Ανακοινώθηκε η επιλογή του TAP

Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2013 09:34
UPD:28/06 12:58

Η κοινοπραξία Σαχ Ντενίζ του Αζερμπαϊτζάν επέλεξε τον διαδριατικό αγωγό μεταφοράς φυσικού αερίου από την Κασπία στην Ε.Ε. (TAP),  έναντι του Nabucco West, όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της BP στο Αζερμπαϊτζάν, την Γεωργία και την Τουρκία, Γκόρντον Μπιρέλ.

29 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Χρήστος[46.246.1xx.xxx]
29/06/2013 21:45

Άκουσα τον κο Βορίδη..........
Μετά από όσα είπε να θεωρήσω ότι η επόμενη ατάκα του θα είναι για τον παρα φύσει ή ομοφυλοφιλικό γάμο ΝΔ-ΠΑΣΟΚ για να σωθεί η χώρα? Τι έκτρωμα θα βγει από τούτη τη συνεύρεση?

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γιαννης[178.128.6xx.xxx]
29/06/2013 21:16

Οπως με τον αλλο τον αγωγο επι ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΥ λες να ειναι? Ε ρε λογια παχια για να αφιονιζομαστε.Τελικα η τεχνη της επικοινωνιας της προπαγανδας ειναι μεγαλο τεχνημα

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[88.251.1xx.xxx]
29/06/2013 19:31

Πέρα από τα παραπάνω, ειλικρινώς δεν δίνω δεκάρα τσακιστή για τους ανόητους διαξιφισμούς που λαμβάνουν χώρα εδώ ανάμεσα σε οπαδούς των διαφόρων γελοίων ανδρεικέλων δήθεν κυβερνητών της χώρας, όπως Σαμαράς, Βενιζέλος, Κουβέλης και προηγούμενοι και σε οπαδούς των φαιδρών αντιπολιτευόμενων όπως ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ, οι φασίστες της ΧΑ και δεν συμμαζεύεται. Πλέον δεν μου προξενεί καν εντύπωση η απύθμενη βλακεία όσων συνεχίζουν να τους υποστηρίζουν, ενώ έχουν διαλύσει οι μεν την χώρα και οι δε προετοιμάζονται για να την αποτελειώσουν, υιοθετώντας με τα βρακιά κατεβασμένα ΟΛΟΙ τις υποδείξεις που λαμβάνουν άνωθεν. Η βλακεία είναι ανίκητη προφανώς. Μόνο το γέλιο μου προξενεί, αλλά και αυτό πια στερεύει, δεν μπορείς συνέχεια να γελάς με τα ίδια. Όμως οφείλω να αναφερθώ σε ένα προηγούμενο σχόλιο και να παρατηρήσω ότι μπορείτε να υποστηρίζετε όποιον θέλετε. Μπορείτε να διαφωνείτε με όποιον θέλετε σε ιδεολογικό-πολιτικό επίπεδο, δικαίωμα σας. Όμως το να βάζει κανείς στο ίδιο τσουβάλι, ΑΓΑΠΗΤΕ DimitrisX, την υποστολή της γερμανικής σημαίας από τον Γλέζο εν καιρώ πολέμου με τους Γερμανούς πριν από πολλές δεκαετίες (για την τότε πράξη μιλάς, όχι για το τι κάνει τώρα στα γεράματα που ουδόλως με απασχολεί και μένα) με την Εξεταστική και τις όποιες γελοίες αντιπαραθέσεις πολιτικών ή με την χάραξη και κατασκευή ενός αγωγού, ε αυτό είναι παντελής έλλειψη της δυνατότητας ιεράρχησης αξιών σε βαθμό κακουργήματος. Λυπάμαι φίλε μου, αλλά αυτό ΗΤΑΝ σημαντικό γεγονός, ότι και να κάνει τώρα στην ζωή του ο Γλέζος. Αν δεν το καταλαβαίνεις, λυπάμαι ειλικρινά για σένα και για τους ομοίους σου. Όποια πολιτική παράταξη και αν υποστηρίζετε. Προφανώς σου είναι αδιάφορα αυτά που λέω, αλλά δεν πειράζει, ίσως κάποτε να πήξει λίγο το μυαλό σου και να καταλάβεις τι λέω και γιατί το λέω.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[88.251.1xx.xxx]
29/06/2013 19:04

