Ραντεβού στην Ουάσιγκτον για το χρέος

Κομισιόν, ΕΚΤ, ΔΝΤ και κυβέρνηση θέτουν επί τάπητος την τωρινή κατάσταση και τις προοπτικές των ελληνικών υποχρεώσεων
Παρασκευή, 05 Σεπτεμβρίου 2014 07:00
UPD:05/09 10:06

Διάσκεψη της τρόικας με την ελληνική κυβέρνηση για το ελληνικό δημόσιο χρέος συγκαλείται στα μέσα Νοεμβρίου στην Ουάσιγκτον, με πρωτοβουλία του ΔΝΤ, το οποίο φέρεται να επιμένει και να πιέζει σε νέο «κούρεμα» του χρέους ώστε να καταστεί βιώσιμο.

22 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Aggelos[79.130.1xx.xxx]
07/09/2014 02:11

Ναι, ψήφισα τον Μητσοτάκη και αυτό ήταν το πιο άθλιο σφάλμα που έχω κάνει στην ζωή μου. Όσο για τον Σαμαρά, όχι ακριβώς, μάλλον πέφτεις κάπως μακριά από το να είσαι μαζί μου, δεν υπάρχει ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ, μέχρι να βρεθεί ο επόμενος χειρότερος. Λειτουργώ με γνώμονα την σωτηρία αυτής της χώρας και του λαού της, και νομίζω έχω γράψει άπειρες φορές πως το εννοώ. Και για να μην μπερδεύεσαι περισσότερο, μέχρι να δημιουργηθεί το ΕΠΑΜ, ΚΚΕ ψήφιζα. Είσαι σίγουρος πως είσαι μαζί μου?

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[92.234.3xx.xxx]
06/09/2014 20:20

πραγματικά μπερδεύτηκα. Μάλιστα εξακολουθώ να είμαι μπερδεμένος. Έχεις 20 χρόνια να ψηφίσεις ΝΔ; αυτό σημαίνει ότι ψήφισες και το 1994, δηλαδή τον Μητσοτάκη! Μα τότε είμαι μαζί σου, γνωρίζω πολύ καλά ποιος είναι ο Σαμράς. αν εγώ λέω ότι απλά δεν υπάρχει καλύτερος κι εσύ ότι έχεις μπαϊλτίσει τόσο πολύ που θέλεις να μαυρίσεις και τους 2 τότε δεν διαφωνούμε πολύ. Απλά επέτρεψε μου να πω ότι εγώ είμαι πιο ρεαλιστής ενώ εσύ λειτουργείς περισσότερο με το συναίσθημα. Ίσως τελικά εκεί να οφείλονται και οι εκφράσεις σου περί ξεπουλήματος και όχι στην αποστήθιση συνθημάτων.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[79.130.1xx.xxx]
06/09/2014 15:43

Μπερδεύτηκες Διονύση, ποτέ δεν πίστεψα ΠΑΣΟΚ για να απογοητευτώ και να φύγω, από την ΝΔ απογοητεύτηκα προ 20 ετών αν κατάλαβες τι έγραψα, και βέβαια για τη σημερινή άθλια ΠΟΛΑΝ ούτε λόγος να απογοητευτώ. Η βασική απάτη στην οποία δεν πρέπει επ ουδενί να υποπέσει κανείς είναι να ψηφίσει το "κυβερνητικό" δίδυμο και τους συν αυτώ Κομανέντσι.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
paratiro[87.184.2xx.xxx]
06/09/2014 10:43

"Ούτε αυτοί που έκλεψαν τιμωρήθηκαν, ούτε γύρισαν πίσω τα λεφτά... οπότε κανείς δεν παραδειγματίστηκε ... "

Αιτία του κακού είναι η νοοτροπία μας. Εκεί πρέπει να αναζητήσουμε το κλειδί γιά την λύση των προβλημάτων μας. Προυπόθεση γιά τα περαιτέρω είναι αυτό που γράφεις. Με το να μετράμε τα μπιζέλια (όπως έλεγε ο σοφός διευθυντής μου, διοικητής κεντρικής τράπεζας στην Φρανκφούρτη) δεν καταλήγουμε πουθενά, δηλ. πάλι από την αρχή με άλλα πρόσωπα.

