ΤτΕ: Το πολιτικό κλίμα απειλεί τις προοπτικές της οικονομίας

Τρίτη, 17 Δεκεμβρίου 2013 11:33
UPD:17/12 14:09

Τους κινδύνους που ενέχει για τις προοπτικές της οικονομίας το 2014 η όξυνση του πολιτικού κλίματος, υπογραμμίζει, μεταξύ άλλων, η Τράπεζα της Ελλάδος στην Ενδιάμεση Έκθεσή της για τη Νομισματική Πολιτική 2013, η οποία υποβλήθηκε στον πρόεδρο της Βουλής και το Υπουργικό Συμβούλιο.

37 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Σακης[46.177.1xx.xxx]
19/12/2013 10:53

Ανεκαθεν η πολιτικη της τραπεζας της Ελλαδος ηταν του "ηξεις αφιξεις , οθ εν πολεμω θνησκεις".Αοριστιες, χωρις κατι το συγκεκριμενο.Ισα , ισα για να δικαιολογει τη καρεκλα του ο καθε διοικητης της και οι συν αυτω!!Δηλαδη με αλλα λογια μας λενε "να καθησουμε στ'αυγα μας, αν θελουμε να δουμε προοπτικη για καλυτερη οικονομια.Αυτο που δε μας λενε ομως ειναι οτι αν δεν 'κονομησει ΠΡΩΤΟΣ ο φλουφλης, ο παρτακιας,ο γλυψιματιας,ο λιβανιστης,αυτος που κρατα τα ηνια της εξουσιας και εχει το πανω χερι,- ο φτωχος, ο κατατρεγμενος, ο ανημπορος δεν προκειται να δη στη ζωη του χαερι και προκοπη.Νομοτέλεια

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
πολιτικό κλίμα [94.68.1xx.xxx]
19/12/2013 10:22

"Είπαμε να κάνει ένα δωράκι στον εαυτό του, αλλά όχι και 500 εκατομμύρια!"
Ανδρέας Παπανδρέου

Αυτόν τον άνθρωπο επέλεξε επανειλημμένως ο "σοφός" λαός.Και μάλιστα του έστησαν και άγαλμα στη Θεσσαλονίκη.Αυτόν που νομιμοποίησε την διαφθορά και διαπλοκή!

Οι λαοί έχουν τους ηγέτες που τους αξίζουν.Αξίωμα.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ουρακοτάγκος[94.69.1xx.xxx]
19/12/2013 09:39

Προφητεία μέρος β'. Το πρώτο πράγμα που νομοθετεί η συντροφική επαναστατική κυβέρνηση είναι ότι πλέον δεν χρειάζονται εκλογές μιας που ο λαός κυβερνά. Καταργεί τη βουλή και ονομάζεται σπίτι του λαού. Φεύγουν οι φασίστες τσολιάδες και μετ ονομάζεται το μνημείο του άγνωστου στρατιώτη δε μνημείο του αγνωστου συντρόφου. Εκει δημιουργούν το μαυσωλείο της Αλέκας και του Αλέξη. Τεράστια αγάλματα των ηρώων συντρόφων μα της Αλέκας είναι το πιο ψηλό. Παράδοξο οτι ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρέμεινε στο υπουργείο του αφού πρώτα μετανόησε. Η δουλειά του Κυριάκου είναι πολύ. Καταργούνται τα υπουργεία άμυνας και δημόσιας τάξης. Μοσχοπουλάνε τον εξοπλισμό και της εγκαταστάσεις. Μετακινήσεις των σωμάτων ασφαλείας με σώματα όπως το πυροσβεστικό και δασοπυροσβεστικό. Οι εξετάσεις για της λίγες θέσεις είναι σκληρές στο ταυλί και στον υπνό κάτω απο τα δέντρα. Αντικαταστούν την αστυνομία με το τραμπουκαριό του παμε. Οι εγκάθετοι αστυνομικοί απαρτίζουν. Τα παιδιά τον λουλουδιών με ροζ κολάν στολές ή μαγιό τάγκα την πρώην τουριστική αστυνομία.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Νέστωρ[85.73.3xx.xxx]
18/12/2013 19:56

Το διέπραξαν, το προμελετημένο. Πρέπει να δημοσιεύσει η "Ν" τα ονόματα των καταψηφισάντων ή δηλωσάντων παρόντων, των εκτός Χ.Α. Και ο Γλέζος, έτσι; Μπράβο, υπάρχουν και λίγοι άξιοι ανάμεσα στους κατάπτυστους, στο άντρο της "δημοκρατίας".

