Νέο ρεκόρ ανεργίας στο 28%

Πάνω από 61% η ανεργία των νέων
Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2014 12:03
UPD:13/02 12:44

Νέο ρεκόρ κατέρριψε το εποχικά διορθωμένο ποσοστό της ανεργίας τον Νοέμβριο του 2013, φτάνοντας το 28,0% έναντι 26,3% το Νοέμβριο του 2012 και 27,7% τον Οκτώβριο του 2013. 

42 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Defender[188.4.5xx.xxx]
15/02/2014 02:25

Έχει διανοηθεί κανείς απο τους τελείως ανίκανους συγκυβερνώντες ότι η ζημιά που γίνεται στον παραγωγικό ιστό της χώρας ειναι ανεπανόρθωτη?
Ποτέ θα μειωθεί η ανεργία?
Όταν φτάσει 60% και μειωθεί στο 59,9%?

Για να μην πω ότι ο δείκτης ανεργίας δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα, αφού δεν υπολογίζει ανέργους ελεύθερους επαγγελματίες και επιτηδευματίες, όπως και μακροχρόνια ανέργους αλλα και τους νέους που την κοπανησαν για εξωτερικό μπας και γλυτώσουν απο την Ελληνοτανζανια.....
Για να μην μιλήσω και για υποτιθέμενους εργαζόμενους του ενός μεροκάματου την εβδομάδα....

Δηλαδή που έχετε σκοπό να φτάσετε την ανεργία ρε μάγκες ως την έναρξη της νέας τουριστικής σαιζόν? στο 100%?

Θα φτάνουμε στο σημείο να πηγαίνουμε τα βράδια να κοιμηθούμε και αντί προσευχής θα λέμε.... : ευχαριστώ Παναγία μου που με αφήσες και σήμερα να δουλέψω.....

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Nostradamus[178.128.2xx.xxx]
15/02/2014 00:17

Τωρα λοιπον...εκτος απο μη βιωσιμο χρεος....εχουμε και μη βιωσιμη ανεργια....

Πολυ φοβαμαι οτι λυση για την μη βιωσιμη ανεργια θα ειναι ακριβως αυτη που αποφευγουν να δωσουν για το μη βιωσιμο χρεος...."κουρεμα".....

Αλλωστε το χρεος ειναι "ζωντανο"...οι ανθρωποι απο την αλλη....ειναι απλα.....αριθμοι....

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης[94.65.5xx.xxx]
14/02/2014 19:28

Πολύ, μα πολύ αγαπητέ μου Leguizamon
(συνεχίζεις να είσαι βαδιστής; Προσμένω, πως και πως, να χαλαρώσει λίγο η χειμερινή εργασιακή καταδρομή, για να ξεκινήσω, πάλι, το δύσκολο βάδην δρομολόγιο: άνοδος - κάθοδος Λυκαβηττού, πεζή στα Τουρκοβούνια και άνοδος από την απότομη πλευρά της οδού Δοιράνης -κλίσι, σε ορισμένα σημεία, 40%+ - κάθοδος, Πνύκα, Πειραιώς, Κεντρικός Λιμένας. Ελπίζω, εκεί, μόλις φθάσω, να με περιμένει ένας μεγάλος ιστιοφόρος βαρκαλάς για τις Κυκλάδες, ή ένα παλιό Liberty με κυβερνήτη τον Καββαδία, να δώ τα φώτα της Αττικής να χάνονται πίσω μου και ν´ανοιχτώ στο Αιγαίο. Εκεί δεν υπάρχουν ούτε άνθρωποι, ούτε θλίψη, ούτε λυγμός, παρά μόνον ο Άγιος Βορέας που καθαίρει Σώμα και Ψυχή και ανοίγει τα Μεγάλα Μάτια της μες' τα σπλάχνα μου, με προπομπό του το Άγιο Πνεύμα του Ωκεανού, τον Γλάρο.Σύνολο δέκα οκτώ, περίπου, χιλιόμετρα. Ανυπομονώ να ξαναδώ τον Ανοιξιάτικο, βαθυκύανο, Νυχτερινό Αττικό Ουρανό), ακατασίγαστη η επιθυμία μου να δυνηθώ να γνωρίσω Ανθρώπους σαν εσένα, σαν τον Άγγελο και σαν τον Doonies, για να μπορέσω, επιτέλους, να βρώ Συνεργάτες κατάλληλους για την Παλινόρθωσι της Πατρίδας μου. Δεν θα κλείσω τα μάτια, θα ζήσω και χίλια χρόνια, εάν χρειάζεται, για να δώ την Πατρίδα μου καλύτερη απ´ότι την βρήκα. Tunc dimittis, servum tuum, Domine.

Η συμφωνία με τον Ιταλό, μυθικό όνομα στον κλάδο του, έκλεισε το βράδυ της Πέμπτης. Εξηγώντας γιατί με ενδιέφερε η συνεργασία μαζί του, το βλέμμα μου έπεσε, μέσα από τα τεράστια παράθυρα, στην απεραντοσύνη του Σαρωνικού. Στο βάθος, δεξιά, φωτισμένα, τα μεγάλα ποστάλια διέπλεαν τον Δίαυλο, έφευγαν για τα πυρφόρα καταπράσινα νερά, για την φωταύγεια της Εω της Αμοργού. Η απάντηση μου ήρθε χωρίς σκέψι: πρώτη μου έννοια για την συνεργασία να μην χαθεί η επαφή της Ελλάδας με τον Κόσμο, να μην γυρίσει στο σκοτάδι της μοναξιάς της. Δεν είπε τίποτε, απλά μειδίασε αδιόρατα και η συζήτησι γύρισε σε πιό βατά ζητήματα.

