Νέο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα με τα μέτρα της διετίας 2015-16

Επανέλεγχος από τους εκπροσώπους για να διαπιστωθεί η υλοποίηση των συμφωνηθέντων από την κυβέρνηση
Δευτέρα, 27 Μαΐου 2013 07:00
UPD:27/05 10:22

Τον ανασχεδιασμό του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος 2013-16, που θα ενσωματώνει και μέτρα για τη διετία 2015-16, τα οποία θα προσδιοριστούν το Σεπτέμβριο, θα ζητήσει η τρόικα από το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, κατά τον έλεγχο που θα πραγματοποιήσει την επόμενη εβδομάδα.

30 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
wetterauer[87.166.1xx.xxx]
29/05/2013 01:24

"Εγώ θα έλεγα ότι και την ησυχία μας έχουμε χάσει και, πολύ περισσότερο, την ελευθερία μας."
Συμφωνώ απόλυτα !

@kardiologos
Σήμερα υπάρχουν γιά τους απλούς ανθρώπους τα 400 ευρώ jobs στην μετακομουνιστική Γερμανία -και στην υπόλοιπη- συν έλεος από την πρόνοια, που απομένει η ανθρώπινη αξιοπρέπεια ?
Η δημοκρατία εδημιούργησε στην χώρα μας το πελατειακό κράτος, πρώτα απ όλα τον φοβερό συνδικαλισμό μας και την διαφθορά σε όλα τα στρώματα της κοινωνίας (ποιός Ελληνας είναι μη εξαγοράσιμος ?).
Οχι, φίλοι συνσχολιαστές, τα προβληματά μας δεν λύνονται με δημοκρατία, ιδεολογικές ελευθερίες και τέτοιου είδους παραπλανισμούς.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης[94.67.1xx.xxx]
29/05/2013 00:54

Δεν ξέρω εάν θα σας φθάσει το μήνυμα. Ισως, εν τω μεταξύ, η στήλη να κατέβει.

Περπατάω πολύ. Δέκα - είκοσι χιλιόμετρα, και παραπάνω, σχεδόν κάθε βράδυ. Αλλοτε με παρέα από το Γραφείο μου (υπάρχουν και άλλοι φανατικοί), άλλοτε μόνος μου.

Η Μείζων Πρωτεύουσα, σε ακτίνα δέκα χιλιομέτρων από το Πεδίο του Αρεως, δεν έχει μυστικά για μένα. Ξέρω κάθε στενό, κάθε γωνιά, κάθε κτίριο, ένα-ένα.

Το κάνω γιατί, πρωτίστως, χρειάζομαι την άσκησι. Γιατί μου αρέσει. Γιατί σκέφτομαι καθαρότερα. Και, κυρίως, γιατί παρατηρώ.

Παρατηρώ τις μεταβολές και διακυμάνσεις: στην κίνησι, στα πρόσωπα, στη διάθεσι. Δεν προκαλώ. Φορώ μιά παλιά φόρμα, πρόχειρα flat παπούτσια, πακιστανικού τύπου. Είναι τα καλύτερα για μεγάλες αποστάσεις. Βγάζω το ρολόι μου και κρατάω, μόνον, το τηλέφωνό μου, για το ραδιόφωνο -βαδίζω με βήμα, η μουσική σε βάζει σε ρυθμό αυτόματα.

Στις σκοτεινές γωνιές της Κυψέλης, της Αχαρνών, της Λιοσίων, της Πλατείας Αττικής, σχεδόν παντού, με γνωρίζουν όλοι. Μετανάστες, κάτοικοι, αστυνομικοί, περιπτεράδες, οι μπράβοι της οδού Φυλής.

Δεν μου έχει συμβεί, ποτέ, τίποτε. Εκτός από μία φορά, μέσα σε δέκα χρόνια. Περπάταγα γρήγορα, μόνος μου: ο δρόμος έρημος. Αισθάνθηκα, πίσω μου, μιά αύρα: γύρισα. Λίγα μέτρα πίσω μου, αθόρυβα, με προσέγγιζαν με ταχύτητα τρείς νεαροί. Αφγανοί, το πιό πιθανό. Σαν υπέροχα ζώα της Νύχτας στο κυνήγι. Μάτια φλόγες, κορμιά αέρινα, κινήσεις πάνθηρα. Στάθηκα ακίνητος και τους κύτταξα κατάματα. Σταμάτησαν, ακινήτησαν για μερικές στιγμές και έφυγαν.