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ουρακοτάγκος[94.69.1xx.xxx]
18/12/2013 19:27

Η προφητία του προφήτου Ουρακοτάγκου... Κάπου εν σωτήριο έτος 2016 ή και πιο νώρις. Οι εκλογές αναγκάζουν τον Σουλτάνο Σαμαρά με το Βενιζέλο πασά να παραδώσουν τα κλειδιά του Ευρω Άφρο Οθομανικού βασιλείου τους στον Σύντροφο Αλέξη που μαζί με το ΚΚΕ θα μας απελευθέρωση απο τα σοσιαλιστικά δεσμά 40 ετών ρεμούλας και διαπλοκής. Οι πελάτες Σαμάρα Βενιζέλου πάλεψαν και έπεσαν ηρωικά μαχώμενοι μα ήταν λίγοι. Οι ανέγοι ητάν πολλοί και ο Αλέξης τους αγόρασε. Τους έταξε άμεσο πολιτικό διορισμό τους. Η προοπτική του οτι ο Αλέξης θα εβάζε μπρος την μηχανή με τα πεντοχίλιαρα και τα δεκαχίλιαρα εξτασίασε το λαό. Αρπάξε και πελάτες του σουλτάνου και του μπένη. Μισθοί και συντάξεις σε επίπεδα 2008 το σλόγκαν της νίκης. Η δικτατορία του προλεταριάτου πέτυχε το ΚΚΕ με 3% τα κατάφερε. Το σφυροδρέπανο του Περισού στην λαϊκή δημοκρατία της Ελλάδος πρέπει να κάνει το θαύμα της Κίνας στην Ευρώπη. Η συνέχεια δική σου...

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
εμετός[94.68.1xx.xxx]
18/12/2013 18:39

Κύριε Αγγελε,απο την δεκαετία του 80 γνωρίζαμε ΟΛΟΙ τί μούτρο ήταν ο Ακης.Πολύ καλά ξέραμε επίσης για τον ΥΠΕΧΟΔΕ του ΠΑΣΟΚ που κατείχε τη θέση 8 ολόκληρα χρόνια.Γνωστώ είναι επίσης οτι ο σημερινός πρωθυπουργός διόρισε όλη την εκλογική του περιφέρεια στο νέο μουσείο Ακροπόλεως.Μήπως ο "σοφός ελληνικός λαός" ήξερε και ξέρει πολύ καλά ποιούς ψηφίζει?
Διαφωνώ μαζί σας κ.Αγγελε!Εμείς οι πολίτες κάναμε αυτούς τους άθλιους μάγκες.Υπήρξαν πάντοτε άξιοι πολιτικοί που όμως δεν "άρεσαν" στον κόσμο γιατί έλεγαν αλήθειες.
Δεν μπορώ να ξεχάσω τον Γιαννήτση όταν πρίν δέκα χρόνια προσπάθησε να μεταρρυθμίσει το ασφαλιστικό στη βάση της μελέτης Σπράου.Είχαν ξεσηκωθεί ένα εκκατομύριο έλληνες στους δρόμους και όλοι ανεξαιρέτως οι δημοσιογράφοι έκραζαν τον τότε υπουργό,με αποτέλεσμα την απομάκρυνσή του!Κι όμως άν τότε είχε περάσει ο νόμος,σήμερα τα πράγματα (τουλάχιστον στο ασφαλιστικό) θα ήταν διαφορετικά.Επομένως έχουμε ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΥΘΥΝΗ για οτι σημβαίνει σήμερα.Και πάλι ετοιμαζόμαστε να κάνουμε τα ίδια λάθη.

πάντα φιλικά!

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ουρακοτάγκος[94.69.1xx.xxx]
18/12/2013 17:58

Οι Έλληνες περνάνε την πολιτική εφηβεία τους. Στο Οθωμανικό κράτος μας με όλη την εξουσία συγκεντρωμένη στο Σουλτάνο Σουλειμάν ή πρωθυπουργό Σαμαρά και στους πασάδες μας ή υπουργούς. Με πινελιές φασιστών και μουσάτων σοβιετικών, μαοικών και νοσταλγούς της χουντάς και του Χίτλερ μέσα στη κρατική μηχανή... Εννοείται το μπαχτσίση για την διεκπεραίωση διοικητικών υποθέσεων σχετικών με τις δημόσιες υπηρεσίες ... Μες στην χαοτική πολυνομία, στην αρπακόλα, στην ατιμωρησία, τον ωχ αδερφισμό. Ο καθένας κάνει ό,τι του καπνίζει. Ο ΣΥΡΙΖΑ ως η ελπίδα να ξεφύγουμε από την ρεμούλα και διαπλοκή 40 ετών ή να γευτούμε την βαρβατίλα του κομουνισμού στο πάντα πέτυχιμένο ρυθμό διορισέ με διορισέ με διορισέ με. Έχουμε αγορά 2 εκ ψήφων.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
IKThrak[85.75.8xx.xxx]
18/12/2013 17:43

