Ζητούνται μέτρα βέβαιης απόδοσης

Διευρύνεται και πάλι η διαφορά για το ύψος του δημοσιονομικού κενού
Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2013 07:00
UPD:20/11 08:30

Με ελληνική «σφραγίδα» και χωρίς την έγκριση της τρόικας κατατίθεται αύριο ο προϋπολογισμός στη Βουλή, με τον κίνδυνο να αλλάξει και να τροποποιηθεί στη διάρκεια της εφαρμογής του, με την οριστικοποίηση της συμφωνίας κυβέρνησης - τρόικας.

54 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Θεοδόσιος Μεσονύκτης[94.65.5xx.xxx]
22/11/2013 00:24

Φίλοι, δεν καταλάβατε κάτι-δεν ήμουν αρκετά σαφής: δεν αποτελεί my favourite pastime η αναζήτηση νηπίων προς τελετουργική καύση ενώπιον του βωμού του Βήλου (Βαάλ). Απλώς διαπνέομαι, εφαρμόζοντας το Δόγμα πρωτίστως στον εαυτό μου, από Αρχές αυστηρότατης τήρησης της ευγονικής, σωματικής και διανοητικής, ποιότητας. Δείτε τις εκθέσεις περί φυσικής καταστάσεως των παιδιών στον Δυτικό Κόσμο: αποπνέουν απελπισία για το επερχόμενο κύμα νόσων εκφυλιστικών και φθοράς, με αιτία τον σύγχρονο "τρόπο" ζωής. Παλαιότερα, το έργο της διαλογής -winnowing- το αναλάμβανε η Φύσι. Μόνον οι μισοί άρρενες έφθαναν τα είκοσι χρόνια. Οι άλλοι είχαν πεθάνει από αρρώστιες ή από πολέμους. Και οι επιβιώσαντες αναπαρήγοντο, με αποτέλεσμα -selective pressure- την ταχεία βελτίωσι της γενετικής δεξαμενής (gene pool). Θυμάμαι, κάποτε, μετά φοβερή πορεία στο χιόνι, είκοσι ώρες, έφθασα σε χωριό, ξεχασμένο και από τον Θεό. Στο μοναδικό καφενείο-παράγκα, κάτι γέροι έπιναν kvass (αυτοσχέδια μπύρα). Πιάσαμε την κουβέντα, φθάσαμε και στην ερώτηση: "πόσο με κάνεις", ρώτησε ένας. "Εβδομήντα" του απάντησα, προσθέτοντας. "Εννενήντα τεσσάρων είμαι", γέλασε. "Οταν ο von Kleist μας έκλεισε, το 1941, γύρισα σπίτι με τα πόδια"(2000 χμ.). "Έτσι πεθαίνατε όλοι, εδώ;", ρώτησα. Σκέφτηκε.. "Να σου πω", απάντησε: "όσοι ήταν να πεθάνουν, είχαν πεθάνει έως τα είκοσί τους. Οι άλλοι τόσο ζούμε". Λίγα χρόνια μετά, στο Darmstadt, γνώρισα και τον Αδόλφο. Ήταν 92 ετών, το είχε σκάσει από τους Ρώσους στον θύλακα (Kessel) του Korsun και γύρισε πεζή, ξυπόλυτος, μετά πορεία 2500 χμ., κυνηγημένος. Άλλαξε τα νύχια των ποδιών του τρεις φορές. ´Ηταν σαν εξηντάρης με μυαλό τριαντάχρονου. Ζει ακόμα.
..........
Ας είναι: ελεήμων η Ανθρώπινη Ψυχή, παλεύει να κρατήσει στην Ζωή και το μη βιώσιμο. Ευγενής επιδίωξι. Γίναμε, λοιπόν, 8,5 δις, 14 το 2050, και, μαζί, θα πεθάνουν όλοι, σαν τις σαρδέλλες. Ας είναι και πάλι: ευγενής η Δημοκρατία, μοιράζεται και φροντίζει για το σύνολο.