Ετσι και απόψε. Η Πόλη σχεδόν νεκρή. Παράθυρα κατάκλειστα, σκοτεινά, δρόμοι έρημοι, χάνεται το μάτι στο βάθος τους.

Καμμιά φορά, έαν βαρεθώ ή έχω ξεστρατίσει πολύ μακριά, επιστρέφω με ταξί.

Ετσι και απόψε: βρώμικο όχημα, αγριεμένος άνθρωπος, έως 40 ετών. Ακατάσχετο παραλήρημα δούλου στιγματισμένου με πυρωμένο σίδερο. Δεν αντέχει άλλο. Θέλει Εκλογές αμέσως, για να ψηφίσει αυτούς που θα σώσουν την Χώρα από τους Ξένους, μόνο και μόνο για ν´ αντιδράσει. Δεν θέλει να το κάνει, θέλει να ουρλιάξει για να τον ακούσει, κάποιος.

Αυτό, Κύριοι, δεν θα τελειώσει καλά. Καταλαβαίνετε, τώρα, γιατί με φοβίζει η Καθολικότητα της Ψήφου; Φοβάμαι τα νήπια που κρατούν περίστροφα.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
kardiologos[79.107.8xx.xxx]
28/05/2013 17:11

wetterauer[87.166.1xx.xxx]
#
Αφού είσαι σε θέση να αναγνωρίζεις ότι ο απλός άνθρωπος που περιγράφεις παραμένει ανελεύθερος,
τότε θα είσαι σε θέση και να αναγνωρίσεις ότι η θέση του σήμερα είναι κατα πολύ βελτιωμένη απ ότι ήταν επι στάζι.
Και αν το ξαναπετύχεις :
- Ρώτησε τον αν θα ήθελε να επιστρέψει στην πρότερη του κατάσταση (αφού με την καινούρια δεν άλλαξε τίποτα). Κάλεσε τον να αιτιολογήσει την απάντηση του.
- Τι θα μπορούσε να κάνει ΤΟΤΕ αν όπως περπατούσε στο δρόμο έβλεπε κάποιον αστυνομικό να αυθαιρετεί, και τι μπορεί να κάνει ΣΗΜΕΡΑ.
- Προέτρεψε τον να σου απαριθμήσει τις ατομικές ελευθερίες που είχε τότε, και αυτές που έχει τώρα.
Δε μπορούμε καλέ μου φίλε να μπούμε στην (παρα)λογική των εθελόδουλων που λένε ότι αφού η δημοκρατία απέτυχε και τα συμφέροντα των πολλών δε βρίσκουν εκπροσώπηση, καλό είναι να γίνει μια δικατορία.*******************(ξέρω ότι δε λες αυτό, αλλά αυτόν τον μύλο ποτίζεις άθελα σου)***********
Ωστε να μη βρίσκουν ούτε φωνή, προσθέτω εγω.
Γιατί αν του απλού ανθρώπου που περιγράφεις του κακοφαίνεται που μιλάει και δεν τον ακούει κανείς, δε μπορώ να φανταστώ πως θα ένιωθε αν δε μπορούσε να μιλήσει καθόλου.
Αν το αυτοκίνητο σου πάθει βλάβη, το πας στο συνεργείο για επισκευή.
Δεν το πετάς και πας με τα πόδια, ή (ακόμα χειρότερα) κάνεις οτοστόπ και επιβιβάζεσαι στον πρώτο τυχόντα.
Οι δυο προτάσεις που κάνεις ο Θεοδόσιος είναι καίριες και πετυχαίνουν κέντρο.
Αποτελούν τους πυλώνες της ολοκληρωμένης πρότασης πολιτεύματος που εχω εδω και χρόνια γράψει και θάψει(τι άλλο να την έκανα;;;;) σε κάποιο συρτάρι του γραφείου μου. Διαφωνώ ωστόσο μαζί του ως προς το ζήτημα της καθολικότητας της ψήφου. Ακόμα κι αν ξέρω ότι δεν το εννοεί, θέλω να καταγραφεί η διαφωνία μου.
Η επισήμανση του Άγγελου περί πλήρους αποσύνδεσης παλιού και νέου, έχει υπαρξιακό χαρακτήρα για οποιαδήποτε νέα προσπάθεια, μιας και η αντίθετη εκδοχή θα αποτελούσε βόμβα στα θεμέλια αυτής.
Εγω πάλι θα σου απαντήσω μονολεκτικά και απερίφραστα στην ερώτηση : περί τίνων και περί ποίου είδους ελευθερία μιλάμε ?
Δημοψηφίσματα.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος ... Γερμανός υπήκοος[194.125.2xx.xxx]
28/05/2013 15:59