Απλώς για να μπορούν οι συσχολιαστές να έχουν μια εικόνα του τι σημαίνουν 10 δις κυβικά μέτρα ετησίως στο ενεργειακό ισοζύγιο της Ευρώπης, για να λύσουμε το θέμα της τεράστιας σημασίας επένδυσης, να αναφέρω ότι αν κανείς θεωρήσει σύγχρονες μονάδες ηλεκτροπαραγωγής φυσικού αερίου (όπως όλες όσες έχουν εγκατασταθεί στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια από ιδιώτες ηλεκτροπαραγωγούς και την ημι-ιδιωτική ΔΕΗ και είναι πλέον αρκετές) επαρκούν για την ηλεκτροπαραγωγή 55-60 δισεκατομμυρίων κιλοβατωρίων (τεραβατώρια το λέμε εμείς οι μηχανικοί). Με ακόμα πιο απλούστατα λόγια, για να μην σας μπερδεύω, θα μπορούσαν να καλύψουν περίπου την συνολική κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας για στην Ελλάδα των 11 εκατομμυρίων κατοίκων. Και φυσικά ηλεκτρικό αέριο δεν καταναλώνεται μόνο για ηλεκτροπαραγωγή. Για να γίνω ακόμα πιο συγκεκριμένος, η συνολική κατανάλωση φυσικού αερίου στην Ελλάδα ανέρχεται σε περίπου 4 δις κυβικά μέτρα ετησίως, εκ των οποίων χονδρικά το 80% πάει στην ηλεκτροπαραγωγή – βιομηχανία και το υπόλοιπο στον οικιακό τομέα κυρίως. Σε άλλες χώρες η αναλογία αυτή είναι σαφώς μικρότερη για την ηλεκτροπαραγωγή. Εν κατακλείδι, μιλάμε για ποσότητες φυσικού αερίου που επαρκούν για να καλύψουν περίπου «2 Ελλάδες» ετησίως και προφανώς αποτελούν μικρή συνεισφορά στις συνολικές απαιτήσεις σε φυσικό αέριο της Ευρώπης, οι οποίες φυσικά είναι ένα μέρος επίσης των συνολικών ενεργειακών απαιτήσεων.

Για την Ελλάδα τα οφέλη είναι ΠΡΟΦΑΝΩΣ μηδαμινά, αν δεν είναι αρνητικά. Και εξηγούμαι. Σίγουρα σε επίπεδο θέσεων εργασίας είναι αρνητικά, όπου προσωπικά πιστεύω (και θα επιβεβαιωθώ) ότι θα υπάρξει μείωση θέσεων εργασίας και ουδόλως αύξηση (ξεκινώντας από σημαντική μείωση στον ΔΕΣΦΑ, όπως ΗΔΗ συζητούν οι Αζέροι, και αν δεν το γνωρίζετε σας ενημερώνω). Τώρα αν πιστεύετε ότι θα δημιουργηθούν άλλες θέσεις εργασίας στο αντικείμενο, είναι δικαίωμά σας βέβαια να είστε αισιόδοξοι άνευ αντικειμένου, αλλά δυστυχώς θα διαψευσθείτε λίαν συντόμως. Με απλά λόγια, ξεπουλάμε στην χειρότερη στιγμή (από άποψης τιμών) τις εξαιρετικές υποδομές του ΔΕΣΦΑ για ψίχουλα και απλώς θα παίρνουμε τα όποια τέλη διέλευσης. Κοιτάξτε, δεν έχω καμία απολύτως διαφωνία με τις καλές επενδύσεις ιδιωτών (αν και προσωπικά δεν πιστεύω στην πλήρη εξαφάνιση του κράτους, ένα σύνολο στρατηγικής σημασίας υποδομών οφείλουν να είναι δημόσιες-κρατικές, όμως ας το αφήσουμε αυτό το θέμα). Αλλά το να προσπαθείτε να πείσετε τους εαυτούς σας και τους υπόλοιπους ότι το να έχεις ένα ξενοδοχείο πχ που βγάζει κέρδος και μπορεί να αποφέρει περισσότερα και να το πουλάς για ψίχουλα, για να σου αποδώσει μόνο κάποια τέλη και φόρους, ε συγχωρήστε με αυτό δεν αποτελεί φιλελεύθερη οικονομία αλλά ΒΛΑΚΕΙΑ. Σε επίπεδο γεωστρατηγικό τώρα, δεν βλέπω κανένα ιδιαίτερο λόγο πανηγυρισμού, αφού εκτός από τις μικρές ποσότητες που διακινεί ο αγωγός, ΔΕΝ αποτελούμε τον τελευταίο κόμβο πριν την υπόλοιπη Ευρώπη, αλλά διέρχεται από Σκιπερία μεριά!