Αντε και να ξανανοιγε μια νεα Μακρονησος για τους αυτους τους ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ κατα ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ οπου ο καθε ΛΙΑΠΗΣ, ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ,ΤΣΟΥΚΑΤΟΣ, ΣΜΠΩΚΟΣ και οι εκατονταδες αλλοι που επονται θα εκρατουντο αναμενοντας την Δικη τους απο τα Τακτικα Δικαστηρια !
Αντε και το ΣΔΟΕ να ηλεγχε τους κατακλειζοντες τα Ακριβα Μαγαζια του Κολωνακιου και της Κηφισιας για αμεση ταυτοποιηση τους μεσω ΑΦΜ των δηλωμενων εσοδων τους και οποιος ευρισκετο ΚΛΕΠΤΩΝ το Κρατος να πηγαινε Εξορια .
Και η φυλαξη(!) τους να γινοτανε απο τα Σωματα Ασφαλειας των 600-800 Ευρω που βαζουνε Σομπες Πετρελαιου και Μαγκαλια για να ζεσταθουν.
Αλλα δυστυχως ολοι αυτοι οι πολιτικαντιδες προστατευονται απο το Πολιτικο Συστημα και τους Ευρωπαικους Νομους με αποτελεσμα να θαυμαζωμε τους εκτος Ευρωπης Γειτονες για την αποφασιστικοτητα τους.
ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ !

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΠΟΝΤΙΟΣ ΠΙΛΑΦΑΣ[79.131.1xx.xxx]
18/12/2013 14:03

Μπραβο γραικιλοι, μπραβο, το βρηκατε το προβλημα ,ευγε. Γιατι το δικο μου προβλημα εξακολουθει, ανοητοι και δοσηλογοι, να ειναι το ξεπουλημα και διαλυση των παντων, και μαλιστα απο αυτους που το κατασκευασαν και το λειτουργησαν προς οφελος τους 30-40 χρονια.Χωρις πατριδα ,χωρις σπιτι, χωρις οικογενεια, ουτε ο ολιβερ τουιστ να ημουν. Χαιρομε που τωρα και τεσσερα χρονια ,4 ναι τεσσερα, αναδομειται το συμπαν, με αποτελεσματικοτητα ,συνεση και προπαντων προοδο.....Απλως επιβεβαιωνουμαι οτι μονο με φωτια και λεπιδι συνενοουμαστε, Ευγε σε ολους ευγε,εμπρος στη πολιτικη σταθεροτητα των στουρναρα κεδικογλου κλπ. ΘΕΕ ΤΟΣΟΙ ΤΥΦΛΟΙ ΜΩΡΟΙ Κ. ΑΛΑΖΟΝΕΣ ,ΣΕ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟ ΤΟΠΟ, ΠΩΣ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙΣ!!!!!!!

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
18/12/2013 13:52

Προφανώς δεν απευθυνόμουνα στο Γιάννη, αλλά στον "εμετό".