Όμως, αυτοί που αρνούνται την Δημοκρατία, την υποσκάπτουν, θέλουν να καταλυθεί για το δικό τους, δουλικό, όφελος, ΓΙΑΤΙ, ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ να ζήσουν; Τι "καλό" να περιμένεις, από εκείνους και από τα παιδιά τους; Το να ζείς, δεν είναι "δικαίωμα", αλλά επίτευγμα αξιοκρατικής επάρκειας!

Υ.Γ.Αγγελε, θυμάσαι το σπαρακτικό "We all die naked", του τρισμεγίστου James Blish?

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Nostradamus[178.128.2xx.xxx]
21/11/2013 22:17

@Θεοδόσιος Μεσονύκτης,Aggelos,belnuto,doonies

Το προβλημα με αυτην την χωρα αγαπητοι φιλοι(που για καποιους ειμαστε οι αιρετικοι που τους αξιζει η πυρα) ειναι οτι αυτοι ακριβως που καταδικαζουν και καταπολεμουν τους "επαναστατες" ως εκ θαυματος μετα την επιτυχια της οποιας "επαναστασεως" εμφανιζονται ως οι θερμοτεροι υποστηρικτες της εχοντας και τις "πληγες" των παθοντων!!! Εξαιρετικο.Και πολυ ακινδυνο.Αλλωστε ποιος θα θυμαται μετα απο μερικα χρονια...Τα φιδια θα (ξανα)κρυφτουν στον κορφο της κοινωνιας περιμενωντας την στιγμη που θα (ξανα)βγουν...και θα (ξανα)τσιμπισουν...

Οσο για την επιτυχια της πολιτικης του φιλτατου και ακρως διασκεδαστικου (τρολ)-αλληθωρου η αυξηση του δημοσιου χρεους,οι βουλευτικες "αποζημιωσεις-μισθοι" και οι σπαταλες για γραβατες-φουλαρια χιλιαδων ευρω ειναι η ενδειξη οτι ολα πανε καλα...

Αγαπητοι φιλοι...Μιλατε για Μεγαλους Αλεξανδρους...Δεν θα συμφωνησω μαζι σας..Αλλες εποχες,αλλες κοινωνιες.Σημερα περισσοτερο θα ταιριαζε ενας...Τσορτσιλ....Ενας ανθρωπος ικανος να φερει εις περας το εργο που κανεις αλλος δεν μπορει...αλλα που "δυστηχως" μετα την εκπληρωση του εργου αυτου...η κοινωνια αποφασιζει πως δεν τον χρειαζεται αλλο..
Το λαθος ειναι της κοινωνιας γιατι πολυ απλα η κοινωνια ειναι "φτιαγμενη" να αυτοκαταστρεφεται οσο καλα και αν καποιος την στησει-διορθωσει.Η "αποδομηση" ειναι γραμμενη στο DNA της...Γιαυτο αλλωστε ιστορικα υπαρχουν ελαχιστοι ΗΓΕΤΕΣ σε αντιθεση με τα αμετρητα...μηδενικα.
Ενας ηγετης χτιζει σε λιγοτερο απο μια ζωη οτι θα γκρεμισουν ολοι οι αλλοι σε 10 ζωες.Και αυτο ειναι ευλογια και καταρα ταυτοχρονα.Ευλογια γιατι ειναι ενα νεο ξεκινημα...Καταρα γιατι μετα απο αυτον τον ηγετη...ολοι ειναι καταδικασμενοι να παρακολουθουν η και να γινουν κομματια της παρακμης.Και κατα την διαρκεια της παρακμης αυτης ...θα υπαρχουν παντα και καποιες αιρετικες φωνες καταδικαστεες στην πυρα που θα φωναζουν...για το λαθος των τοτε ακολουθουμενων πολιτικων....