"Είναι ξεκάθαρο πως αυτοί οι άνθρωποι προτιμούν την ησυχία από την ελευθερία."
Δηλαδή σήμερα, 40 χρόνια μετά την απελευθέρωσή μας από τη χούντα, θέλετε να μας πείτε ότι είμαστε ελεύθεροι;
Εγώ θα έλεγα ότι και την ησυχία μας έχουμε χάσει και, πολύ περισσότερο, την ελευθερία μας.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
28/05/2013 14:57

Χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου Θεοδόσιε σαν ένας άνθρωπος με τεράστια εμπειρία σε νομικά θέματα. Και φυσικά συμφωνώ απόλυτα με τα θέματα που θέτεις σαν ελάχιστο προαπαιτούμενο για την επαύξηση της Λαικής Κυριαρχίας. Εξάλλου συμφωνώ ότι το κύριο πρόβλημα δεν είναι οι διαδικασίες, αλλά η ποιότητα του πολιτικού φρονήματος των ελλήνων (που τόσο γλαφυρά παρουσίασε ο Leguizamon και ο kardiologos). Όμως θα επιμείνω στο δεύτερο σκέλος της παρατήρησής μου: και αν ακόμα γινόντουσαν δεκτές αυτές οι τροποποιήσεις στο Σύνταγμα, πάλι θα υπήρχε το πρόβλημα ότι νομιμοποιείς το προηγούμενο πολιτικό σύστημα καθώς και όλες τις αποφάσεις του, οι οποίες δεσμεύουν την χώρα για τις επόμενες δεκαετίες. Αυτός είναι ο λόγος που υποστηρίζω ότι μόνη λύση είναι η ανατροπή του, και η δημιουργία νέου Συντάγματος. Μπορεί το νέο σύνταγμα να έχει πολλά κοινά σημεία με το παλαιό, αλλά το κλειδί είναι η ανατροπή του προηγούμενου συστήματος και όλων των υποχρεώσεων τις οποίες το καθεστώς έχει αναλάβει και με τις οποίες μας έχουν αλυσοδέσει. Φυσικά kardiologe, σιγά μην ακολουθήσουν οι «νοικοκυραίοι», όπως πολύ καλά τους περιγράφεις, Ναι, συμφωνώ, μόνο που έτσι και αλλιώς αυτοί την ησυχία τους θέλουν, κανέναν δεν θα ακολουθήσουν, άρα το μόνο που θέλει κανείς είναι να ακολουθήσουν οι σκεπτόμενοι πολίτες και εκείνη η κρίσιμη μάζα πολιτών που πλήττεται βάναυσα από την κατάσταση και βαίνει συνέχεια αυξανόμενη, αλλά δεν βλέπει πουθενά μια καθοδήγηση και μια εναλλακτική, χάρι και στην σοφά σχεδιασμένη προπαγάνδα των ΜΜΕ και μένει μετέωρη πιστεύοντας ότι δεν υπάρχει άλλη λύση, άρα τι νόημα θα είχε η αντίδρασή? Καταλαβαίνω απόλυτα Θεοδόσιε το νόημα της αναφοράς σου στο αν θα ήταν σκόπιμος ο περιορισμός της Αρχής της Καθολικότητας της Ψήφου, όμως και μόνο σαν σκέψη με τρομάζει αυτή η αναφορά. Η άποψή μου είναι ότι αν γινόταν η αλλαγή της κατάστασης, αυτοί οι ίδιοι πολίτες πήγαιναν άμεσα προς την άλλη κατεύθυνση, και απλά θα έμεναν να μουρμουρίζουν μέσα από τα δόντια τους πόσο καλύτερα ήταν πριν. Όπως ακριβώς το μουρμουρίζουν και για την χούντα εδώ και δεκαετίες. Γιατί ποτέ δεν κάνουν τίποτα άλλο.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
wetterauer[87.166.1xx.xxx]
28/05/2013 13:05

"Είναι ξεκάθαρο πως αυτοί οι άνθρωποι προτιμούν την ησυχία από την ελευθερία."