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
18/12/2013 13:50

Κατ' αρχάς αγαπητέ Γιάννη δεν τους βάλαμε ΕΜΕΙΣ, τους έβαλαν όσοι ψήφισαν τα κόμματά τους, και από αυτούς ένα πολύ μικρότερο υποσύνολο, όσοι τους έδωσαν σταυρό. Αλλά έστω, οκ, να το δεχτώ, τους βάλαμε ΕΜΕΙΣ, αφού είναι πολύ της "μοδός" να αναλαμβάνουμε συλλογικές ευθύνες κατά το πρότυπο των εθνικοσοσιαλιστικών κομμάτων και ιδεολογιών (άλλωστε μια ακροδεξιά δεν κυβερνά σήμερα την Ελλάδα με οικονομική πολιτική που έρχεται απευθείας από τις χειρότερες σελίδες των κομμουνιστικών δικτατοριών??). Όμως ΑΥΤΟΙ δεν στάθηκαν στο ύψος της θέσης που ΕΜΕΙΣ τους βάλαμε. ΑΥΤΟΙ έκλεψαν μέχρι 10ης γενεάς, όχι ΕΜΕΙΣ. Και ΑΥΤΟΙ (οι συνάδελφοί τους βουλευτές, υπουργοί και πρωθυπουργοί) τους κάλυπταν με επαίσχυντο τρόπο, όπως πχ ο αξιότιμος αντιπρόεδρος της σημερινής «κυβέρνησης» που ως άλλος Χάρι Κλυν ειρωνευόταν την αντιπολίτευση και έλεγε με σκέρτσο ότι τα νούμερα των λογαριασμών του Άκη είναι νούμερα τηλεφώνων, με αποτέλεσμα οι πολιτικές ευθύνες να παραγραφούν δια ριπής οφθαλμού. Ή όπως πχ ο σημερινός πρωθυπουργός που σήμερα δεν ξέρει τίποτα για τα υποβρύχια, μην πάθει κάτι ο αγαπημένος του εταίρος και αντιπρόεδρος (και προφανώς χάσει και την θέση του επάρχου ελέω Αυτοκρατόρισσας της Ευρώπης που κατέχει ο ίδιος), ενώ η ΝΔ σαν αντιπολίτευση το είχε κάνει σημαία το θέμα. Ή όπως ο αξιότιμος πρώην πρωθυπουργός κ. Σημίτης, που και μόνο το σκάνδαλο του χρηματιστηρίου και η διασπάθιση περ. 170 δις ευρώ από τον ελληνικό λαό προς όφελος καμιάς 40αριάς «επιχειρηματιών» που ο καθένας δούλευε και άλλους 40 κωδικούς, θα αρκούσε σε οποιαδήποτε άλλη χώρα για να βρίσκεται κάπου πολύ μακριά και να μην τολμήσει να επιστρέψει ποτέ με γελοίες κινήσεις τύπου Κίνηση των 58, των 68, των 108 ή των 29 κατασκευαστών πλυντηρίων. Ναι, ΕΜΕΙΣ τους βάλαμε, αλλά ΑΥΤΟΙ τα έκαναν, και ΑΥΤΟΙ πρέπει να τιμωρηθούν, γιατί από την στιγμή που τους βάλουμε, έχουν φροντίσει να μην έχουμε κανένα τρόπο να τους βγάλουμε, εκτός αν δεήσουν και το αποφασίσουν ΑΥΤΟΙ! Άρα άτοπο το αυτομαστίγωμα στο οποίο νομίζω ότι προσπαθείς να μας υποβάλλεις. ΑΥΤΟΙ τα έκαναν, και ΕΜΕΙΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ μόνο να τους τιμωρήσουμε! Αν αποφασίσουμε ποτέ να σηκωθούμε από τον καναπέ και να μην τσακωνόμαστε μεταξύ μας με νηπιακά επιχειρήματα βέβαια: κακέ ΣΥΡΙΖΑΙΕ, κακέ ΝΔ, καkέ ΚΚΕ, κακέ συνταξιούχε, κακέ ΔΥ, κακέ ελεύθερε επαγγελματία, κακέ ιδιωτικέ υπάλληλε!

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
wetterauer[87.166.1xx.xxx]
18/12/2013 11:45

@ "Η υφεση που εχουμε εμεις δεν μπορει να μετατραπει σε αναπτυξη παρα μονο εαν επενελθουν οι μιθοι του ιδιωτικου τομεα στα προ κρισης επίπεδα..."

Θαν συμφωνήσω ευχαρίστως μαζί σου, αν μας πεις ποιός θα πληρώσει αυτούς τους μισθούς. Δεν συμφωνώ καθόλου, να τους πληρώσουμε εμείς οι φορολογούμενοι πολίτες της ΕΕ. Εσείς οι Ελλαδίτες εδημιουργήσατε την κρίση σας, και αν γίνουν εκλογές θα ψηφίσετε πάλι ανίκανους πολιτικούς.
Συγνώμη, εξέχασα, ότι η Μέρκελ φταίει γιά όλα !