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[176.58.2xx.xxx]
29/06/2013 14:20

@aquila
ναι,αλλα ο ΤΑΡ ειναι κατι θετικο.
βοηθαει,ας πουμε,τα ξεπουλημενα,
στην εκαστοτε εξουσια, καναλια
να ασχολουνται μαζι του στο 70%
του τηλεοπτικου χρονου των ειδησεων
και καπου 30 δευτερα τελευταια ειδηση
η επιστροφη των 6 ημερων εργασιας
αρχης γενομεννης με τους νεοπροσλαμβανομενους στον επισιτισμο.
το κλασσικο ολων των πυροβολημενων ταλιμπαν του μνημονιου.
οταν ειναι να παρουν μετρα
ειτε καλλιεργουν τον κοινωνικο αυτοματισμο ειτε αερομπουρδολογουν φτιαχνοντας κλιμα για κατα φαντασιαν επενδυσεις.
a propos
συγκινηθηκα,συγκινηση μεγαλη εχθες,
οταν ακουσα τον δεν υπαρχει σαλιο
να απορριπτρει νεα μετρα.
ειναι προφανες
καποιοι τον φτυσανε
και τωρα βλεπει παντου σαλια.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης [94.67.1xx.xxx]
29/06/2013 13:49

Συμπαθητικούλι το αρθράκι της "Ν" γιά τα "πλούτη" από τον αγωγό. Υπανίσσεται, ο συμπαθής συντάκτης, και κάποια απροσδιόριστα, "έμμεσα" οφέλη. Ας το αφήσουμε, γιατί χρειάζεται η ελπίδα, ακόμη και το ίδιο ασώματη όσο και το αέριο περί ου διαλαμβάνει. Οι πραγματικές συζητήσεις για την σκοπιμότητα του αγωγού άρχισαν χθες το βράδυ, en bateau, υπό την Αιγίδα.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
sotos[94.65.1xx.xxx]
29/06/2013 11:24

Έχουμε 150 πρόβατα τα βόσκουμε στην εξοχή τα κουρεύουμε τα αρμέγουμε παίρνουμε το γάλα μετά από κάποια διαδικασία το κάνουμε τυρί το αφήνουμε να ωριμάσει και το βγάζουμε στην αγορά.
Αυτό μας στοιχίζει περίπου 50€ το τρίμηνο.
Το ίδιο στοιχίζει και το νεράκι του θεού που από την μία μεριά το βάζουν στον αγωγό και από την άλλη το παίρνουμε από την βρύση.
Είναι δυνατό αυτές οι διαδικασίες να έχουν το ίδιο κόστος;
Άρα κάποιο πρόβλημα υπάρχει με τους αγωγούς στην Ελλάδα είναι ασύμφορη η χρήση τους.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Μπουλάς.... ΕΞΩ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ![176.58.1xx.xxx]
29/06/2013 11:00