Χαιρετώ από το μικρό χωριό μου

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[92.234.3xx.xxx]
05/09/2014 21:13

Σου είπα εγώ ότι ψηφίζεις Τσίπρα; και αν πραγματικά δεν ψηφίζεις Τσίπρα, Μπράβο σου, γιατί όπως λες έχεις 20 χρόνια να ψηφίσεις ΠΑΣΟΚ κάτι που δείχνει ότι πίστεψες, απογοητεύτηκες, έφυγες και σήμερα δεν πέφτεις ακριβώς στην ίδια απάτη να ψηφίσεις Τσίπρα όπως κάνουν κάποιοι άλλοι που δεν μαθαίνουν με τίποτα.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[85.75.2xx.xxx]
05/09/2014 20:26

Προσφατα ανακοινωθηκε πως η ανταγωνιστηκοτητα της Πατριδας μας βελτιωθηκε κατα 10 θεσεις σε σχεση με περυσι.Βεβαια δεν ανακοινωθηκε πως μετα απο τοσες μεταρρυθμισεις καταλαβαμε την 95 η94 θεση,3-4 βαθμιδες πανω απ την Αλβανια και βεβαια μακραν των εταιρων στην ΕΕ.Ας προβληματισθουν ολο οσοι πιστευουν πως οι οικονομιες και τα σοβαρα εθνη χτιζονται με ευχαριστα λογια και ηγετες υποτελεις στο δεος-ελεος του λαικισμου.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
success story[130.43.1xx.xxx]
05/09/2014 20:00

Προφανώς ο Λεωνίδας εξ ιδίων κρίνει τα αλλότρια. Δεν διαμαρτύρεται αφού έχει Σαμαρά με ολίγη σάλτσα Βενιζέλου, με αλάτι Μπαλτάκου, πιπέρι Νικολόπουλου κοκ.
Επί της ουσίας τώρα. Όταν δανείζεις κάποιον είτε είσαι σίγουρος ότι θα αποπληρώσει το χρέος ή δημιουργείς τις συνθήκες για να το κάνει. Στη περίπτωσή μας όμως οι συνθήκες κατέστησαν τέτοιες ως αποτέλεσμα των πολιτικών που εφαρμόστηκαν , που το χρέος κατέστη μη βιώσιμο.
Επίσης αναρωτιέμαι πόθεν θα προκύψουν οι αυξήσεις του ΑΕΠ κατά 2,5% τουλάχιστον το 2015 όταν οι εκτιμήσεις για την Ευρωπαϊκή οικονομία δείχνουν στασιμότητα

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
05/09/2014 18:24

Δεν ψηφίζω Τσίπρα αγαπητέ, δεν ψηφίζω ΝΔ εδώ και σχεδόν 20 χρόνια, δεν έχω ψηφίσει ποτέ ΠΑΣΟΚ, και δεν ψηφίζω επίσης ακροδεξιά. Καληνύχτα ΕΛΛΗΝΕΣ

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[92.234.3xx.xxx]
05/09/2014 17:51

Ναι Άγγελε, έχεις αναφερθεί επανειλλημένα σ' αυτό το θέμα. Αναφέρεσαι μάλιστα επανειλλημένα σε αυτό το θέμα σ εκάθε συζήτηση.

Έχει ξεπουληθεί η χώρα; έχει δεσμευτεί; άντε ας πούμε ότι έχεις δίκιο. Τι θα έπρεπε να γίνει όταν δανείζεσαι επί δεκαετίες για να ΧΤΙΖΕΙΣ ακριβοπληρωμένο δημόσιο τομέα και ταυτόχρονα να σκοτώνεις την παραγωγικότητα ώστε να μην αισθάνονται μειονεκτικά οι άχρηστοι του δημοσίου;