Υ.Γ.Το σχολιο του Θεοδοσιου περι των παιδιων ειναι ακρως σκληρο.Αυτο που αναρωτιεμαι βεβαια ειναι πως και θιχτηκε ο σοσιαλληθωρος που υποστηριζει ανοικτα τους πλειστηριασμους πρωτης κατοικιας.
Ειναι ρατσιστικη η μια θεση και δεν ειναι η αλλη? Το να πεθαινουν τα παιδια των μνημονιακων ειναι φασιστικη και μισανθρωπη θεση και το να πλειστηριαζεται η πρωτη κατοικια των Ελληνων δεν ειναι? Αλλωστε και στις δυο περιπτωσεις το αποτελεσμα θα ειναι το ιδιο...με μεγαλη πιθανοτητα στην δευτερη οι νεκροι να ειναι περισσοτεροι.
Αλληθωρε...πρωτα να απορεις πως δημοσιευονται τα δικα σου σχολια.Οπως σχολιαζεις ετσι και θα σχολιαστεις.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
belnuto[81.243.1xx.xxx]
21/11/2013 21:54

προς
doonies[79.107.5xx.xx

Ευχάριστο για το όντως πολλή καλο και εκτεταμένο σχόλιο.

Θα αναφερθώ μόνον σε ένα προβληματισμό, που με αποσχόλησε στον "πoλεμο" τις Συρίας. Η Αμερική που άμεσα "ενιργισe" υπέρ τον Ισλαμιστών όταν το Κατάρ θέλησε να χρηματοδότηση τον εξοπλισμό τους εν όσο ένας "σιγγεγkριμενος" Ισλαμιστής ηγείτο τις anti Assad
kinisis.

Τον Obama που πρέπει κάτω από την πίεση τον ιδιοκτητων τις FED να προβεί σε πόλεμο για να ισχυροποιηθεί το Πέτρο Dollar μέσου τις τεχνικής Ζήτησης του .
Τους Γερμανούς που θέλουν να πουλήσουν στην Αμερική και θέλουν την σημερινή τεχνική ψιλή ισοτιμία του Δολαρίου έναντι του Euro.
Τους Κούρδους να θέλουν να αποσπάσουν τμήμα τις Συρίας για το μεγάλο Κουρδιστάν.
Τοuς Τούρκους να είναι οι χαμένοι όπως μέχρι τώρα βλέπουμε
Με έναν "Μπeνι" που πολλή βιάστηκε να έκφραση την Ελληνική Θέση...

Εάν λοιπόν σήμερα θέλει κάποιος μόνον με τις σπουδές να ονομάζεται manager…λογικά είναι επικίνδυνος.

Σταματώ εδώ, ευχάριστο, καληνύχτα και ελπίζω να μας δίνη η N την ευχέρεια να ανταλλάζουμε τις απόψεις μας.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης [94.65.5xx.xxx]
21/11/2013 21:31

Μπορείς, Doonies, να με παραπέμψεις ή να μου δώσεις ένα resume των δηλώσεων στις οποίες αναφέρεσαι; Δεν τις έχω δει (πολλή δουλειά).

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
belnuto[81.243.1xx.xxx]
21/11/2013 21:28

pros:wetterauer

1. Από τις ημερομηνίες διαπιστώνω ότι ζήσατε και όλη την λασπολογία που έφαγε ο Strauss, για να περάσει στον Όχλο την σημασία του AIRBUS για την γερμανική Οικονομία.
Σωστά λέει ο k."μεσονικτις", πρέπει αυτοί που έχουν κάνει μια σωστή εκτίμηση για του που πάει το μέλλον, να το διακπεραιώνουν, με olla τα δυνατά τους. Θυμάμαι τα afga που έφαγε ο Strausss στην Φρανκφούρτη.
2.
Ne "εxετε" δίκιο στο γερμανικό τρόπο σκέψεως του manager.
Διδάσκεται να υπηρετήσει την εταιρία με το μικρότερο κοστόs και ρίσκο, οποτε apofefgi επενδύσεις με ρίσκο. Πολλάκις με "καστροφι" όμως τις εταιρίας του. Μερικές φορες το καθυστερημένο timing είναι "ανελεετο". (Siemens κινητά, NOKIA κινητά, SIEMENS Packing,...)
3.
Οι MM εταιρίες τις γερμανίας όντως έχουν ακόμα τον ιδιοκτητη ως επιχειρηματία και έτσι τις περισσότερες φορες έγκαιρα επενδύει και προσαρμόζει την εταιρία του στα καινούργια δεδομένα.
Αρνητικά παραδείγματα υπάρχουν και εδώ (SCHLECKER "δρογεριε", Grundig generations Steuer, Νάppο "σχοκολαδεν", ....)
Δυστυχώς για εμάς στην Ελλάδα ότι 99% τον επενδύσεων σε άλλες χώρες γίνονται από τα top 500 konzerna. Οι συνιστώσες που θέτουν αυτά ως βάση επένδυσης, είναι στην Ελλάδα κάκιστες.