Φίλε μου, καλόν είναι να γίνουμε λίγο πιό συγκεκριμένοι, δηλ. περί τίνων και περί ποίου είδους ελευθερία μιλάμε ?
Μετά την ένωση της Γερμανίας ερώτησαν έναν απλό άνθρωπο, πως νιώθει με την ελευθερία του. Απάντησε λοιπόν > "Πριν δεν μπορούσαμε να κάνουμε κριτική στο καθεστώς γιατί ερχόταν αμέσως η ΣΤΑΖΙ (μυστική αστυνομία), τώρα μπορούμε να βρίζουμε δημοσίως τους πολιτικούς, αλλά δεν μας ακούει κανείς."
Οπως βλέπεις, είναι όλα σχετικά, εμείς σήμερα βρισκόμαστε κάτω από την αρβύλα του εγκατεστημένου, γιά ποιές ελευθερίες μιλάμε ?

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
kardiologos[212.205.0xx.xxx]
28/05/2013 11:52

Πάντως ο καστοριάδης στα ώριμα του έργα, είχε καταλήξει πως ο άνθρωπος είναι κατα βάση οκνηρός, και από τη φύση του ρέπει σε συμπεριφορές που τον καθιστούν παθητικό και αδιάφορο.
Μπορεί βέβαια και να είχε απογοητευθεί μετά από τόσα χρόνια ο μεγάλος διανοητής, όπως βέβαια απογοητευμένοι είμαστε και εμείς σήμερα.
Και όσοι ζητούν εκλογές, φοβάμαι πως θέλουν να μεγαλώσουν την απογοήτευση τους.
Έχετε καταλάβει ρε μάγκες πόσα χρήματα δίνει το κατεστημένο στα κόμματα ;
ή μήπως να το πάμε σε ατομικό επίπεδο και να αναρωτηθούμε αν θα μας έδινε κανείς 8 χιλιάρικα το μήνα για να τον......ανατρέψουμε ;
Έκτός και αν θεωρείται ότι όλοι αυτοί οι φελοί και πλήρως απαίδευτοι που τα υποστηρίζουν, έχουν κάποια ποιοτική διαφορά από εκείνους που υποστηρίζουν το πασοκ και τη νδ.
Δυο δράμια μυαλό και δυο γραμμές κειμένου, αρκούν για να φανερώσουν τη συγκεκριμένη αποστολή και τις υπηρεσίες που προσφέρει το καθένα από αυτά τα κόμματα στο σύστημα εξουσίας.
Το οποίο θα πρέπει να το φανταστούμε σα μια πλάκα οικοδομής, που στηρίζεται σε δοκάρια.
Αριστερά, δεξιά, κεντρικά δοκάρια.
Δοκάρια για ολα τα γούστα και τις ανάγκες, που χωρίς αυτά η πλάκα θα έγερνε μονόπατα ή θα κατέρρεε.
Μπετόν αρμέ οπότε το κατεστημένο ;
Μπετόν αρμέ φίλοι μου, και πέρα από τον διαχρονικά παρόντα μα εξ ορισμού ασυνεπή στο ραντεβού του με την ιστορία αστάθμητο παράγοντα, δεν έχει να φοβηθεί κάτι άλλο.
Και τις εκλογές τις έχουν και σταθμίσει και πληρώσει πολύ καλά για να τις φοβηθούν.
Σε τελική ανάλυση μην πολυκολλάτε στους νοικοκυραίους Θεοδόσιε, Leguizamon και λοιπά άτακτα αγόρια.
Είδατε πως μας περιοιήθηκαν τον Ιούνιο ;
Το έχουν για πολύ να μας κοτσάρουν και καμιά χούντα οι νοικοκυραίοι νομίζετε ;
Το 'εμένα πάντως επι χούντας δε με πείραξε κανείς', δεν έχει τύχει να το ακούσετε τόσα χρόνια ;
Ποιοί νομίζατε ότι το λέγανε ;
Είναι ξεκάθαρο πως αυτοί οι άνθρωποι προτιμούν την ησυχία από την ελευθερία.
Έτσι δε θα χολοσκάσουν αν τους στερήσεις την ελευθερία.
Αν τους χαλάσεις όμως την ησυχία θα σε κατασπαράξουν.
Ας τους να πάνε για μπάνια βρε Leguizamon.
Αφού πνίγονται στη στεριά, οι πιθανότητες αυξάνονται στη θάλασσα.
Μην το ξεχνάς.