Κάποτε, θα'ναι τριάντα πέντε χρόνια, στα πρώτα μου περπατήματα στο Άστυ: ψυχρό εσπέρας της πρωίμης Άνοιξης. Λιγοστοί διαβάτες, παγωμένη η Ερμού. Στην ανωφέρειά της, στην συμβολή της με την Νίκης, αιφνίδια ανύψωση της κεφαλής, αναίτια(;). Απέναντι, μέσα στον ατσάλινο ιώδη Αττικό Ουρανό, φωτισμένη απο. Τις τελευταίες χρυσές ακτίνες της Δύσης, πάνω στο προστύλιο του Κοινοβουλίου αναπετάσσουσα, η Κυανόλευκος. Κυανούν εντός Κυανού, Λευκόν εντός Λευκού, Φως επί Φωτός, Αιθήρ εντός του Αιθέρος. Με εκκωφαντικό άηχο πέτασμα ριπίας του Βορέα θωπευτικής και αδυσωπήτου, ανεπτύχθη τεταμένη σε όλο το εύρος της, Ανεμόεσσα, Αγία, Άμεμπτη, Ζωηφόρος, Κραταιά και Συντριπτική. Ήξερα, από τότε, γιατί ζω. Γιατί ζει, μέσα στο στήθος μου, με κάθε αναπνοή, με κάθε χτύπο της καρδιάς μου, η Πατρίδα μου.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σπυρος[62.103.3xx.xxx]
14/02/2014 17:52

Αυτη την εβδομαδα μπορω να την χαρακτηρισω ανετα ως μια εκ των χειροτερων απο την αρχη της πτωχευσις της Ελλαδας. Πρωτα απο ολα Επισημα πλεον το ποσοστο της ανεργιας ξεπερνα το 30% (το 28% αφορα τον Νοεμβριο του 2013 αρα με καμμια αλλη αναφορα για ανακοπη της ανεργιας με ποσοστοση τωρα μιλαμε εκ του ασφαλους για ανεργια 31% ισως και παραπανω αν λαβουμε υποψιν τους αυτοαπασολουμενους και τους χρονια ανεργους)! Δηλαδη καλοι μου συμπολιτες 1 στους 3 ελληνες ειναι χωρις δουλεια!! Αν μαλιστα υπολογισουμε οτι πολλοι απο τους ανεργους ειναι ηλικιας 30-50 χρονων και αρα υπευθυνοι οικογενειων, μιλαμε για ενα αριθμο γυρω στα 3,000,000 ελληνων που βασιζονται σε παροχες, βοηθεια 'η τρωνε απο τα ετοιμα για να την βγαλουν καθαρη ενω Δεν Προσφερουν Τιποτα στην Εθνικη Οικονομια αφου δεν εχουν λεφτα ουτε για καταναλωση ουτε για φορους ουτε για ασφαλιστικες εισφορες!!! Το δευτερο και εξισου ασχημο νεο (που ηταν γνωστο απλα ολοι ελπιζαμε οτι δεν θα φθασουμε εκει) ειναι οτι η μεγαλυτερη βαρια βιομηχανια της χωρας, η Χαλυβουργικη, παει για κλεισιμο! Αυτο σημαινει οτι η οικονομια της Ελλαδα πλεον παει ολοταχως να γινει εισαγωγικη τελειως αφου σχεδον οι πιο πολλες βιομηχανιες μικρομεσαιες και μεγαλες εχουν κλεισει 'η μετακομισει και πλεον τιποτα δεν παραγεται σε αυτον το τοπο!! Τι να πει κανεις σε αυτους που μας κυβερνουν? Δεν καταλαβαινουν οτι με τους απανωτους φορους σε επιχειρησεις και απλους πολιτες το μονο που καταφεραν ειναι ενα προσκαιρο πλεονασμα-φαντασμα (αφου δεν υπολογιζουν τα χρεωστουμενα του Δημοσιου) το οποιο μαλλον δεν θα υπαρχει του χρονου ΄'η του παραχρονου, γιατι απλα οτι αρπαζεις απο ενα ετοιμοθανατο εχει περιορισμενη διαρκεια. Οταν 'πεθανει' (οικονομικα τουλαχιστον) δεν μπορει να προσφερει αλλο. Επενδυσεις δεν ερχονται και το κερασακι στην τουρτα, δηλαδη το επερχομενο κουρεμα των καταθεσεων (ειτε απο την παρουσα κυβερνηση ειτε απο την αντιπολιτευση οταν γινει κυβερνηση που τοχει δηλωσει οτι θα το κανει) θα βαλει το τελευταιο καρφι στο φερετρο του ελληνα πολιτη. Μετα τετελεσται. Ειτε ζουμε στο Μπαγκλαντες ειτε στην Ελλαδα θα ειναι το ιδιο. Εξαλλου αυτο πλεον γινεται καθε μερα και πιο προφανες αφου οποιος κυκλοφορει στους δρομους του κεντρου βλεπει τις εκατονταδες των αστεγων που κοιμουνται στις σκοτεινες γωνιες και στους μπουλμεδες της Μεγαλης Βρεττανιας εως και το μεγαρο της Εθνικης (πιο κατω εως και Ομονοια βασιλευουν τα ετοιμοθανατα πρεζακια). Εντωμεταξυ ο Συριζα κανει οτι μπορει με τις δηλωσεις των κορυφαιων στελεχων του (Γλεζος, Σταθακης, Μηλιος, Βρουτσης, κλπ) να μας δειξει οτι οταν ανεβει τα πραγματα θα γινουν ακομη χειροτερα (οσο και να ακουγεται απιστευτο). Δυστυχως ζουμε ενα θριλεριακο Success Story που θυμιζει λιγακι τον σχιζοφρενη με το πριονι (the Texas chainshaw massacre).