Και είναι απορίας αξιον τι περιμένει η κυβέρνηση μας; Ποιος tha δημιουργήσει σε τέτοιο πλαίσιο;

Σταματώ εδώ, ευχάριστο, καληνύχτα και ελπίζω να μας δίνη η N την ευχέρεια να ανταλλάζουμε τις απόψεις μας.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[79.107.5xx.xxx]
21/11/2013 20:51

@belnuto
γνωστη η απεχθεια των γερμανων
για τους Prof. Ulrich,Guno,Duno,Buno
με το κλασσικο
drei Professoren,das Vaterland verloren.
κατα τα λοιπα,
για τα μαθηματα management.(MBA)
αυτα χωριζονται σε 2 κατηγοριες.
1.τα αχρηστα,που ειναι σκετη απατη
γίνονται με σκοπό κάποιοι να εκμεταλλευτούν την αγωνία των νέων για δουλειά και σε αυτά διδάσκουν άνθρωποι που δεν θα έβρισκαν ποτέ καλή δουλειά
2.τα σοβαρα(in Klammern),οπως του Harvard Business School,οπου
είναι αδύνατον να δημιουργήσεις μάνατζερ στο αμφιθέατρο όσα «επιχειρηματικά παίγνια» και να τους βάλεις να παίξουν.
Απλώς δεν γίνεται.
Το μάνατζμεντ δεν είναι επιστήμη, είναι μια πρακτική τέχνη την οποία διδάσκεσαι πάνω στη δουλειά.
Το να ισχυρίζεσαι ότι εκπαιδεύεις άτομα που δεν είναι μάνατζερ πώς να γίνουν μάνατζερ αποτελεί, πολύ απλά, μια τεράστια απάτη. Τους εμφυσάς την ύβρη του δεν έχω διευθύνει τίποτα, αλλά μπορώ να τα διευθύνω όλα.
υ.γ.
εγω,σαν οικονομολογος,
ποτε δεν θα μπορουσα να διανοηθω
να εχω αποψη για θεματα φυσικης,ιατρικης,μηχανολογιας.
δεν μπορω να καταλαβω
γιατι ενας μηχανικος η γιατρος
νομιζει οτι μπορει να εχει σοβαρη αποψη για οικονομικα θεματα.
ας τους εξηγησει λοιπον καποιος ρε παιδια
οτι στην οικονομια το Α και το Ω ειναι η ζητηση.
οτι αν δεν υπαρχει καποιος να αγορασει το αεροπλανακι
που με τοση πειθαρχια και οργανωση φτιαχνουν
θα το φανε στιφαδο το αεροπλανακι.
ας τους εξηγησει καποιος οτι αν,οπως προβλεπεται το αργοτερο μεχρι του χρονου
σταματησει το q.e. στην Αμερικη,
καταρρευσει η παραγωγη στην Κινα
τοτε τα χαρουμενα γερμανοπουλα
θα βγουν για βρουβες στον Μελανα Δρυμο.
εγω, ο οικονομολογος,
αν πω σε καποιον μηχανικο,υπομηχανικο η αρχιεργατη εταιριας κατασκευης αεροπλανων
οτι οι εξαγωγες των ΗΠΑ αντιπροσωπευουν το 10% του ΑΕΠ,
στην Κινα το 40% και
στην Γερμανια το 50%(!!!!!!!!!!!!)
τι μπορει να καταλαβει αυτος ο ανθρωπος ?
απολυτως τιποτα.
πλεοναζον παραγωγικο δυναμικο
και πως και ποτε αυτο δημιουργειται
μπορει να μας εξηγησει ενας μηχανικος ?
η κριση του 1929 που οφειλοταν,
μπορει να μας πει ?
ποια η σχεση αυτης με την σημερινη ?
ναδα,νουλ,τιποτα
χαζοσυζητησεις για τον καιρο(πειθαρχια,οργανωση)
οταν υποβοσκει σεσμος 8 ριχτερ.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
wetterauer[87.184.2xx.xxx]
21/11/2013 19:44