Οι έλληνες από το 1980 και μετά είναι σαν το ρεμάλι που κατασπατάλησε όλη την περιουσία που βρήκε από τους γονείς του, υποθηκεύει και το σπίτι του και όταν έρχονται να του το πάρουν παίρνει το όπλο και αμολάει ένα σωρό συνθήματα ότι κάθε άνθρωπος πρέπει να έχει ένα σπίτι κτλ. Και μη μου πεις ότι δεν φταίς εσύ (όχι προσωπικά) γιατί οι λίγοι πολιτικοί που τόλμησαν να πουν για υποθήκευση του μέλλοντος δέχτηκαν ανελέητο πόλεμο λάσπης και μαυρίστηκαν στις κάλπες. Έχετε λοιπόν ότι σας αξίζει. Και αν κερδίσει τις εκλογές οι Τσίπρας πάλι θα είναι επειδή θα σας αξίζει. Μην διαμαρτύρεστε καθόλου ΕΛΛΗΝΕΣ

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
05/09/2014 15:04

¨Εχω αναφερθεί άπειρες φορές αγαπητέ Λεωνίδα ειδικά και πολύ συγκεκριμένα τι σημαίνει ότι ξεπουλήθηκε και δεσμεύτηκε η χώρα, αλλά είτε δεν τα διάβασες είτε αδιαφορείς και εμμένεις επίμονα στην θέση σου. Ας είναι, δικαίωμα σου, αλλά μετά από 4 χρόνια λίγοι έχουν την ανάγκη να τα επαναλάβω, δεν είμαστε στην αρχή, και συνεπώς οι πολλοί έχουν καταλάβει τι συμβαίνει αλλά δεν τους παρέχεται πραγματική εναλλακτική (ας όψεται η αντιπολίτευση όλων των αποχρώσεων), και οι πολλοί λιγότεροι πλέον εμμένουν δογματικά στην υποστήριξη των τρεχουσών "πολιτικών", λόγω συμφέροντος, εμμονής, βλακείας, τρέχα γύρευε. Πάντως δεν αναφέρθηκα ούτε σε Σκωτία ούτε Κριμαία, ούτε κάπου αλλού, συνεπώς μάλλον υποπίπτεις στο ίδιο ακριβώς "αδίκημα" για το οποίο με κατακρίνεις, συνδυαζόμενο μάλιστα με το σοβαρότατο παράπτωμα του λαικισμού τύπου Αδώνιδος.

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Λεωνιδας[81.99.2xx.xxx]
05/09/2014 14:04

@Aggelos

Πάντα με εντυπωσιάζουν τα σχόλια που λένε γενικά και αόριστα ότι κάποιοι ξεπουλάνε ή δεσμεύουν την χώρα, την δημόσια και ιδιωτική περιουσία της. Έτσι να μην αφήνουμε τίποτα έξω για να εντυπωσιάσουμε τους πάντες! Πολύ ωραία.

Μας έχουν δώσει δάνεια πάνω από 300 δις ευρώ και ακόμα μας δίνουν. Μήπως πρέπει να απαιτήσουμε πλήρη διαγραφή του χρέους και ένα μικρο δωράκι στο κλείσιμο της συμφωνίας - ας ζητήσουμε να μας δώσουν την Σκωτία. Αν συμφωνήσουν και μας δώσουν την Σκωτία, πέρα από την διαγραφή του χρέους, τότε θα έλεγα να συμφωνήσουμε να φύγουμε από την ΕΕ και να μην τους ξαναενοχλησουμε.

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
05/09/2014 13:47

Αγαπητέ μου Λεωνίδα προφανώς μπερδεύεις κάποια πράγματα, αλλά όχι μόνο εσύ, για να είμαστε σωστοί αλλά και όσοι ισχυρίζονται ότι μπορεί να γίνει διαγραφή χρέους εντός του ευρώ. Για να το ξαναπάμε από την αρχή: υπάρχουν δύο βασικά τρόποι να χρηματοδοτήσεις μια οικονομία, α. δανειζόμενος, όπου όπως λες και εσύ και έχεις δίκιο, εφόσον μάλιστα η οικονομία διατηρήσει τον χαρακτήρα που έχει (και η ελληνική οικονομία είναι παρασιτική και έγινε ακόμα περισσότερο παρασιτική με τα μνημόνια) είτε β. με το δικό σου χρήμα. ΠΡΟΦΑΝΩΣ για όσους καταλαβαίνουν 5 πράγματα, η διαγραφή του χρέους συνδυάζεται με την επιλογή β, όσοι αναφέρονται στο πρώτο, λένε μπαρούφες και επιδιώκουν να συνεχίσουν την "πολιτική" προτεκτοράτου του ΓΑΠαπαδήμουΣαμαροΒενιζέλου.