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Leguizamon[195.97.1xx.xxx]
14/02/2014 15:43

Αγαπητέ Θεοδόσιε,

Κράτος - Πραγματικό
Εθνος - Αυτόφωτο
και Θυσίες.
Τα είπες όλα, δηλαδή, με 5 λέξεις.

Εγω θα προσθετα, που είμαι πιο φλυαρος απο εσενα και δεν ξερω την οικονομια του λογου:
Λαος - σεμνος,
ηθικος, εντιμος, συνεπής, τυπικός, εξωστρεφής, μαχητικός και δουλευτάρης, όπως συνήθιζε κάποτε
(και έχω στο μυαλό μου ανθρώπους ηγετικούς, της πάστας του Λουη Τίκα, για όσους γνωρίζουν),

Τέτοιος λαός, αγέρωχος, με σεβας και αρχες,
και όχι ο σημερινός,ο βουτηγμένος στην προστυχιά της αέναης, λυσσώδους καταναλωσης, της καλοπέρασης και της ευκολιας, ο κουτοπονηρος,
κι αυτος που ειναι , μια ζωη,
ερωτευμενος με τα κουσουρια του !! (αυτά 'αλλωστε, τα μεγάλα του ελαττώματα - είναι που του επαινουν διαρκώς - τάχα ως προτερήματα - οι ... άθλιοι πολιτικοί του !! ! από καταβολής πολιτικού συστήματος στην Ελλάδα).

Καλες δουλειες
κριμα μονον που δεν διδει η σελιδα στοιχεια και αλλον τροπο επικοινωνίας, διοτι θα μπορουσαμε ισως να σταθουμε χρησιμοι και καποιοι σαν και τον γραφοντα,
στις προσπαθειες σου,
που εχουμε φαει με το κουταλι,
τη βιομηχανια και το εμποριο, στην ημεδαπη και την αλλοδαπη, πετώντας χιλιαδες μιλια,
και σφιγγοντας τα χερια με λαους και λαους στον κοσμο, απο δω κι απο κει, που μας εκανανε - με το φιλοτιμο και τη λεβεντια τους -
να ντρεπομαστε για τον νεο-Ελληνα, πισω στην πατριδα....
Να εισαι καλα

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Mitsos[46.103.1xx.xxx]
14/02/2014 14:26

@JIM

Εχεις μπερδεψει τα αυγα και τα Πασχαλια. Λες η Eurostat βγαζει τα λαθος στατιστικα, Μηπως την μπερδευεις με την ΕΛΣΤΑΤ. Επισης εχεις μπρδεψει το Δημοσιο χρεος με τον Δημοσιο τομεα. Ενα πολυ μικρο ποσοστο του Εξωτερικου Δημοσιου χρεους οφειλέται στον Δημοσιο τομεα. Αν συγκρινεις την Ελλαδα με την Ουγκαντα τοτε να πας εκει να ζησεις, θα διαπρεψεις. Αλλα δεν φταις εσυ. Ετσι σε εχουν κανει να σκεφτεσε. Εγω προτιμω να την συγκρινω με εκει που θελω να φτασω καποια καλη Ευρωπαικη χωρα δηλαδη. Η σηζητηση δεν εχει κανενα νοημα γιατι τα χεις μπουρδουκλωσει ολα. Διαβασε λιγο περισσοτερο και ενημερωσου καλυτερα. Με σεβασμο.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
14/02/2014 13:14

Θα συμφωνήσω απολύτως στην ανάγκη διενέργειας εκλογών αγαπητέ Θεοδόσιε με την προοπτική που το θέτεις, νομίζω θα θυμάσαι ότι έχω και εγώ διατυπώσει την άποψη ότι πρέπει να προχωρήσουμε σε αλλαγή κράτους. Έστω και βίαιη αλλαγή. Είναι η μόνη λύση μέσω της οποίας μπορούμε να απαλλαγούμε από όσα μας φόρτωσαν οι προηγούμενοι δύο αιώνες πολιτικών καθαρμάτων. Και τότε θα μπορύμε και εμείς να πούμε: αναζητήστε τα ρέστα από τον τσάρο. Σου εύχομαι κάθε επιτυχία στις επαγγελματικές σου δραστηριότητες.

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης [94.65.5xx.xxx]
14/02/2014 12:42

Αυτό που ξέρω, πάντοτε αγαπητότατε Αγγελε, είναι οτι αρνούμαι να υποταχθώ στον πανάθλιο επαρχιωτισμό της παλιάς Ελλάδας, ιδίως όπως έχει αναβιώσει από την παντελώς εκτρωματική αυτή "Κυβέρνησι" και "Αντιπολίτευση".