@ tea party chachollower

O Μπουλάς δηλωμένο παπαγαλάκι της δεξιάς , δεν τσιμπάει σε succeesstory κια λοιπά χόρτα της κυβέρνησης κωλοτούμπα.
ΑΝΑΔΕΙΚΥΕΙ πάντα το ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ζήτημα που καίει το λαό.
ΔΕΝ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΙ ΤΗ ΜΑΖΑ μεχαρτζηλίκι από ποθενά.
ΤΙ ΜΑΣ ΚΑΙΕΙ ΤΩΡΑ ;
Η σαπίλα των κυβερνώντων που περασαν άνευ λόγου τον ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΕΜΑ στα μνημόνια και σκλάβωσαν τα παιδιά μας ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΙΝΑ για ΔΕΚΑ ΓΕΝΕΕΣ.
Που ισοπέδωσαν τα ασφαλιστικά ταμεία για να πτωχεύσουν και τους συνατξιούχους.
Πού μας έκαναν ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ σε μιά πλούσια πατρίδα ΠΟΥ ΕΚΛΕΨΑΝ και μας ξανακυβερνούν.
Η ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ ΧΩΡΑ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ , με το πιό πλούσιο έδαφος για ΕΞΑΓΩΓΙΜΗ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ ΚΑΙ ΦΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ κάνει εισαγωγές , έχει πεινάλες εργαζόμενους , φτωχοποιεί τον Ελληνα για τις τράπεζες και τους μεγαλοκαρχαρίες ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΑ ΠΑΠΑΓΛΑΚΙΑ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ να πατρωνάρουν ζόμπι.
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΑΔΕΛΦΕ ΠΕΠΙΤΟ ;
Αν γραφικός λέγεται αυτός ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΠΑΓΑΛΟΥΣ είμαι ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΩΝ ΓΡΑΦΙΚΏΝ.
Πόσο μεροκάματο παίρνεις πιά από Συγγρού για να αυτογελοιοποιήσε σε όλους πλήν των συνπαπαγάλων σου ;
YΓ ΔΕΝ ΜΑΣΑΩ ΑΠΟ DISLIKES.
Μόνος μου κι όλος ο Αμαζόνιος απέναντι μου , τον έχω για πλάκα.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[85.75.2xx.xxx]
29/06/2013 08:45

Μπουλα μου,
Αυτο το
ο τσιπρας δε μου γεμιζει το ματι,
βαζει τη συζητηση επι τον τυπον των ηλων,και αν μη τι αλλο ειναι αποδειξη καλοπιστου συνομιλητη.
Οσο για λογου σου
Εχεις δικηο,αλλα δεν το ξεχασα,ενα παραδειγμα ηταν και μαλιστα ακραια αισιοδοξο,αφου δεν ησαν σιγουρα ουτε αυτα.Δε χρειαζεσαι σοφια, ΩΡΙΛΑ μαλλον

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[37.6.3xx.xxx]
28/06/2013 16:56

ναι,αν ριξετε αυτη τη κυβερνηση
οι μισοι θα παθετε καρκινο
και οι αλλοι μισοι θα πατε απο σεισμο.
ευτυχως εχουμε συνηθισει την εμβριθεια των μνημονιακων σχολιων
ειδεμη θα επρεπε να κοψουμε φλεβες.

@μπουλας
εισαι απαραδεκτος.
εχουν απολυτο δικιο οι μπαμπουινοι
οταν τους βριζεις χυδαια
αποκαλωντας τους παπαγαλους.
αυτα τα συμπαθη μπλε-πρασινα ζωακια
προσπαθουν να μας σωσουν
εργαζομενα νυχθημερον για το καλο μας
και εσυ τα ελεεινολογεις.
μαζεψε το στομα σου
και σπευσε στην Τηνο
να αναψεις λαμπαδα στο μποι σου
που μας κυβερνα η ΠΟΛ.ΑΝ
γιατι αλλιως,να δεις πως το γραφει ο σοφος,
κρεας 1 κιλο και 4 αυγα το μηνα.
-ξεχασε για τις γιορτες
μπομποτα και παπουτακια απο γνησια σολα γαλοτσας.-
υ.γ.η αγνοια μου διαρκως μεγαλωνει.
η αριστερα που αναφερεσε(!) ειναι ενας κλαδος (!!) που αποφευγει στα πανεπιστημια
τι ? να πλενει τα χερια της μετα την τουαλετα.γνωστα πραγματα αυτα.αξυριστοι και βρωμιαρηδες.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
aquila[46.245.1xx.xxx]
28/06/2013 16:41

ajerbye-bye-jan[62.169.2xx.xxx] 28/06/2013 12:43

οπως τα ειπες αδερφε...