@ belnuto[81.246.1xx.xxx] 21/11/2013 15:09

Ο τρόπος (ουσιαστικά και πολιτισμένα) που απαντήσατε στο σύντομο σχολιό μου σας τιμά. Παρότι συμφωνώ με τις θέσεις σας θέλω να απαντήσω στο ερωτημά σας (Και εάν δεν είναι οικονομολόγος μια που δεν τους έχετε ιδιαίτερη εκτίμηση....τότε τι πρέπει να είναι;).
1) Οταν εργαζόμουνα στα μέσα του 1970 στην βιομηχανία airbus κατασκευάζαμε 1/2 αεροπλάνο τον μήνα με πολύ μεγαλύτερο κόστος από την αντίπαλη εταιρεία, δηλ. χωρίς χονδρή ενίσχυση από το κράτος ήταν απούλητο. Στην εταιρεία του Αμβούργου δεν εργαζόταν ούτε ένας οικονομολόγος. Καταφέραμε και πολλαπλασιάσαμε την παραγωγή, διατηρώντας την άριστη ποιότητα. Το αποτέλεσμα είναι γνωστό.
2) Η οικονομία και ειδικώς η ανάπτυξη, η οποία προυποθέτει Innovation, π.χ. στις χώρες που γνωρίζω (Ελβετία, Ολλανδία, Γερμανία, Αυστρία) οφείλεται στις μικρομεσαίες εταιρείες.

Συμπεραίνω, ότι οι άνθρωποι που είναι ικανοί να δημιουργήσουν και να λειτουργήσουν ανταγωνιστική παραγωγή γνωρίζουν ακριβώς το αντικείμενο της εργασίας τους, αφοσιώνονται σε αυτό και διαθέτουν την ανάλογη ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ. Οι μικρομεσαίες εταιρείες μπορούν και διαλέγουν αυτούς τους ικανούς ανθρώπους και τους τοποθετούν σε υπεύθυνες θέσεις.
Συμπληρωματικώς αναφέρω, ότι υπάρχουν συγγράμματα σχετκά με την μεθοδολογία, π.χ.
Managementlehre auf den Grundlagen der Systemtheorie und Kybernetik του Prof. Hans Ulrich ή Strategische Erfolgspositionen του Prof. Cuno Puempin.
Διαπίστωνα στα σεμιναριά μου, ότι οικονομολόγοι δεν μπορούν να ακολουθήσουν αυτή την μεθοδολογία, διότι έχουν νοοτροπία Erbsenzaehler, όπως επιβεβαίωνε ο διευθυντής μου.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος...Είστε άκρο...[194.125.2xx.xxx]
21/11/2013 17:07

Ιδιον της αριστεράς ο φασισμός.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
belnuto[81.243.1xx.xxx]
21/11/2013 16:56

Ευχάριστο
Θεοδόσιος Μεσονύκτης-
doonies[

Άρα χρειαζόμαστε άρχοντα(M.Αλέξανδο) με σύμβουλο διπλα τον Αριστοτέλη.
Στους φίλους όπως αρμόζει και στους "εxρθρους" αμείλικτος.

Ακριβώς εδώ εστιάζω και την ανάλυση και μετά λύση του προβλήματος.

Εκτος τις εσωτερικές μας συνιστώσες (οι οποιες μόνον λίγες δεν είναι) έχουμε και το μέγιστο πρόβλημα τον ξένων παραγόντων.

Δολάριο που ανήκει στην πολιτική τον ιδιωτών μετοχων τις FED και τις κάποιας επιρροής τις αμερικανικης κυβέρνησις.

ΕΕ που σήμερα σέρνεται πίσω από μια γερμανία επικεντρωμένη σε μερικά τμήματα, τις ανταγωνιστική τις οικονομίας.