Περνάω, όπως θα κατάλαβες, την Ιταλική μου Περίοδο: έχει έρθει μιά σειρά ιταλικών και ισπανικών κολοσσών εταιρειών, με τις οποίες ανοίξαμε μόνιμες συνεργασίες, με γνώμονα έναν και μόνον: ΔΕΝ ασχολούμαι, ούτε στο ελάχιστο, με εταιρείες παροχής υπηρεσιών, παρά μόνον με βαριά βιομηχανικές. Οι παραπάνω είναι όλες μεταλλουργικές και χημικές βιομηχανίες. Ετοιμάζομαι να τις επεκτείνω και στην αγορά της Τουρκίας, οπότε ίσως να συναντηθούμε, σύντομα, στην Πόλη. Αυτά, βέβαια, σε συνεργασία με Ελληνες επιχειρηματίες παραγωγικής κατευθύνσεως. ΜΟΝΟΝ παραγωγικής: να μου λείπουν τα ξενοδοχεία, οι υπηρεσίες, ο τουρισμός και τα άλλα αεριτζίδικα! Το μεγάλο άλμα που, βεβαίως, επιδιώκω και επιθυμώ, είναι η επέκτασι στο αντικείμενο που πάντοτε με ενδιέφερε: στην εμπορική διακίνησι των αναγκαίων πρώτων υλών και στην παραγωγή ενεργείας.

Μπορούν, οι μισοκακόμοιροι που κλαίγονται για την ανεργία, να πολεμήσουν; ΠΡΩΤΟΣ, εγώ, μαζί τους. ΔΕΝ μπορούν; Ας αδειάζουν, και βιολογικά, την γωνιά. Ζωή χωρίς Μάχη δεν έχει υπάρξει, ποτέ.

Αυτός είναι και ο λόγος που επιμένω, αδιαπτώτως, στην ανάγκη διενεργείας Εθνικών Εκλογών: ΠΡΕΠΕΙ να εκδοθεί η ληξιαρχική Πράξη Θανάτου του Ancien Regime, του Ελληνικού Πολιτικού Συστήματος της "Απελευθερώσεως", δηλαδή ο επαρχιώτικος κοτζαμπασισμός. Ας ψοφήσουν όσοι δεν μπορούν να εισέλθουν στην Νέα Ημέρα. Και, για να επιτευχθεί αυτό, είναι αναγκαία η διαπίστωσι της χρεωκοπίας του Συστήματος, είτε με ανάδειξι Κυβερνήσεως του ΣΥΡΙΖΑ (χα, χα, χα!), είτε με παροδική ακυβερνησία, έστω και βίαιη. ΜΟΝΟΝ τότε, προ του αβυσσαλέου Χάους, θα υποχρεωθούν, ό,σοι Ελληνες μέλλεται να επιβιώσουν, να αντιδράσουν και να εγκαθιδρύσουν το μεν Κράτος πραγματικό, το δε Εθνος αυτόφωτο. Θα υπάρξουν θυσίες; Φυσικά. Τι το περίεργο;

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
14/02/2014 12:04

Buon giorno Θεοδόσιε. Μα η αντίδραση είναι εδώ και πολύ καιρό σε εξέλιξη, δεν βλέπεις πόσα αρνητικά σχόλια λαμβάνει η κυβερνητική πολιτική και ελάχιστα like?? Βράζει το διαδίκτυο και τρέμουν την επανάσταση των πληκτρολογίων, τρέμουν στην ιδέα ότι μπορεί να γράψουμε πιο κακά λογάκια, τους έχει πιάσει σύγκρυο! Πιθανότατα ο έλληνας έχει επηρεαστεί πλήρως από την φιλοσοφία του Νίτσε: «Είναι προτιμότερο να θέλει κανείς το τίποτα, από το να μη θέλει τίποτα.» Και το καταφέρνουμε, θέλουμε το τίποτα, θα πάρουμε τίποτα, κάνοντας τίποτα. Τρομερά φιλοσοφημένος λαός, που είσαι ρε Νίτσε για να θαυμάζεις τον επιούσιο λαό σου! Και για να αφήσουμε τον Νίτσε που παραείναι Γερμανός για τα γούστα μου, αν και ο ίδιος ήταν πιο αντιγερμανός στα γραφόμενά του και από τους επίσημους εχθρούς της αυτοκρατορικής Γερμανίας (παρά τις όσες ανοησίες του έχουν καταλογιστεί από ανθρώπους που δεν έχουν διαβάσει ούτε μια φράση του - και αποδεικνύεται ξανά και ξανά ότι είχε απόλυτο δίκιο στον αντιγερμανισμό του), ας παραθέσω λίγο Παπαδιαμάντη, που είναι εξαιρετικά επίκαιρος:

“Η αργία εγέννησε την πενίαν.
Η πενία έτεκεν την πείναν.
Η πείνα παρήγαγε την όρεξιν.
Η όρεξις εγέννησε την αυθαιρεσίαν.
Η αυθαιρεσία εγέννησε την ληστείαν.
Η ληστεία εγέννησε την πολιτικήν.
Ιδού η αυθεντική καταγωγή του τέρατος τούτου”

Οποιαδήποτε ομοιότητα του τέρατος που περιγράφει ο Παπαδιαμάντης με την σημερινή κατάσταση δεν είναι καθόλου τυχαία.