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
05/09/2014 13:22

Failed state δεν μας έχουν χαρακτηρίσει ήδη αγαπητέ Θεοδόσιε? Θα συμφωνήσω ότι ένα "κούρεμα" του χρέους θα γελοιποιούσε την Ευρωπη (τα εισαγωγικά γιατί κούρεμα υπό τους δανειστές δεν είναι πε΄ρισσότερο κούρεμα από το psi το οποίο κούρεμα αύξησε το χρέος), αλλά αυτό θα έπρεπε να μας είναι απολύτως αδιάφορο. Κούρεμα του χρέους χωρίς εισαγωγικά οφείλουμε να κάνουμε μόνοι μας (οφείλαμε να το έχουμε κάνει ήδη εδώ και 4 χρόνια μονομερώς ως ανεξάρτητο κράτος μπου σέβεταιι την υπόσταση του καθώς και των πολιτών του, όταν ο ΓΑΠ αποφάσισε να μας μετατρέψει σε δουλοπαροικία - πεονία χρέους για άλλα 45 χρόνια για να ακολουθήσει τα χνάρια του παππού του. Συνεχίζει να είναι η μόνη διαθέσιμη εναλλακτική προτού η Ελλάδα διαλυθεί πλήρως, διαμοιραστεί σε διάφορα άλλα κράτη και το υπόλοιπο γίνει μικρή επαρχία του federation.

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης [176.10.1xx.xxx]
05/09/2014 13:20

Πράγματι, δίκιο έχει ο Der Sterber: "Οι τροϊκανοί σέρβιραν καφέ, νερό και αναψυκτικό στους έλληνες αξιωματούχους" (πηγή η εγκυροτάτη, ενίοτε, "Newsbeast").

Ο εκ Κυνουρίας Υπουργός, προδήλως υποσυνειδήτως αναμιμνησκόμενος των παιδιόθεν παραστάσεων ("εικόνες από την πρώτη ποίηση της Ζωής μας" - ο αναπόφευκτος Καβάφης), απεφάνθη περί "τραχανά απλωθέντος εν Λουτητία και συλλεχθησομένου εν Αθήναις".

Φαντάζομαι υπό μορφήν οικονομικού shrapnel βλημάτων κατά προσωπικού.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
05/09/2014 13:11

Καλό χειμώνα εύχομαι σε όλους, αν και προβλέπεται ο πιο δύσκολος χειμώνας για τους περισσότερους, αλλά μακάρι να διαψευσθώ. Ακόμα με τον Τσίπρα ασχολείσαι αγαπητέ σοσιαλλήθωρε? Και όχι με τηνη παρούσα κυβέρνηση που ετοιμάζεται να ολοκληρώσει την "δουλειά" μέσω του ΕΜΣ και της "ρύθμισης" του χρέους και να δεσμεύσει πλήρως την χώρα, τους κατοίκους της, την δημόσια και ιδιωτική περιουσία για τα επόμενα 50 χρόνια, όπως είχε κάνει ο Μητσοτάκης με πρωθυπουργό Γεώργιο Παπανδρέου τότε, το 1964, για 45 χρόνια?. Όποια χώρα μείνει σε λίγο καιρό βέβαια αγαπητέ Μακεδονομάχε πρωθυπουργέ Ιντιάνα Τζόουνς (να γιατί τόση πρεμούρα με την Αμφίπολη)που έκανες γαργάρα τη Μακεδονία στην σύνοδο του ΝΑΤΟ, το θέμα της Κύπρου, το θέμα της ΑΟΖ με τους Αλβανούς!!!, την Τουρκία βεβαίως βεβαίως κλπ. Πάντως έχεις τα δίκια σου αγαπητέ σοσιαλλήθωρε, και ο ΣΥΡΙΖΑ γαργάρα τα έχει κάνει όλα αυτά. ¨Ομως, ίσως είναι καλό να αχοληθείς πρώτα με αυτόν που εφαρμόζει την πολιτική σήμερα, έχουμε χρόνο για τον Τσίπρα.