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
belnuto[81.243.1xx.xxx]
28/05/2013 10:41

προς
Τασος[79.166.3xx.xxx] 27/05/2013 11:54

Το κόστος μεταβίβασης δεν πρέπει να ξεπερνά τα € 200,-
Με φόρο Βενιζέλου, μεταβίβασης κλπ προσπαθούν να σπάσουν την φούσκα ακίνητον.

Εάν θέλουν να εισπράξουν πρέπει να "διαφκολινουν" άμεσα την πώληση, και να κατaργισουν, 100 % το φόρο επί τις 1 κατοικίας.
Η 1 κατοικία δεν είναι λούσο αλλα πρώτη ανάγκη. Εάν δεν βρίσκουν αλλου έσοδα ας πάνε άμεσα για εκλογές και να αναλάβουν άλλοι την κυβέρνηση. Αρκετά πειραματίσθηκαν, απέτυχαν και καλά είναι να έχουν το ανάστημα να το παραδεχτούν.

ΥΠ. Χτες στο τελωνείο τον Βρυξελλών ο διευθυντής του τμήματος μου έδωσε λίγο αισιοδοξία. Και τα 4 μεγάλα πλακάτ ήταν από την
Ελλάδα. Ο φιλέλληνας Βέλγος δεν μου έκρυψε την αγάπη του για
τους Έλληνες και την Ελλάδα. Και σκέφτηκα. Αν είναι δυνατόν αυτό το mega κεφαλαιο να το καταστρέφουν αυτοί που με υποσχέσεις άρπαξαν την εξουσία!

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης[94.67.1xx.xxx]
27/05/2013 23:29

Δεν είναι δύσκολη η τροποποίηση που ζητάς, Αγγελε. Την πρότεινα, κάποτε, αρμοδίως, και οι συνομιλητές μου κόντεψαν να με φάνε ζωντανό.

Για να επιτύχεις την επαύξηση του βαθμού της Λαϊκής Κυριαρχίας και την τόνωση της Αμεσης Δημοκρατίας αρκούν δύο, μόνον, τροποποίησεις:
1.Δημιουργία Ανεξαρτήτου Νομοθετικού Σώματος, όχι αιρετού, με έλεγχο της δράσεώς του αποκλειστικά από τα Τακτικά Δικαστήρια
2.Εισαγωγή Διαδικασίας Ανακλήσεως της εκλογής του Βουλευτή οποτεδήποτε κατά τη διάρκεια της θητείας του, από το Εκλογικό Σώμα της Περιφερείας του, κατόπιν αιτήσεως ορισμένου πλήθους Εκλογέων, ας πούμε ποσοστού 30% του όλου, γιά να αποφεύγονται υποβολιμαίες προτάσεις δυσπιστίας. Ετσι ξεφορτώνεσαι τα αρχηγοκεντρικά κόμματα και τους μηχανισμούς τους.

Το πρόβλημα, όμως, δεν έγκειται στις διαδικασίες. Στην ποιότητα του πολιτικού φρονήματος των Εκλογέων έγκειται. Και η παλινόρθωση εκείνου απαιτεί, φοβούμαι, μακροτάτη και εντατικοτάτη διαδικασία ανορθώσεως. Μέχρι που σκέπτομαι, ενίοτε, μήπως, τελικά, θα ήταν σκόπιμος ο περιορισμός της Αρχής της Καθολικότητας της Ψήφου.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
inner[46.245.1xx.xxx]
27/05/2013 18:33

δηλαδη για να καταλαβω...

πηγε τοσο υπεροχα το προγραμμα ως τωρα που θα γινουν οι διορθωσεις για να παει και καλυτερα???