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Πρωτογενές πλεόνασμα[77.49.3xx.xxx]
14/02/2014 11:46

Και για να συμπληρώσω το σχόλιο του ΑΓΓΕΛΟΥ μη ξεχνάμε ότι το 70% του πλεονάσματος θα πληρωθεί με bitcoins (ψηφιακά χαρτονομίσματα ή ψηφιακό χρήμα) στους χαμηλοσυνταξιούχους!!!!!!!!

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
JIM[94.67.2xx.xxx]
14/02/2014 11:00

Mitsos.
Όχι φίλε μου. Εσύ κάνεις λάθος και είσαι τελείως λάθος πληροφορημένος. Τα στοιχεία που διαβάζεις είναι τελείως λάθος (και της EUROSTAT ,στέλνονται από την ελλάδα με τους γνωστούς τρόπους). Ο πραγματικός αριθμός των ΔΥ είναι πολύ μεγαλύτερος ,χιλιάδες ΔΕΝ απογράφηκαν γιατί δεν ήθελαν (πανεπιστημιακοί) ,δεν προσμετάς ΔΕΚΟ και λοιπές δημόσιες και δημοτικές επιχειρήσεις (με νομικές μορφές εταιριών) ,τις εκκλησίες και τα μοναστήρια ,ΜΚΟ (επιχορηγούμενες αποκλειστικά από το κράτος ). ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΟΙ ΜΕΣΟΙ ΟΡΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ. ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΝΕΙΣ. Άν η Ανγκόλα και η Νιγηρία (χώρες πάμπλουτες σε πετρέλαιο ,με νεανικούς πληθυσμούς) προσεγγίσουν το μέσο όρο του Σκανδιναυικού δημοσίου θα γίνουν Σκανδιναυία? Σημασία έχουν οι νοοτροπίες και κυρίως το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. Και το ελληνικό δημόσιο ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ απόδειξε ότι είναι ικανό ΜΟΝΟ για ελλείματα ,χρέη ,διαφθορά ,διαπλοκή ,αναξιοκρατία ,κομματοκρατία ,δουσφετολογία ,φακελάκια και γρηγορόσημα. Πως εξηγείς ότι ενώ είμαστε στο μέσο όρο ή και κάτω από αυτόν της ΕΕ (ΟΟΣΑ) το ελληνικό δημόσιο χρέος έχει μονίμως κατασκηνώσει στο διάστημα? (παρά τα τρισεκατομύρια που διατέθηκαν για την εξυπηρέτησή του? Ποιός νομίζεις το δημιούργησε (αν νομίζεις το δημιούρησε ο τσοχατζόπουλος κάνεις λάθος -αυτός έπαιρνε μίζες από ξένες πολυεθνικές -οι κάθε λογής μίζες δεν καταγράφονται στο χρέος). Γιατί είμαστε τελευταίοι στην διαφάνεια και πρώτοι στη γραφειοκρατία?. Γιατί για να ανοίξει μία επιχείρηση χρειάζονται τόνοι χαρτιού και άπειρος χρόνος ,γιατί αλλάζουν τα φορολιγικά κάθε ώρα (οι επιχειρήσεις το θέλουν ?)
Γιατί ο ΟΛΠ στα δεκάδες έτη λειτουργίας του δεν μπόρεσε να βάλει έναν γερανό και μία σιδηροδρομική γραμμή 5 χιλ. πράγματα που γίνανε σε λίγους μόνο μήνες μόλις αναλάβανε ιδιώτες?
Καλά λοιπόν θα κάνεις να ξεστραβωθείς εσύ και κάποιοι άλλοι. Και αν θέλεις τη γνώμη μου το πραγματικό πρόβλημα της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας είναι ο σοβιετισμός και ο κρατισμός (η ΝΔ είνει ένα σοβιετικό κρατικοδίαιτο κόμμα του δημοσίου ) Άλλωστε (υπάρχει και σχετικό βιβλίο) πιστεύω πως όλη η ιστορία της σύγχρονης ελλάδας (μετά το 1821) είναι η ιστορία του δημόσιου χρέους της και τίποτε άλλο. Μετά τη δολοφονία του (λαοφιλούς και αδιάφθορου) Καποδίστρια υπογράφηκαν αμέσως τα πρώτα χρέη (στην αρχή από την Αγγλία) ΟΧΙ για τους σκοπούς της επαναάστασης όπως ήταν η δικαιολογία (οι αγωνιστές είχαν ήδη παραγκωνιστεί) αλλά για την σίτιση των τρωκτικών (μεγάλων και μικρών) του δημοσίου.

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Leguizamon[195.97.1xx.xxx]
14/02/2014 10:01

"προσέξτε τι θα ψηφίσετε γιατί μπορεί να έρθει ο ΣΥΡΙΖΑ".

Διαβάστε πλέον, τι τους καταμαρτυρουν, τα συστημικά μέσα, με τους υπερ-συστημικους δημ/φους, των καρα-συστημικών γκρουπς.