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
odysseas[2.84.1xx.xxx]
05/09/2014 12:14

Για την διαχείριση του χρέους ψηφίσαμε τον Σαμαρά... όχι για να μας αδειάσει τις τσέπες...
Το χρέος οφείλεται στην ασύστολη κλοπή του Ελληνικού δημοσίου τα τελευταία 20 χρόνια, για την οποία τίποτα δεν έγινε...
Ούτε αυτοί που έκλεψαν τιμωρήθηκαν, ούτε γύρισαν πίσω τα λεφτά... οπότε κανείς δεν παραδειγματίστηκε ...
Οπότε πάμε, όλοι μαζί πιά, για νέο γύρο ... κλοπής... που θα μπούμε όλοι μέσα... να πάρουμε πίσω όσα δώσαμε σε φόρους!!!
Έτσι η Ελλάδα θα γράψει στο ευρωπαικό λεξικό: Επιχειρείν = αρπάζειν!!!
Ντροπή!!!

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΜΟΡΤΗΣ[2.86.3xx.xxx]
05/09/2014 11:58

Μην σας κακοφαίνονται όλα αυτά που διαδραματίζονται σε σχέση με το χρέος. Βάλτε το νιό-νιό σας να δουλέψει όσοι είχατε καλομάθει τα προηγούμενα χρόνια να καλοπερνάτε με δανεικά, για να καταλάβετε ότι θα έπρεπε να ήσασταν ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ σε σχέση με τα φούμαρα που σας τάζανε, κι εσείς παγένατε και ψηφίζατε όποιον σας έδινε τα περισσότερα. Ρε ελαφρόμυαλοι... ΠΟΤΕ ΣΑΣ ΔΕΝ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑΤΕ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ για να κοπανάτε εσείς μισθάρες και συνταξάρες? Άλλη φορά ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑΖΕΙ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ. Τώρα δυστηχώς έχει έρθει η ώρα της πλερωμής.

Υπερψηφίστηκε από 19 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Λεωνιδας[81.99.2xx.xxx]
05/09/2014 11:32

Αν κάποιος δανειστεί 100 ευρώ για 3 χρόνια με μηδενικό επιτόκιο, τότε πρέπει να επιστρέφει 33 ευρώ τον χρόνο. Αν το δάνειο μετατραπεί σε 10 χρόνια τότε πρέπει να επιστρέφει 10 ευρώ το χρόνο.

Άρα να λέμε ότι το δάνειο είναι 100% ή 170% των εισοδημάτων είναι τελείως ανόητο διότι αυτό που ενδιαφέρει είναι η δυνατότητα να πληρωθούν οι δόσεις.

Οποιαδήποτε διαγραφή χρέους - που ακόμη δεν το έχουμε πάρει όλο! - με ταυτόχρονες ανακοινώσεις για μείωση εσόδων(φόρων) και αύξηση εξόδων είναι ξεκάθαρα παραλογισμός και πρέπει να σταματήσει από όλες τις πλευρές. Εδώ συμπεριλαμβάνω και το ΔΝΤ που προτείνει διαγραφές χρεών της τρόικας αλλά όχι φυσικά δικών του!

Είναι ξεκάθαρο ότι ακόμη και να διαγράψουν 100% του χρέους εμείς θα έχουμε οδηγήσει την χώρα στο Μεσαίωνα μέσα σε 3 με 5 χρόνια διότι απλά δεν θα υπάρχουν δανεικά. Άρα είναι καλύτερα να συγκεντρωθούμε σε διαφορετικές λύσεις του προβλήματος.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Der Sterber [217.115.5xx.xxx]
05/09/2014 11:29

Ruckkehr, noch einmal, in die Heimat, mit leeren Haenden, wie immer.
(Επιστροφή, για μία ακόμη φορά, στην Πατρίδα, με άδεια χέρια, όπως πάντα).