αντι να ζητατε μετρα για την φοροδιαφυγη, ζηταγατε απολυσεις στον ΙΤ, λες και τα λεφτα βγαινουν απο το κρατικο πορτοφολι!
αντι για το εκσυγχρονισμο και την ανασυνταξη του κρατους (ναι και με κλεισιμο αχρηστων φορεων) ζηταγατε μειωσεις μισθων και συνταξεων με αποτελεσμα να πεσει στο μηδεν η ζητηση και η καταναλωση και συνεπως να διαλυθει η αγορα!!!
αντι να ζητατε δημευσεις περιουσιων οσων καταχραστηκαν και εκλεψαν το δημοσιο χρημα εσεις ζηταγατε καταργηση αφορολογητων οριων και φοροαπαλλαγων!
αντι να διαλυσετε τα κομματα της μεταπολιτευσης που δεν πληρωνουν νοικια και υπαλληλους και που παιρνουν δανεια με υποθηκη την κρατικη επιχορηγηση επομενων ετων(λες και γνωριζουν τι ποσοστα θα παιρνουν στο μελλον) εσεις ζηταγατε μειωση επιδοματος ΟΑΕΔ!εδω δεν μπορουσαν να διοικησουν οικονομικα το σπιτι τους θελανε να σωσουν την χωρα τρομαρα τους!!!
αντι ακομα και τωρα να φερνετε σοβαρες επενδυσεις και να ανοιγετε δουλειες πατε και κουβαλατε εδω τους χρυσοθηρες για να τους δωσετε κοψοχρονια ακομα και τον υπογειο πλουτο μας!
αντι να χτυπατε την μεγαλη ακινητη περιουσια εχετε την απαιτηση να πληρωνουν χαρατσια οι ανεργοι, οι συνταξιουχοι και οι χαμηλομισθοι!

καραβανια κανουν οι νεοι και οι αξιοι να γλυτωσουν απο το αληταριο και το σκυλολοι που κυβερναει τα τελευταια 40 χρονια!

παρτε δρομο απο δω ολοι οι αχρηστοι και ανικανοι (τροικες ΔΝΤ κυβερνησεις κλπ) που μας φορτωθηκατε στην πλατη σαν βδελες εσεις και το αποτυχημενο σας μνημονιο!

η υπομονη του κοσμου τελειωνει! το καζανι βραζει και δεν το ακουτε!!!!

Υπερψηφίστηκε από 14 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
27/05/2013 16:37

Προφανώς εννοώ τώρα και όχι σε ένα απώτερο μέλλον φίλε Lequizamon. Αναγνωρίζω όλα όσα λες για τον έλληνα, αλλά πιστεύω ότι υπάρχει και ένα άλλο πολύ σημαντικό θέμα: η ανυπαρξία ηγεσίας η οποία μπορεί να καθοδηγήσει στην επανάσταση (όπως είπε πολύ ορθά ο φίλος Θεοδόσιος). Κάποιοι, και αρκετοί πιστεύω, θα ακολουθήσουν, αν υπάρξει αυτή η ηγεσία και δεν βλέπει ο απαθής αυτός κόσμος και διαβρωμένος (ναι, έτσι είναι, και όλα τα υπόλοιπα κοσμητικά που βάζεις), τα ίδια ανδρείκελα να κυκλοφορούν στην πολιτική «πιάτσα», οπότε αποδέχεται ότι δεν υπάρχει άλλη λύση. Οι λοιποί έτσι και αλλιώς δεν θα έκαναν τίποτα, θα συνεχίσουν να μην κάνουν τίποτα.

Φίλε Θεοδόσιε, αν και είσαι νομικός και εγώ όχι, έχω τις διαφωνίες μου όσον αφορά το Σύνταγμα. Το παρόν Σύνταγμα, που είναι μια μετεξέλιξη των προγενεστέρων, θωρακίζει την δυνατότητα οι «εκπρόσωποι» του λαού να μην ελέγχονται ουσιαστικά από κανένα, πρωτίστως δε με αυτό τον τρόπο καταργεί εμμέσως αλλά λίαν επιτυχώς, αυτό το άρθρο που θα έπρεπε να είναι το θεμέλιο, δηλαδή τη λαϊκή κυριαρχία. Αλλά ακόμα και αν είναι όπως τα λες και δεν θα διαφωνήσω, η αλλαγή συντάγματος (από το λαό εννοώ) είναι επιβεβλημένη για έναν πιο ουσιαστικό λόγο: για να απονομιμοποιηθεί το προηγούμενο καθεστώς και μαζί του όλα όσα έχει υπογράψει ερήμην μας. Και μόνο για αυτό, απαιτείται μια (πραγματική λαϊκή) συντακτική εθνοσυνέλευση.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Leguizamon[195.97.1xx.xxx]
27/05/2013 15:14