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Νέστωρ[85.73.3xx.xxx]
18/12/2013 10:36

Το πολιτικό κλίμα θα δυναμιτιστεί ολότελα αν ψηφιστεί σήμερα από την βουλή (;;;) των Ελλήνων (;;;) η άρση της χρηματοδότησης της Χ.Α.. Αργά χθες το βράδυ τοποθετήθηκε πολύ σύντομα η Χρυσούλα Γιαταγάνα επί του θέματος, και είπε την μοναδική ορθή θέση: Ο νομικός πολιτισμός τόσο της Ελλάδας όσο και της Ε.Ε. (αλλά και όλης της πολιτισμένης (;;;) Δύσης) έχει καθιερώσει ως ιερό και απαραβίαστο το τεκμήριο της αθωότητας. Αν δεν ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗΣΕΙ η οιαδήποτε υπόθεση, ο κατηγορούμενος θεωρείται αθώος. Τελεία και παύλα.
Αν, αυτό το ιερό νομικό δικαίωμα του κάθε κατηγορούμενου, έρθει μιά σύναξη 297 (;;; γιατί όχι 300, όπως προβλέπει το Σύνταγμα;) και το κουρελιάσει, διότι έτσι ΝΟΜΙΖΕΙ ότι την βολεύει (πράγμα που αποτελεί άλλο ένα τεράστιο λάθος), τότε μιλάμε για κατάργηση κάθε έννοιας δικαίου στην άμοιρη Ελλάδα του 2013 και όλοι εμείς, ασχέτως κομματικής τοποθέτησης, ασχέτως αν είμαστε δεξιοί, αριστεροί, μνημονιακοί, αντιμνημονιακοί, ή ότι άλλο θέλετε, πρέπει να βγούμε στους δρόμους και να σύρουμε μακρόσυρτο μοιρολόι για την Πατρίδα που είχαμε και χάσαμε, για την Δικαιοσύνη που είχαμε και χάσαμε, για την ηθική και πολιτική μας υπόσταση ως προσώπων.
Θυμίζω ότι και ο Μανώλης Γλέζος είχε τοποθετηθεί ανάλογα για το όλο θέμα των πολιτικών -προφανέστατα- διώξεων κατά της Χ.Α.
Από 300 ανθρώπους, εξαιρουμένων των θιγομένων, που πόσοι είναι, 18; μόνο δύο βρέθηκαν να γράψουν ιστορία; Οι άλλοι; Το κεφάλι κάτω και σαν μπουλντόζες γκρεμίζουμε την Ελληνική Δημοκρατία και την Ελληνική Δικαιοσύνη;
Μπράβο στην κα Χρυσούλα Γιαταγάνα και στον κο Μανώλη Γλέζο, που τιμούν το αξίωμά τους, τους πολίτε που τους ψήφισαν, και τις ΑΞΙΕΣ τις οποίες τους έστειλαν εκεί οι ψηφοφόροι τους να υπερασπίζονται.
Μπράβο σε αυτούς, και ουαί στις μαριονέτες...
Που έχουν, σήμερα το απόγευμα, μοναδική ευκαιρία να αποδείξουν ότι είναι αυτόβουλα πρόσωπα και όχι ανδρείκελα.
Για να δούμε.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Εμετός[94.68.1xx.xxx]
18/12/2013 07:53

Τσοχαντζόπουλος,Σπώκος,Παπαντωνίου,Τσουκάτος,Τσουκαλάς,Λιάπης......αγαπητοί συνέλληνες,αυτούς ΕΜΕΙΣ τους βάλαμε στη βουλή!
Γιατί γκρινιάζεται?
ΑΥΤΟΚΡΙΡΙΚΗ!

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
yannis d.[5.55.9xx.xxx]
17/12/2013 20:47

Θελω δημοσια να ευχαριστησω το ΓΑΠ που καλεσε την τροικα και δεχθηκε το πρωτο μνημονιο και μας εδωσε την ευκαιρεια να μαθουμε τι συνεβαινε στην Ελλαδα.
Λυπαμαι που δεν σκεφθηκε να προσθεσει στο μνημονιο ακομη μια υποχρεωση.Μαθηματα αγωγης του πολιτη.

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Rexor[79.103.8xx.xxx]
17/12/2013 19:26

Συμφωνώ για το θέμα του πολιτικού κλίματος. Άλλωστε μια ακόμα διαφορά μεταξύ των Ιρλανδία, Πορτογαλία, Κύπρου και της Ελλάδας ήταν ότι εκεί δεν υπήρχε αυτού του τύπου η ηρωική αντιπολίτευση.