Quid accidit, enfin, in Lutetia?
(Τι επεσυνέβη, εν τέλει, εν Παρισίοις;)

Mιά οπή επί του ύδατος, ως συνήθως: καλλιεργήθηκαν οι προσδοκίες, προς βρώσιν παρά των εγχωρίων ασπονδύλων, νύχτα πήγαν οι φωστήρες, υπό την λαμπρά επιτελική Ηγεσία του κ.Καθηγητού (φασματική προσωπικότης: ακούς τον απόηχό του, ως "αιθερίας μορφής αόριστης"/Καβάφης, αλλά δεν τον βλέπεις, ποτέ), τους κέρασαν έναν καφέ (μπαγιάτικο;) και τους απέπεμψαν μετά πολλών επαίνων (η φωτογραφία -πρωτοσέλιδη- του γελοίου Ολλανδίσκου που χαμογελά στυφά -με κατάδηλη μογγολική ηλιθιότητα- "για τους επαίνους προς την Ελλάδα" με κατεβύθισε στα Τάρταρα της Εθνικής Αναξιοπρέπειας: να υπόκειμαι στην κρίσι γελοίων ανθρωπαρίων του είδους εκείνου κατάδηλο ποιεί την ολοσχερή ανυποληψία μου ως Κράτους και Εθνους).

Τώρα, όμως, τα πράγματα σοβαρεύουν: τα Ανατολικά Ερείσματα καταρρέουν, η δε Γερμανία είναι απασχολημένη με αστρονομικές παρατηρήσεις, ενώ το αέριο και οι άλλες πρώτες ύλες φθάνουν στο Κίελο και στο Αμβούργο ολοσχερώς αδιατάρακτα. Φάλαγγες κατακαίνουργιων αρμάτων μάχης οργώνουν τους δρόμους προς το Χάρκοβο και προς την Οδησσό, η δε Ουκρανία ψάχνει να αγοράσει μεταχειρισμένα ελικόπτερα (10 τω αριθμώ) από την Μογγολία, η οποία τα είχε στην ναφθαλίνη. Επικίνδυνες οι εξελίξεις, καιρός για ριζικότερα μέτρα.

Τα πράγματα, λοιπόν, είναι πολύ σοβαρά, και ώρα να κατέβει, στην σκηνή, ο πρωταγωνιστής. Ετσι, για να έχουμε και σαφή της καταστάσεως αντίληψη.

"Κούρεμα" του χρέους, με αυτές τις συνθήκες, γελοιοποιεί την Οικονομική και λοιπή Πολιτική της Ενώσεως. Ο κίνδυνος αποπομπής της Ελλάδας, ως ανεπιδέκτου οιασδήποτε θεραπείας, παλινορθούται αδυσώπητος. Η Ευρώπη in the direst of straits θα υποχρεωθεί στην απολίνωση του γαγγραινώδους μέλους, το οποίο, de facto, ολισθαίνει σε κατάστασι Κράτους ερμαίου, ζώνης αμφισβητουμένης δικαιοδοσίας ("spornaya territorya", όπως αποκαλούνται, τα εδάφη αυτά, στους Ρωσικούς Στρατιωτικούς χάρτες).

Και αρχίζει το Κύριο Θέμα της Παραστάσεως.

Εν τω μεταξύ, τα χρόνια κυλούν χωρίς ανάσχεσι από πράξεις ανθρώπινες, τις οποίες και ο ελάχιστα νοήμων θα επέλεγε για να επιβιώσει. Αύριο, θα είναι κιόλας βράδυ, όπως άριστα, a la Kαβάφη, διετύπωσε ο Gabriele d' Annunzio ("e subito sera").

Ναι, αγαπητέ μου, ο κ.Τσίπρας θα έλθει. Ο εξ ευηθείας και ανεπαρκείας Απολλύων. Καλώς. Εάν η Ελλάδα διαθέτει το δυναμικό να σώσει τον εαυτό της, όπως, ακλονήτως, πέπεισμαι, τα ολέθρια αυτά πρέπει να συμβούν. Εαν όχι, ας απομείνει η ανάμνησή της. Δεν θα χαθεί, δα, και το Ανθρώπινο Είδος!

Υ.Γ.Χα, χα, Ναι, ρε, "πυλών θρησκευτικού τουρισμού" η Ζάκυνθος. Προδήλως, εξεδήλωσε το ενδιαφέρον του ο Δαλάι Λάμα.

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
art[89.210.1xx.xxx]
05/09/2014 11:11

...και ευρω θα ερθουν μονο που δεν θα τα
παρουμε εμεις.....

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 22
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 22
  • Απορριφθέντα σχόλια: 0