Διαβάστε και απολαύστε υπεύθυνα, πως σας κυβερνανε, και για τι σκουπιδια (ποντικια ?) μας εχουνε.
Δειτε πως μας αντιμετωπιζουν οι σουλτανοι, οχι μονο με την ΤΡΟΜΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ που ακολουθει, αλλά και με ολα τα αλλα που περιγραφονται στο αρθρο, που δειχνουν οτι το λυκοτομαρο της νουδου και του πασοκ,
δεν αλλαζει,
που να ερθει ο αρμαγεδωνας.

Πηγή : καθημερινη
http://www.kathimerini.gr/753570/opinion/epikairothta/politikh/o-megalyteros-kindynos-gia-thn-kyvernhsh

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Leguizamon[195.97.1xx.xxx]
14/02/2014 09:43

Στην Ιταλια αρχισαν τα οργανα, και θα παιχτει μπαλα μεγαλη.
Εδω ? Ωχ, ασε καημενε. Ρεκλα στη λιακαδα, κι αγιος ο Θεος. Πού να τρέχουμε τώρα ? Για εξελίξεις είμαστε ? Ασε, εχουμε το Σαμαρα και το Βαγγελα που μας αξίζουν (και στο κάτω κάτω, τους τα "χώνουμε" στο ιντερνετ και στο φεησμπουκ, δεν τους τα χώνουμε ?
Μεχρι κι ο καιρος για τον αντωνακη δουλευει. Γεννανε και τα κοκκορια του.
10 μήνες καλοκαιρι θα κανει φετος. Ποιος τον πιανει τον Ελληνα. Απο τριημερο σε τριημερο και απο παραλια σε παραλια. Ολη η ευρωπη πνιγηκε στα χιονια και τις βροχες (μην πω για την αλλη πλευρα του ατλαντικου) εδω λες και υπαρχει μαυρη τρυπα στα βαρομετρικα.
(Η ελλαδα ειναι ειδικη περιπτωση βεβαια, γιατι ειναι το μονο μερος επι γης που βγαινει δελτιο για "επιδεινωση" του καιρου, εννοώντας 18 βαθμους θερμοκρασία και καναδυο...συννεφα,
επειδη την προηγουμενη μερα ειχε 22.
Αυτο αντιλαμβανεται ως "κακοκαιρια", ο χαλβας ελληνας μετεωρολογος, και η μπουμπου με την τσιχλα φυτεμενη στην κατω γναθο της, που περιφερεται κουκουλωμενη με μαλλινες ζακετες, και γκρινιαζει.... "ακουσαααα οτι ο καιρος θα χαλασειιιιιιι. Αντε ρε γα...τοοοοοοοοοοοο.
Κλεινει η παρενθεση).
Που λετε, ετσι ειναι.
Μια χαρουλα.
Επι Κωστακη ρημαζοταν η χωρα καθε τρεις και πεντε. Τι φωτιες τι χαμοι τι πτωσεις αεροσκαφων , τι βουταγαν γραμματεις υπουργειων απο τον 5ο οροφο, τι σκανδαλα καθημερινα, χαμος !!
Ο ΑντωνοΒαγγελας τα ρυθμισε ομως ολα αυτα.
Δεν κουνιεται φυλλο. Ουτε κιχ.
Τετοια ηρεμια ουτε στην Αλμπερτα του Καναδα. Επι χοντρου, καιγοταν η αθηνα απο τους μαθητες !!!!!!! απο τα μαθητοπουλα !!!!!!
Επι Αντωνοβαγγελα, τετοια ηρεμια και τετοιο ληθαργο που τον ζηλευει η Γαλλικη Πολυνησια.
Ηρεμια, shopping και τουρκικα. Και το καινουργιο tablet. Ωχ καημενε.
Γιαυτο λεει,
ο Ελληνας θελει καμμια 80ρια χρονια για να φτασει καταρχην τον Ιταλό,
και μετά βλέπουμε.
Βηματακι βηματακι.
Αειντε , καλο καλοκαρι,
ποιος σας πιανει τωρα Ελληναρες !! 10 μηνακια εχετε μπροστα σας. Βαρυ "χειμωνα' βγαλατε και φετο

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Mitsos[176.92.7xx.xxx]
13/02/2014 19:05

@JIM

Οχι φιλε μου. Την Ελλαδα που περιγραφεις την εχεις φτιαξει εσυ και ολοι αυτοι που ψηφιζεις τοσα χρονια. Δεν λεω οτι θα υπαρξει αλλαγη της νοοτροπιας μεσα σε μια μερα αλλα θα υπαρξει. Το μονο σιγουρα εναι οτι ο κλεφτης που σε εχει κατακλεψει δεν θα σου τα επιστρεψει, ουτε θα γινει ξαγνικα αγιος. Κλεφτης ηταν κλεφτης θα ειναι.

Α και για να μην λεμε οτι μας κατεβει στο κεφαλι λες οτι "Μα ήδη ο αριθμός των απασχολουμένων στο δημόσιο είναι σε διαστημικά και πέρα από κάθε λογική υψηλά..."