Ρωσία που και αυτή επικίνδυνα βασίζεται πολλή, στις πρώτες ύλες και μόνον.

Κίνα που έχει μεν τεχνητά κατεβασμένο την ισοτιμία νομίσματος τις, για να εξάγει περισσότερα,
αλλα κάθεται σε ένα πολλή μεγάλο αριθμό USA ομολογων, που
δύσκολα θα εξαργυρώσει.

Άρα εδώ πρέπει να διαλέξουμε οικονομικό μοντέλο που να ταιριάζει στα σημερινά δεδομένα και εφ όσον αυτό στέκι,
με την μέθοδο "TOP DOWN" (όπως σωστά μεταφορικά περιγράψατε ) να τεθεί άμεσα σε εφαρμογή.

Εάν ο Αρχων δεν είναι οικονομολόγος πρέπει να έχει πείρα στην πραγματική οικονομία και να διαθέτη εκτος τις σφαιρικής ορθολογιστικής ανάλυσης και πολίτηki ανάλυση, για να πρόβλεψη τι θέλουν οι ισχυροί τις σκακιέρας.

Φυσικά εάν αυτός ο M.Αλέξανδρος παρακολούθηση 1 εβδομάδα τα Ελληνικά ΜΜΕ θα απογοητευτεί προτού καν αναλάβει δράση....

Ο μεν τον θέλει να είναι Χριστιανός, ο άλλος να του δίνη μόνον € 3500 μισθό, ο άλλος να είναι 25 ετών με την πείρα 80 χρόνον, κλπ.

Έτσι που τελικά τα προγράμματα τον κομματων μας είναι γεμάτα αόριστες υποσχέσεις με λίγα συγκεγκριμένα στοιχεια οικονομικού πλάνου. Διατυπωμένα έτσι που να μην δεσμεύονται για προεκλογικές δεσμεύσεις.

Σε μερικά κράτη κατά καιρούς επεμβαίνει ο πρόεδρος τις Δημοκρατίας, ο στρατός, ο Βασιλέας κλπ. Εμείς ακόμα πρέπει να ανεχόμαστε την τεχνική πόλωση με σκοπό έναν δικομματισμό που μονο εμάς δεν ευνόησε τα τελευταία 40 έτι.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
21/11/2013 16:40

Τα ήθελα και τα έπαθα αγαπητέ Doonies, ομολογογουμένως και εγώ θα πρέπει να χαρακτηρισθώ ως φρούτο, εφόσον προσπάθησα να δώσω απάντηση. Never argue with a fool, onlookers may not tell the difference.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
21/11/2013 16:29

Βεβαίως φίλε Θεοδόσιε η άποψη που διατύπωσες για τον πρώτο της Δυναστείας (με την οποία και εγώ συμφωνώ) δεν είναι ταυτόσημη με το προηγούμενο σχόλιο σου, με το οποίο συμφώνησα όσον αφορά το δεύτερο σκέλος του, δηλαδή ότι θα καταλάβουν τι εστί βερίκοκο και ποιούς υποστήριζαν τόσα χρόνια όταν θα δουν τους θανάτους (αν δεν τους βλέπουν ήδη στις αυτοκτονίες).

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[79.107.5xx.xxx]
21/11/2013 15:57

@beinuto
αυτος στον οποιο αναφερεσαι,δεν ξερει.
νομιζει οτι ο οικονομολογος ειναι λογιστης
και αντιστροφα.
και εγω νομιζα οτι
ο γιατρος ειναι νοσοκομα και αντιστροφα
μεχρι που η νοσοκομα
ακουσε τον γιατρο να λεει οτι πρεπει να μου ριξουνε
οπωσδηποτε την πιεση
και γι'αυτο με πλακωσε στην στριχνινη.
εγω πλεον
που καποτε με φωναζανε Ελλας
ειμαι αγγελακι
η δε εμπορικη ονομασια της στριχνινης
εμαθα εκ των υστερων οτι αποκαλειται
πρωτογενες πλεονασμα.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης[94.65.5xx.xxx]
21/11/2013 15:43