προς Aggelos,
πολυ καλα. Ευχαριστω φιλε μου.
Και τωρα ομως τι πρεπει να γινει ;;; Τι θα κανουμε δηλαδη ;;;
Θα καθισωμε σαν τις κλωσσες, να μας σβερκωθει αλλα 30 χρονια (60?) αυτο το σκυλολοι, μεχρι να διορισει και τα τρισεγγονα του ; Μεχρι ποτε ; Μεχρι την επομενη συστημικη ψευδοκριση (στην Ελλαδα, το προβλημα ειναι ελαχιστα οικονομοσυστημικο, και πρωτιστως κοινωνικο), οπου τοτε θα μας ειπωθει οτι χρωστουμε ξερω γω 7 τρισεκατομυρια ευρω ('η οτι νομισμα θα υπαρχει σε 4-5 χρονια τελος παντων),
και εμεις θα κανουμε οτι περναει απο το χερι μας (σαν και τα σημερινα ρεντικολα, ψοφοδεεις Ελληναραδες-παραλιες),
ωστε τον λογαριασμο να τον πλερωσουν οι επομενες γεννεες ;;;

Συμφωνω για το συνταγμα, αλλα πως θα προκυψει ;; Απο ποιους, ποια κοινωνια , και ποιον λαο ;; που τον ενδιαφερει μοναχα αν φτηνυνε η lcd-3d τηλεοραση να παει να την αποχτησει (σαν τον εξαρτημενο πρεζακια), ετσι ωστε να εχει και στον καμπινε - συγνωμη - τηλεοραση ;;
Ποια κοινωνια ;; Που δεν εμαθε ποτε της κανονες, σειρα , δικαιοσυνη, αξιοκρατια ;; Και που την βλεπεις παντου, απο το δρομο, το σουπερ μαρκετ, την εκκλησια,
ποσο απεχθανεται την οργανωση, και ποσο γουσταρει την "χαβρα" ??

Πως θα ενωθει αυτος ο λαος να μαχηθει (που δε νοιαστηκε ποτε του για τιποτα, παραεξω απο το μικροκοσμακο του, ουτε για το ντενεκε σκουπιδιων της γωνιας, ουτε για τον αερα που αναπνεουν τα παιδια του, ουτε για το πεζοδρομιο, ουτε για τη φυση, ουτε για τα αδεσποτα,
ουτε για τις μειονοτητες, ουτε για τα σχολεια, ουτε για την προσφορα, τη συλλογικοτητα, τον εθελοντισμο, την κοινωνια......),
παρα μονο για την ατελειωτη εγωκεντρικη "παρτη του" ;;;
Πού θα ιδουμε φως, (και πότε ;) ,
ανθρωποι σαν και σενα και σαν εμενα,
που δεν αντεχουμε τον εαυτο μας να μας κυβερνανε αυτες οι συμμοριες,
αυτοι οι ελεεινοι , βρωμεροι ηγεμονες, με συμπεριφορες σουλτανου σε γιουσουφακια,
που δεν ξερουν ουτε μισο δραμι απο τη ζωη,
αγωνα, δουλεια, τρεξιμο, μοχθο , εντιμοτητα,
και που,
τα παλι οτομαρα,
δεν εχουν μπει ουτε μια φορα στη ζωη τους,
στο λεωφορειο, στη φαμπρικα, στο τρενο, στην ψησταρια,
να ιδουνε πως ζη ο κοσμος ;;
Ποσο ακομα ;;;;;

Υπερψηφίστηκε από 11 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης [94.67.1xx.xxx]
27/05/2013 14:40