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
@ Αηδία[2.85.2xx.xxx]
17/12/2013 15:48

@Κλαζομενεύς[83.235.2xx.xxx]

Το πρώτο πράγμα που ζήτησε η τρόικα ήταν λελογισμένες απολύσεις Δ.Υ.
Επίσης απαίτησε να απομακρυνθούν οι επίορκοι και οι μή έχοντας αντικείμενο εργασίας στο κράτος.
Τί απέγιναν οι χιλιάδες άχριστοι οργανισμοί?
Τί έγινε με τις συντάξεις άγαμων θυγατέρων?
Τί έγιναν οι 2500 υπάλληλοι της βουλής όλοι συγγενείς φίλοι γκόμενες ΟΛΩΝ των πολιτικών?
Πολλοι ξυπνίσαμε κύριε ΚΛΑΖΟΜΕΝΕΥΣ,γι`αυτό αφήστε το παραμύθι.Ξέρουμμε πολύ καλά τί συνέβη στην πατρίδα,και δεν τα μαθαίνουμε απο τους παμπλουτους αριστερούς υπέρμαχους των πτωχών.
Δεν μπορεί ολες οι χώρες του νότου να έχουν παρουσιάσει σημσντικότατη πρόοδο,κι εμείς εδώ να βρίζουμε τους κακούς γερμανούς.....φτάνει η υποκρισία!

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Mitsos[78.87.1xx.xxx]
17/12/2013 14:57

@Λεωνιδας

Φιλε μου η Ιρλανδια ειχε κατωτατο μισθο 1200 ευρω και ηταν αρκετα εξυπνοι οι ανθρωποι ωστε να μην τον πειραξουν για να μπορουν να βγουν απο την υφεση πιο γρηγορα και ακριβως αυτο εγινε. Στην Ελλαδα μειωσαμε του μισθους του δημοσιου που ηταν ορθο εως ενα σημειο αλλα τα λεφτα που εξοικονομηθηκαν δεν μπηκαν στην οικονομια μας ξανα εστω μεσο του ιδιωτικου τομεα αλλα πηγαν σε αποπληρωμες χρεων. Επσιης μειωθηκαν σε εξεφτελιστηκα επιπεδα οι μισθοι του ιδιωτικου τομεα και αυτο ηταν μεγα λαθος απο την στιγμη που ηταν ηδη μικροι.

Η υφεση που εχουμε εμεις δεν μπορει να μετατραπει σε αναπτυξη παρα μονο εαν επενελθουν οι μιθοι του ιδιωτικου τομεα στα προ κρισης επιπεδα και αρα δεν θα φυγουμε ποτε απο το μνημονιο και απο την κριση. Εκτος και αν θεωρησει πραγματικη που μπορει να ερθει με μισθους 400 ευρω και κοινωνικες ανισοτητες τυπου Ινδιας και Μπαγκλαντες. Εγα μια τετοια Ελλαδα δεν την θελω.

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Νέστωρ[85.73.3xx.xxx]
17/12/2013 14:48

@ Σοσιαλλήθωρος... θέλω κι εγώ εφάπαξ

Σχετικά με την περίπτωση του έγκριτου κου βουλευτού του Σύριζα που ως λαϊκός αγωνιστής αμείφθηκε με ένα μύριο, ο Γ. Κύρτσος είπε χθες την ατάκα του ενός εκατομμυρίου δολαρίων:

Εμ, βέβαια, καλύτερα αριστερός και πλούσιος παρά φτωχός και δεξιός.

Τα ρέστα μας!

Υπερψηφίστηκε από 11 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Mitsos[78.87.1xx.xxx]
17/12/2013 14:47

@ioannis

Συγνωμη δλδ τι παραπανω να πει απο το οτι ηταν ιδιωτικο συμβολαιο το οποιο αρχισε πριν απο 35 χρονια και οτι ισχυε για ολους του υπαλληλους της τραπεζασ ABN AMRO μια απο τις μεγαλυτερες τραπεζες παγκοσμιως και μαλιστα τα στελεχοι της τραπεζας ειχαν ιδιωτικα συμβολαια αρκετων εκατομμυριων. Μην ξεχναμε οτι την δεκαετια του 80 υπαρχαν πολλα τετοια ιδιωτικο συμβολαια(αυτα πανε τωρα) και καλο θα ηταν να σταματησουμε την λασπη και να ξανασχοληθουμε μe κατι που πραγματικα καιει οπως ειναι η ανεργια η οποια εχει καταστρεψει το μελλον μιας ολοκληρης γενιας.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 37
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 37
  • Απορριφθέντα σχόλια: 0