εγκλημα κατα του Εθνους και του Λαου για το οποιο συντομα θα λογοδοτησουν και να μην πουν τοτε οτι δεν ηξεραν και δεν φανταστηκαν και αλλα τετοια γλοιωδη..

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 29 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
X.P.[194.30.2xx.xxx]
04/12/2014 14:30

Καθολου ταση φυγης πολιτικων δεν βλεπω...

Υπερψηφίστηκε από 41 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ioannis[79.130.1xx.xxx]
04/12/2014 14:25

Όχι άλλες μπαρούφες!!

Στην Ελβετία δουλεύουν 35 ώρες την εβδομάδα.
Στην Αγγλία "θορακι".
Στην Αμερική μονο δουλεύουν 15ώρα και με ελάχιστες διακοπές.

Κάποτε πρέπει να μάθουμε ότι η εργασία αμείβεται όχι με τις ώρες αλλα με την παραγωγή.

Οι μεγαλύτεροι ίδιος στην Ελλάδα είναι πρωταθλητές τις αντιπαραγωγικότητας, εχθροί των διαδικασιών και φυσικά ότι είναι πιο εύκολο δεν χαρακτηρίζεται σαν επίτευγμα αλλα σαν τεμπελιά.

Εδώ ακόμα πάει ο κόσμος στις εφορίες και στις τράπεζες!!

Όσον αφορά το κόστος ζωής, καλύπτεται από τους μισθούς έξω. Φυσικά όμως όταν θέλεις να μένεις μέσα στο Λονδίνο (όπου δεν μένουν οι ίδιοι οι άγγλοι) e τότε δυσκολεύουν τα πράγαματα.

Από ποιότητα ζωής βεβαια θα συμφωνήσω ότι σαν την Ελλάδα δεν έχει. Ακόμα και σήμερα...τώρα με τον φίλτατο Αλεξάκη είδομεν!

Aυτόματη μετατροπή από greeklish σε ελληνικά μέσω του http://services.innoetics.com/greeklish
Υπερψηφίστηκε από 31 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ioannis[79.130.1xx.xxx]
04/12/2014 13:56

Επίσης, οι Έλληνες που έρχονται έξω είναι η φοβισμένοι στις δουλειές (90%) και δεν περνούν αυτά που θα έπρεπε (em βεβαια χωρίς τους τραμπούκους τους ΠΑΜΕ από πίσω που να βρείς δύναμη η επαρμένοι(10%) από τους οποιους η όντως δυνατοί καταφέρνουν πολλά η υπόλοιποι γυρνάνε πίσω και γίνονται οι κλασικοί ακάλυπτοι επιχειρηματίες

Aυτόματη μετατροπή από greeklish σε ελληνικά μέσω του http://services.innoetics.com/greeklish
Υπερψηφίστηκε από 14 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
petran[79.129.1xx.xxx]
04/12/2014 13:52

Αληθές το συμπέρασμα έως και μπορεί το 60% να ειναι μικρό μπροστά στην πραγματικότητα . Είναι ήδη χιλιάδες αυτοί που εχουν φύγει , όταν μπει στον κόπω το κρατος να τους μετρήσει θα εχουμε μεγάλες και δυσάρεστες εκπλήξεις . Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο του Κωστή , παράδεισος δεν υπάρχει , όπου τα χρήματα ειναι εξαιρετικά τα ωράρια εργασίας και οι συνθήκες ειναι εξοντωτικά , όπου τα επίδεδα διαβίωσης ειναι υψηλά οι τιμές ειναι και αυτές εξαιρετικά υψηλές με αποτέλεσμα να μην μπορείς να κάνεις αποταμίευση ή να ζήσεις σχετικά άνετα . Μετά απο 30 χρόνια εργασίας εδώ και εκεί έχω καταλήξει οτι ιδανικός τόπος για να ζήσεις είναι η χώρα μας τελικά, αλλά καταφέραμε / κατάφεραν κάποιοι άλλοι, να τον καταστρέψουν ..είπαμε παράδεισος δεν υπάρχει ή μαλλον καλύτερα υπάρχει για λίγους μόνο .

Υπερψηφίστηκε από 26 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Λεωνιδας[81.99.2xx.xxx]
04/12/2014 13:44

Μπράβο Κωστή πολύ καλή περιγραφή της κατάστασης, αγγίζοντας όλα τα σημαντικά σημεία.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ioannis[79.130.1xx.xxx]
04/12/2014 13:40

Μια ζωή στην υπερβολή είμαστε. Μου θυμίζει την διαφήμιση με τα κινητά: "..Θα πεις και μια κουβέντα παραπάνω"

Το 60% πρόθυμο? Αυτό και εάν είναι ανέκδοτο! Ένα 10% είναι πραγματικά πρόθυμο και αν!

Fysika yparxoun:

1. Αυτοί που νομίζουν οι κάτι έκαναν στο Ελλάδα και όταν έρχονται έξω, γυρνάνε τρέχοντας πίσω διότι δεν έχουν ικανότητες
2. Αυτοί που αναγκάστηκαν να έρθουν λόγο πραγματικής ανάγκης που δεν υπήρχαν παλιά. Ταξιτζήδες, μηχανικοί αυτοκινήτων, ταμίες σε super market
3. Αυτοί που σπούδασαν στα μοναδικά Ελληνικά πανεπιστήμια με αναγνωρισμένα πτυχία και χωρίς τα κακά ιδιωτικά και νομίζουν ότι απέκτησαν ικανότητες (Μιλάω μονο για τις ανούσιες η απαρχαιωμένες σχολες)
4. Αυτοί που ναι μεν θα ερχόντουσαν αλλα με 10 φορες αυτά που βγάζουν στην Ελλάδα γιατί αλλιώς δεν έχει νόημα (ακόμα και αν είναι άνεργοι μερικές φορες). Εξάλλου σιγά, τι κάνουμε εμείς τόσα χρονια έξω που αυτοί δεν κάνουν καλύτερα
5. Αυτοί που έχουν φύγει πριν την κρίση διότι δεν άντεξαν την Ελληνική "πραγματικοτα"

Aυτόματη μετατροπή από greeklish σε ελληνικά μέσω του http://services.innoetics.com/greeklish
Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 27
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 27
  • Απορριφθέντα σχόλια: 0