ουτε η κυβερνηση δεν ξερει καλα καλα αν θα ωφεληθουμε απο αυτην την υποθεση και κατα ποσον...

μηπως εγινε καμια σοβαρη επιστημονικη ερευνα για ποσες θεσεις εργασιες θα φτιαχτουν? ποσα θα κερδισει το κρατος εμμεσως ή αμεσως απο φορους? ποσες επιχειρησεις θα δουλεψουν παραπλευρως του αγωγου?

και οταν τελειωσει? τι θα γινει? οτι και με την Ολυμπιαδα? δουλεψαμε φτιαξαμε σταδια υποδομες -οπως οπως - τελειωσαμε πτωχευσαμε....

αλλα ειναι τοσο ανικανη και τοσο αχρηστη αυτη η κυβερνηση που δεν ξερουν ουτε καν ποσους θα χρειαστουν και ποιες ειδικοτητες για να το φτιαξουν ....

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ajerbye-bye-jan[62.169.2xx.xxx]
28/06/2013 15:25

Μπουλα @.μα ειναι σοβαρα πραγματα αυτα που λες?
τετοιες βλακειες περι συνωμοσιας μονο τα αμερικανακια τις λενε.
αγνοια εχουν οι περισσοτεροι στην ελλαδα περι οικονομικων και αυτο που δεν καταλαβαινουν το θεωρουν συνωμοσια.
ειδικα για την αριστερα που αναφερεσε ειναι ο κλαδος που αποφευγει εδω και χρονια στα πανεπιστημια οποτε η αγνοια μεγαλωνει.το κομμα του τσιπρα ειναι πρωην ψηφοφοροι του πασοκ και το κκε εχει μεινει σε αλλες εποχες κ εχει πληρη μεσανυχτα.

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[85.75.2xx.xxx]
28/06/2013 15:15

Α,Ρε Μπουλα παπαγαλοειδικε, τα παπαγαλακια με τις εμβριθεις αναλυσεις στρατηγικες,οικονομικες,διεθνεις,κλπ κλπ και τα ακατασχετα επιχειρηματα,για το ποσο ασημαντος ειν ο Αγωγος,δε τα βλεπεις???????.Ειχα την αισθηση πως πραγματικα σε ποναγε η ανεργια.Πως δηλαδη θα καταπολεμηθει??????που ειμαστε 25% στην υφεση και δεν υπαρχει σαλιο ουτε για σουβλατζιδικο και απολυτο μηδεν σε επενδυτικο περιβαλλον και εμπιστοσυνη. Απο που και ως που μισος για την αριστερα??????τι παρολες ειν αυτες?????????επειδη εχουμε αλλη οπτικη γωνια και εχουμε εμπεδωσει τι σημαινει αριστερα??????Με αναγκαζεις σε αναδρομη φιλε Μπουλα.ΚΑΙ για ΨΩΜΙ δελτιο και κρεας 1κιλο και 4 αυγα για τεσσερις το Μηνα.Ασε τη λιγουρα τους,ενω καιγομαστε,για εκλογες.
Βεβαιως και ο ΤΑΡ δε προκειται να μας λυσει το προβλημα που ΕΜΕΙΣ δημιουργησαμε,αλλα ειναι κατι θετικο,που ολοι το αναγνωριζουν πλην των αντιμνημονιακων,χαθηκε αντι γι αυτη τη σφοδρη κριτικη,εστω μετρημενη ανοχη,σιωπη η και αδιαφορια ,ετσι που παμε θα γινει και καμια λαικη αντεπιθεση-πορεια διαμαρτυριας εναντιον της επενδυσης.
Εμεις δε φταιμε,οι μισοι να βουλωνουν τρυπες,και οι προοδευτικοι καλλικαντζαροι να ανοιγουν καινουργιες,φταιν οι Γερμανοι.