Αγαπητέ μου belnuto,

Πρέπει, απλούστατα, να είναι άνθρωπος με ατσάλινη βούληση, έλλειψι κάθε δισταγμού και ελληνοχωριάτικης υποκρισίας και ψευδεβλάβειας και αποφασισμένος να εξοντώσει, και βιολογικά, μέχρις τρίτης γενεάς, ό,ποιον εμποδίζει το εξυγιαντικό του έργο. Α, ξέχασα: πρέπει, επίσης, να έχει αποφασίσει ότι έαν αποτύχει θα το πληρώσει με το κεφάλι του και ότι, κάθε βράδυ, όταν μένει μόνος με τον εαυτό του, δεν θα αντέχει το είδωλό του στον καθρέφτη, από τις τύψεις, χωρίς, όμως, να υπαναχωρεί εκ του λόγου τούτου. Αυτά αρκούν. Ο Μέγας Κωνσταντίνος, λ.χ., ξέκανε, μέσα σε μιά νύχτα, μέχρις νεογεννήτων, όλο του το σόι, τους Φλαβίους, όταν του έγιναν εμπόδιο στον εκσυγχρονισμό της Αυτοκρατορίας. Τριακόσιοι νεκροί.

Ελληνες, καλωσήλθατε στην πραγματικότητα της Ζωής, αυτήν που άλλοι Λαοί, λιγότερο τυχεροί από εσάς, γνωρίζουν και αντιμάχονται επί αιώνες, βγαλμένοι, για πρώτη φορά στην Ιστορία σας, από τις φούστες της μαμάς σας. Θα ζήσετε, ή όχι; Στην δεύτερη περίπτωσι σιγήστε και παύσετε να οχλείτε την Υφήλιο με μεμψίμοιρες οιμωγές.

Υ.Γ., Αγγελε, πρόσφατα, σε σύσκεψι, διατύπωσα την ίδια ακριβώς άποψι με τα πρότερον παρ´εμού λεχθέντα. Άλλοι πάγωσαν, άλλοι με κύτταξαν σαν τέρας, κ.λπ. Οταν προσέθεσα "σκεφθείτε από πόσα θα είχαμε γλυτώσει, εάν, λ.χ., ο πρώτος της Δυναστείας εκείνης είχε πεθάνει πριν προφθάσει ν´ αναπαραχθεί ή έαν ο γυιός του είχε πεθάνει σε νεαρή ηλικία", χαμογέλασαν και μου είπαν ότι έχω δίκιο. Ecce Homo!

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[79.107.5xx.xxx]
21/11/2013 15:42

@Θεοδοσιος
αν δεν το κοψει η λογοκρισια
εγραψα δυο λογακια για το σημερινο φρουτο .
οχι βεβαια
τα κατεβατα του Αγγελου
που προσπαθησε να απαντησει
σε ΜΗ οικονομικα θεματα,με οικονομικα
αλλα ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ.
απο σενα Θεοδοση
θα ηθελα σχολιο
για τις χθεσινες ΦΟΒΕΡΕΣ δηλωσεις Λιπερμαν
για παρακμαζουσα Αμερικη,νεες συμμαχιες κλπ.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[79.107.5xx.xxx]
21/11/2013 15:26

@ισοδυναμο ολων των φορων η απολυση 300.000 δ.υ.
να μας πεις και την διευθυνση του καταστηματος,
να σπευσουμε.
εκτος,ρε μπαγσα,και πεφτει Δαφνι μερια το καταστημα
οπου οι τροφιμοι δεν παριστανουν πια τον Ναπολεοντα και τον Λοουν Ρεηντζερ
αλλα τον εφοριακο και τον καταστηματαρχη.
και ολα αυτα τα παρακολουθεις εσυ live
καθοτι δηλωνεις ευθαρσως οτι
προκειται για πραγματικη συναλλαγη.
Α,ρε Αδωνι,τι εκανες ?!
εσυ εξασφαλισες οτι δεν θα σε χωσουν μεσα
οταν τελειωσουν τα χαιλικια
οι αλλοι ομως κυκλοφορουν αναμεσα μας
και γραφουν και διασκεδαστικες χαριτωμενιες.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
belnuto[81.246.1xx.xxx]
21/11/2013 15:09

pros
wetterauer

"organisatorische Maßnahmen sind nur auf der Ebene sinnvoll wo diese auch durchführbar sind"
Αξίωμα Οικονομίας, 4 εξάμηνο .