Ξεκολλα λιγο απο τα παραμυθι και διαβασε κατι αλλο εκτος απο αυτα που σου λεει ο Στουρναρας..ΠΧ
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=204528

...η Ελλάδα καταλαμβάνει τη 14η θέση επί συνόλου 17 ευρωπαϊκών κρατών, με επίδοση 11,4%. Βρίσκεται δηλαδή πολύ κάτω από την πρώτη στην κατάταξη Σουηδία (30%) ή τη Δανία (29%), ... Αλλά η Ελλάδα υπολείπεται πολύ και από τη Γαλλία (21,2%) και τη Μεγάλη Βρετανία (17,8%), παρά τις έντονες περικοπές της τελευταίας. Η χώρα μας ξεπερνά -και μάλιστα ελάχιστα- μόνο την Ιρλανδία (11,0%), την Ολλανδία (10,7%) και τη Γερμανία (10,2%). Οπως παρατηρεί η μελέτη, η θέση της Ελλάδας στην κατάταξη αυτή παραμένει τις τελευταίες δεκαετίες σταθερή.

Ξεστραβωθειτε μηπως καταφερουμε να δουμε ποια ειναι τα πραγματικα προβληματα της Ελληνκης Οικονομιας και ΟΧΙ αυτα που μας παρουσιαζουν τα καναλια. Να αρχισουμε με την νοοτροπια του μεταφερω οτι αρλουμπες ακουω χωρις να διασταυρωνω αν ειναι σωστο.

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Rexor[94.68.1xx.xxx]
13/02/2014 18:57

61% η ανεργία των νέων, αλλά αν κρίνω από 6-7 άτομα, άνεργους κάτω των 30 που ξέρω, κανείς τους δεν στεναχωριέται ιδιαίτερα που δεν έχει δουλειά. Στο ελληνικό μοντέλο φαίνεται πως η ανεργία των νέων έχει μικρότερη σημασία απ όσο νομίζουμε.

Υπερψηφίστηκε από 17 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης[94.67.1xx.xxx]
13/02/2014 18:42

Buona sera, Αγγελε και αξιότιμοι Κύριοι.

Αν δεν θέλουν ν' αντιδράσουν, ενώ τους σκοτώνουν, ας ψοφήσουν. Περισσότερος Lebensraum για τους άξιους επιβιώσεως.

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Leguizamon[195.97.1xx.xxx]
13/02/2014 17:38

Όσο υπάρχουν πρόβατα.

Η νέα υπερπαραγωγή της Πασοκονουδου, που συγκλόνισε κοινό και κριτικούς,
τώρα για τεσαρακοστή χρονιά στο θέατρο Μπουρνέλη.
Κάθε Κυριακή και Τετάρτη, λαϊκή απογευματινή - οι παραστάσεις ξεκινούν στις 6μμ. Εισιτήρια προπωλούνται.

Κάτσετε και απολαύστε τώρα, ενώ ο κόσμος καίγεται, τα εκλογο-μαγέρικα της νουδούλας, να σωτάρουν τα υλικά για να σερβίρουν δημαρχέους και περιφερειάρχες.
Κάτσετε, και μη ξεχνάτε κάθε μέρα, να γεμίζετε τους δρόμους με τα τουτου (η μόνη πρωτεύουσα στον κόσμο, που δε βλέπεις κόσμο να περπατάει, οποιαδήποτε ώρα - μόνο οχήματα !!!),
γεμίστε τα σουπερμάρκετ λες και ανακοινώθηκε πετρελαικό μπλακ αουτ,
γεμίστε τα τριήμερα,
τα ρεστωράν για του Βαλλεντίνου,
τις χασαποταβέρνες την "Τσικνοπέμπτη" (στερήθηκε ο Ελληνας πολυ το κρέας, και πρέπει να έχει ειδική μέρα για να το φχαριστηθεί),
γεμιστε τα mall τα σαββατοκύριακα,
τα θερετρα και τα καταλύματα, τα τριημερα, τη Μυκονο και την Αραχωβα,
γλεντηστε, διασκεδαστε, καντε αδιαχωρητο στα μπουζουκια, στα φαγαδικα, στις καφετεριες και στα γιαουρταδικα,
αδειαστε τα βενζιναδικα (με την παμφθηνη βενζινα του 1,60 το λιτρο, ειστε πλουσιοι εσεις, Ελληναρες),
γιομίστε τα σχολεια τα ιδωτικα, με δίδακτρα οσο δυο (2) ετησιοι μισθοι ενος μορφωμενου ενηλικα (!!!), για ενα παιδακι δημοτικου,
γεμιστε τα φροντιστηρια, αυτη την παγκοσμια εκπαιδευτικη πρωτιά και καινοτομία της Ελλαδαρας,
κάντε αναρπαστα τα τουρκοσηριαλ και τις εκπομπες μαγειρικης,
ενισχυστε τα ντελιβεραδικα,
τη ραχοκοκκαλια αυτής της οικονομιας - φαρσοκωμωδίας - ,
και πάνω απο ολα, πλακώστε την "αντίσταση" και την "επανάσταση", ως "περήφανος λαός" που δεν "σκύβει το κεφάλι" στο tweeter και στο facebook.

...Και υστερα προβληματιστείτε αν θα βγαλετε τον Αρουλη, για τον Κακαλαμανη, και ποσο θα δωσετε στον Καλαφατη και τον Ιωαννιδη.
Και ολα αυτα, ΑΝ πάτε να ψηφιστε, μιας και εκεινη τη μερα θα εχει μπανια και παραλιες και φραπε, ετσι δεν ειναι??

Οσο υπάρχουν πρόβατα. Περάστε κόσμεεεεε. Στην παλάμη της σας εχει η πασοκονουδουλα, και σας παίζει.
Και θα σας κυβερνάει για πολυυυυυυυυυυυ ακόμα.