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Tea Party follower[188.4.2xx.xxx]
28/06/2013 14:53

ΤΑP εκτός θέματος...και Μπουλάς the comments engine,
same chanting, day in, day out!
@Μπουλάς...ετούτο
@Μπουλάς...πάλι ετούτο
@Μπουλάς...ετούτο του πάλι ετούτου,
το καταλάβαμε... έστω και τα... πτηνά, έστω και οι... "συνάνθρωποί" σου λαθρομετανάστες (που συμπονάς) και που δεν ξέρουν Ελληνικά αναφωνούν Μπουλά, Μπουλά, Μπουλλάχ, Αλλάχ!
ΥΓ
"Ν", είναι τέστ περί το χιούμορ του γραφικού συσχολιαστή μας.. και ειδικού ορνιθολόγου!

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Dunder Mifflin[46.246.1xx.xxx]
28/06/2013 14:10

Τελικα οντως η πολιτικη απτο ποδοσφαιρο σε αυτη τη χωρα διαφερουν στο ελαχιστο.

Στρατιεεες ανθρωπων εκει εξω με 500 ευρω μισθο παιρνουν το μερος του ενος ή του αλλου μεσω ειρωνικων σχολιων αναλογως παντα με τη περισταση.

Τη μια τη βγαινει ο ενας στον αλλο επειδη πιστευει οτι εχει δικιο, την αλλη (πχ τωρα) το αντιστροφο.

Και απορω πραγματικα, πως θα αλλαξει κατι σε αυτη τη χωρα??

Καταλαβαινετε μερικοι οτι δεν καταφερνετε ΤΙΠΟΤΑ για τον εαυτο σας ετσι?

Εσεις δεν ειστε οι ιδιοι που κραζετε τη πολιτικη σκηνη οταν ολα πανε κατα διαολου? (δηλαδη τις περισσοτερες φορες)

Τοτε ΓΙΑΤΙ πρεπει να ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΠΑΝΤΑ οτι υποστηριζετε καποιον ακομα κ αν αυτος σας εχει γειωσει απειρες φορες?(απο οποια πλευρα ιδεολογικη πλευρα κ αν βρισκεστε δεν μιλαω συγκεκριμενα)

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ να υπαρξει καποια αντικειμενικοτητα, χωρις ειρωνεια ,με επιχειρηματα κ με καποιο νοημα που θα οδηγει καπου?Με γνωμη σωστα διατυπωμενη κ οχι σε καποιο καλουπι ενος οποιουδηποτε κομματος?

Ε λοιπον εμεις ο κοσμος μειωνουμε τις ελπιδες μας καθημερινα με αυτον τον τροπο.

Αν δεν αλλαξει αυτος ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ δεν θα αλλαξει η χωρα ποτε.Τα κομματα παντα θα το εκμεταλλευονται κ εμεις παντα θα ειμαστε ο "οχλος" τους.

Πρεπει να ψαχνουμε το συμφερον μας κ οχι να ακολουθουμε τυφλα κανεναν.Και η ψηφος το ιδιο πρεπει να λειτουργει ΠΑΝΤΑ.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Μπουλάς......ΤΑP-A από τον Γκίστ-Γκίστ-Γκίστ-Γκίστ[91.132.1xx.xxx]
28/06/2013 13:38

Γιά κοίτα ρε !
Στο όνομα του μίσους και του κόμπλεξ τους για την αριστερά μερικά παπαγαλάκια αναγάγουν σε φιλάνθρωπα κόμματα τους 40ΧΡΟΝΟΥΣ κλέφτες και σκοταδιστές της πατρίδας μας!
Αυτούς που συμφώνησαν με οικονομικούς δολοφόνους να δουλεύουν τα παιδιά μας για 400 ευρώ το πολύ , ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ.