Έχετε δίκιο χρειαζόμαστε ανθρώπους ικανούς....
πεπειραμένους, φιλοσοφημένους , κλπ, οι οποιοι όμως πρέπει να εκλεγουν, και να θέλουν να εργαστούν με μισθό πολλή κατοτερο, τον προσόντων τους μια που στην Ελλάδα ποινοκοποιείται ο κάλλος αμειβόμενος.
Τους θέλουν με € 500 οι μεν και το επταπλάσιο το πολλή του κατωτερου μισθού, οι δε για τους top manager;;;

Ότι πλήρωσης αυτό παίρνεις.

Ο δρόμος κάκιστης αμοιβής σε μια ανοικτή οικονομία είναι λάθος.

Τα προβλήματα είναι όπως σωστά αναφέρονται στο εδώ blog παρα πολλά και ο Αρχων που θα αναλάβει με το επιτελείο του να ξελασπώσει το Άρμα ΕΛΛΑΣ, πρέπει πέρα από το βασικό οικονομικό μοντέλο να έχει και πολλή πεπειραμένους συμβουλους σε νομοθετική, δικαστική, πολιτική, εκτελεστική εξουσία κλπ.

Γνωρίζετε πολλούς τέτοιους ικανούς που θέλουν να αναλάβουν ένα τέτοιο έργο;
Και εάν δεν είναι οικονομολόγος μια που δεν τους έχετε ιδιαίτερη εκτίμηση....τότε τι πρέπει να είναι;

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
21/11/2013 14:17

Είναι απολύτως σίγουρο ότι υπάρχει πολύ χειρότερος άνθρωπος από αυτόν που εύχεται: αυτός που με τις πράξεις του ή τις παραλείψεις του προκαλεί κακό σε ένα παιδί.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
wetterauer[87.184.2xx.xxx]
21/11/2013 12:46

Οι θεωρείες σας θα φέρουν απόδοση ?

Πιστεύω όχι, διότι δεν υπάρχει το έμψυχο μέσο γιά την πραγματοποίηση. Χρειαζόμαστε ανθρώπους ικανούς να επιβάλουν οργάνωση (προυποθέτει πειθαρχία και νομοθεσία) με γνώμονα το συμφέρον της χώρας.
Εσείς οι οικονομολόγοι να είσθε προσεκτικοί, διότι όπως έλεγε ο σοφός διεθυντής μου, ο ίδιος οικονομολόγος, ξέρετε να μετράτε τα μπιζέλια αλλά δεν βρίσκετε λύσεις (π.χ. Στουρνάρας και Σια).

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Koralia[212.251.1xx.xxx]
21/11/2013 12:45

΄Με συγκίνησαν τα ανθρωπιστικά αισθήματα του σοσιαλλήθωρου, ουδόλως με εξέπληξε η υποκρισία του......
Σοσιαλλήθωρε θα κάνεις σχόλιο για τα 100.000 υποσιτιζόμενα παιδιά στη χώρα ΣΗΜΕΡΑ (στατιστικό στοιχείο που αναφέρθηκε χτες σε μεγάλο ιδιωτικό κανάλι!!). Ειδ' αλλιώς ουαί υμίν γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος[194.125.2xx.xxx]
21/11/2013 12:02

Βγήκες και συ Αγγελε να υποστηρίξεις τον "φίλο" σου και συνιδεάτη.
Μάταιος κόπος.
Και επιπλέον, σε αδικεί αυτή σου η στάση.
Προσπαθείς να υπερασπιστείς κάποιον που εύχεται να πάθουν κακό παιδιά.
Δεν υπάρχει χειρότερος άνθρωπος από αυτόν που εύχεται να πάθει κακό ένα παιδί.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 3 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 56
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 54
  • Απορριφθέντα σχόλια: 2
    • Υβριστικό Μήνυμα1
    • Υποκίνηση αδικήματος1