Υπερψηφίστηκε από 20 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
JIM[94.67.2xx.xxx]
13/02/2014 17:10

mitsos (και λοιποί ομοιδεάτες...)
Αν και μπαίνω τσόντα στη συζήτηση σου λέω ότι κάνεις (και εσύ και πολλοί άλλοι) ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ. Καταρχήν συγκρίνεις παντελώς ανόμοια πράγματα Ελλάδα με Σκανδιναυία. Κράτη υπάρχουν και στην Αφρική και στην Ασία γιατί δεν τα αναφέρεις ως παραδείγματα? Όσον αφορά στις λιγοστές β.ευρωπαικές χώρες (και στις αποικίες τους ηπα,καναδά ,αυστραλία...) το κυρίαρχο χαρακτηριστικό ΔΕΝ είναι το οικονομικό-κοινωνικό τους σύστημα αλλά το θρηεκυτικό. Είναι κατά βάσει προτεσταντικές χώρες και οι πολίτες τους διαπαιδαγωγούνται ,ανατρέφονται και λειτουργούν υπό το πνεύμα του προτεσταντισμού (εργασία ,τιμιότητα ,ήθος..). Εμείς και λόγω τουρκοκρατίας έχουμε παντελώς διαφορετικό χαρακτήρα. Ποτέ ΔΕΝ είχαμε και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΞΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ. Το υπάρχον έχει σχεδόν 1.000.000 υπαλλήλους -δεν υπάρχουν ανάμεσά τους κατάλληλοι και αν τους αλλάξουμε θα δουλέψει καλύτερα? ΟΧΙ βέβαια. Γιατί απλά ΔΕΝ θα έχουνε κανένα κίνητρο. Μόνο ο ιδιωτικός τομέας με τα ρίσκα και την αβεβαιότητα μπορεί να αποδόσει και να παράξει πραγματικό πλούτο (και θέσεις εργασίας). Στην Ελλάδα που πιστεύουμε (ακόμη !) ότι το δημόσιο μέσω προσλήψεων θα δημιουργήσει θέσεις απασχόλησης κάνουμε τεράστιο λάθος. Μα ήδη ο αριθμός των απασχολουμένων στο δημόσιο είναι σε διαστημικά και πέρα από κάθε λογική υψηλά και όμως στην πραγματική οικονομία η ανεργία ξεπερνάει κατά πολύ το 30%.
Να υπενθυμίσω επίσης πως εάν εφαρμοζόταν ένας από τους στόχους του πρώτου μνημονίου ,δηλαδή η απόλυση (ναι !) 200.000 ούτως ή άλλως πλεοναζόντων (και επιόρκων ) ΔΥ τώρα δεν θα είχαμε 1.500.000 καταγεγραμμένους ανέργους στον ΙΤ 300.000 και πάνω μετανάστες έλληνες και πάνω από 400.000 κλειστές και κατεστραμένες επιχειρήσεις.

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
13/02/2014 16:39

Προφανώς οι κύριοι που καταψηφίζουν το σχόλιο μου για την Χαλυβουργική είναι: (α) υπέρ της διαθεσιμότητας υπαλλήλων
(β) υπέρ της διάλυσης της όποιας βιομηχανίας έχει απομείνει στην Ελλάδα εξαιτίας του τρομερού ενεργειακού κόστους που υφίστανται οι ελληνικές επιχειρήσεις χάρη στην φορολογική πολιτική των τελευταίων κυβερνήσεων και στο ότι πχ ακόμα δεν έχουν καταφέρει να πετύχουν κάποια μείωση του κόστους του φυσικού αερίου που είναι κατά 30% τουλάχιστον ακριβότερο από τις ευρωπαϊκές χώρες, προς όφελος των Ρώσων, στους οποίους μόνο που δεν δωρίσαμε τις γυναίκες μας για να αγοράσουν την ΔΕΠΑ.
(γ) υπέρ της ΔΕΗ της οποίας ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος καθηγητής ΕΜΠ Αρθούρος Ζερβός παρήγγειλε μελέτη για να εξετασθεί πόσο θα μειωθούν οι ζημιές της ΔΕΗ από το κλείσιμο τω ενεργοβόρων επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Και το δημοσιοποίησε κιόλας, άρα από τακτ άστα να πάνε! Σημειωτέον ότι η ΔΕΗ δεν είχε ζημιές αλλά σημαντικά κέρδη, οπότε η μελέτη ήταν άνευ αντικειμένου.
(δ) κατά οποιουδήποτε αμφισβητεί το success story γιατί προσβάλλει τα αισθήματα λατρείας προς την ομάδα, συγνώμη τα κόμματα
(ε) Όλα τα ανωτέρω

Υπερψηφίστηκε από 14 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
13/02/2014 16:22

Πάντως η ΝΕΡΙΤ αναμένεται να λειτουργήσει εντός διμήνου. Μια χαρά, δεν θα έχει περάσει ούτε καν χρόνος από τότε που έκλεισαν την ΕΡΤ, τεράστια επιτυχία, θα προλάβει και λίγο προεδρία, και λίγο εκλογές. Εύγε, έχω μείνει ενεώς με την αποτελεσματικότητα.

Υπερψηφίστηκε από 16 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 3 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 43
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 42
  • Απορριφθέντα σχόλια: 1
    • Υποβάθμιση διαλόγου1