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ajerbye-bye-jan[62.169.2xx.xxx]
28/06/2013 12:43

ο Συριζα ακομα προσπαθει να αποκωδικοποιησει το αν εχουμε οφελος η' ζημια η' περιμενει να γραψει η αμερικανικη πρεσβεια την ανακοινωση?
οσο για την κυβερνηση να ξεκαθαρισει τα γενικολογα και τους ερασιτεχνισμους και να αφησει τα θριαμβευτικα γιατι εμεις δεν ειμαστε οι τυποι με τα σημαιακια και τις αφισες στον δρομο .

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
sotos[94.65.1xx.xxx]
28/06/2013 12:30

Το πέρασμα του αγωγού από τη χώρα μας μπορεί να σημαίνει ότι θα παράγουμε ηλεκτρισμό ποιό φθηνά.
Έτσι οι επιχειρήσεις θα μπορούν να είναι ποιό ανταγωνιστικές (ξενοδοχειακές μεταποιητικές).
Επίσης μπορούμε να το εκμεταλλευτούμε ως καύσιμο στην γεωργία (θερμοκήπια) για να εκμεταλλευτούμε τη θέση δίπλα σε μια αγορά που καταναλώνει (Ευρώπη) παράγοντας προϊόντα, εξισορροπώντας το έλλειμμα τρεχουσών συναλλαγών.
Μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε για θέρμανση να σταματήσει ο κόσμος να ζει τριτοκοσμικά καίγοντας παλιά έπιπλα.
Το να περάσει ο αγωγός έτσι απλά για να περάσει σημαίνει ότι τα εύσημα πρέπει να πάνε στους Αζέρους.
Για να μην πούμε ότι τα γεωπολιτικά συμφέροντα των άλλων μπορούν να μας εκθέσουν σε κινδύνους όπως στη Συρία.

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Tea Party follower[188.4.2xx.xxx]
28/06/2013 12:16

κ. κυβερνώντες αντί "διόδια" - έσοδα γιά το αδηφάγο κράτος - να διαπραγματευθείτε μικρότερες τιμές γιά το ΦΑ που θα καταναλώνουμε (κυρίως γιά τις παραγωγικές επιχειρήσεις).
Δεν φαίνεται πουθενά στα συγκριτικά πλεονεκτήματα γιά τον TAP.
Αυτό θα κάνει ανταγωνιστικώτερη τη χώρα.
Αρκετά τσεπώθηκαν μέχρι τώρα.
Σημ.
Η χοντρή ρεμούλα κυρίως με το ρωσικό ΦΑ είναι ότι "μπαίνει" στη χώρα (και άλλες γειτνιάζουσες χώρες) σούπερ-ακριβό αφού γεμίσει τσέπες ντόπιων μεσαζόντων (που παντρεύουν τα παιδιά τους στο Μονακό μέ στόλους άσπρων Rolls)
και πολιτικών/παραγόντων των αντιστοίχων Υπουργείων που υπογράφουν. Καπέλα περί τα 100-200USD/1000m3!! (της Ρωσικής πλευράς είναι άλλα!) Capish?

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Μπουλάς...ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΟΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟ ![91.132.1xx.xxx]
28/06/2013 12:00

Μιά αστεία ερώτηση.
Οι επενδύσεις με 420 ευρω μισθό και αν.
Μαύρη εργασία που οργιάζει.
H νεολαία στη σκλαβιά μισθού πείνας και σκύλου ΜΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ειδών πρώτης ανάγκης , πετρελαίου , βενζίνης κλπ.
Πού και ποιόν θα οφελήσουν ;
Οσους οφέλησαν στη Βουλγαρία , στο Πακιστάν στο Μπαγκλαντές και στην Ζιμπάμπουε ;
ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΑΡΤΙΑ , ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΟΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ ΑΒΑΒΑ!
Γιατί φάγανε ΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ τον βασικό μισθό των 600 ευρώ , που δεν ήταν δά και τίποτα το φοβερό ΟΙ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΚΟΙ ;
Πού οφελεί στην δημοσιονομική προσαρμογή του κράτους τέρας με τη διαφθορά στις πρώτες θέσεις παγκόσμια ;
ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΥΣ ΤΟΥ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΥ.
Δεν πληρώνω τα κλεμμένα τους.
Πώς το λένε ;

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 29
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 29
  • Απορριφθέντα σχόλια: 0