Το Σύνταγμα, αγαπητέ μου Αγγελε, δεν έχει ιδιαίτερα νομοτεχνικά προβλήματα ή κενά. Απλά, δεν εφαρμόζεται - ούτε εφαρμοζόταν, εν πολλοίς, ποτέ. Δεν χρειάζονται νέοι Νόμοι -από της θέσεως του Υπουργού Δικαιοσύνης θα καταργούσα πάνω από τους μισούς και θα συνέτασσα, επί καιρίων ζητημάτων της Λειτουργίας της Διοικήσεως, τους κατάλληλους Κώδικες (Κώδικα Ουσιαστικού Διοικητικού Δικαίου), ώστε να παύσει, επι τέλους, αυτή η Φρίκη των δύο αιώνων: το Ελληνικό Τουρκο-κοτζαμπάσικο "Κράτος" ουδέποτε οριοθέτησε νομοθετικά την Λειτουργία της Διοικήσεως στις ουσιαστικές έννομες σχέσεις της έναντι του Πολίτη -Υγεία, Παιδεία, Αμυνα, Πολεοδομία, Εργασία κ.λπ.- προκειμένου οι εκάστοτε Βλάχοι, Μεσσήνιοι ή αλλαχόθεν ορμώμενοι, μονόφθαλμοι ή τεσσαρομάτηδες, ή, ταυτοχρόνως, και τα δύο, να παραχωρούν, στον εξαθλιωμένο βρωμερό Ελληνα Χωριάτη, ως "παροχή - αντάλλαγμα" τα ΒΑΣΙΚΑ του δικαιώματα. ΑΥΤΟ μας έφαγε! Η βίαιη εισαγωγή μας από του έτους 1400, το πολύ, στο έτος 2013!

Αλλά, ο πάντοτε εύστοχος Leguizamon, με την γνήσια εκροή απόλυτα πρωτογενούς συναισθήματος, έχει, εν τέλει, Δίκαιο: Από την σαπίλα του φρικτού, κτηνώδους, καταραμένου Νεο-"Ελληνα", του πορωμένου αυτού και σάπιου μέχρι το βάθος της ανύπαρκτης Ψυχής του καθάρματος, πως θα γλυτώσουμε; Μόνη σκέψι που αναδύεται αυθορμήτως, η εν Ελλάδι ίδρυσι των "Glavnoye Upravlenoyye Lagerei" ("Στρατόπεδα Γενικής ΔΙοικήσεως" - γνωστά και ως "Gulag"/ ας μην επέλθει σύγχυσι με τις ανοησίες του κουρελή Σέρβου "φιλοσόφου". Επρόκειτο, άλλωστε, περί γνησίως ανθρωπιστικών Ιδρυμάτων: ούτε φούρνοι, ούτε βασανιστήρια, ούτε τίποτε, σαν το Γ΄Ραιχ. Απλά άφηναν, τους ρύπους της Κοινωνίας, να φαγωθούν μεταξύ τους, όπως κάνουν οι οπαδοί της "ελεύθερης αγοράς" και από μόνοι τους!).

Γιατί φοβάσαι την λέξη; "Επανάσταση" λέγεται! Και είναι η μόνη Ελπίδα: αλλοιώς, σε (μας) περιμένουν ΕΚΑΤΟ Χρόνια ΕΤΣΙ, όπως ΤΩΡΑ!

Υ.Γ.Αναγκαίο στοιχείο της εύρυθμης Κρατικής Λειτουργίας η Ανεξάρτητη και Αμερόληπτη Δικαιοσύνη. Με Δικαστές ελεύθερους, συνειδητούς, αγέρωχους, έντιμους και αφοσιωμένους. Θα σου έκανε τεράστια εντύπωση, εάν ήσουν ομότεχνός μου, η κατά τα τελευταία πέντε έτη ΡΑΓΔΑΙΑ βελίτωσι των νεαρών, έως 50 ετών, Δικαστών του Πρώτου Βαθμού Δικαιοδοσίας. Οι περισσότεροι είναι θαυμάσιοι από πάσης, σχεδόν, απόψεως.

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
27/05/2013 14:00

Αγαπητέ συσχολιαστή Leguizanon. Το σχόλιο σου είναι εξαιρετικό και με βρίσκει απολύτως σύμφωνο. Για να μην υπάρχει παρεξήγηση, δεν αμφισβητώ ότι πρέπει να γίνουν εκλογές με το προηγούμενο σχόλιο μου. Όμως αμφισβητώ ότι θα έχουν το αποτέλεσμα που επιδιώκεται (από τους σκεπτόμενους εννοώ πάντα) αν πραγματοποιηθούν στα πλαίσια του σημερινού συστήματος και από το σημερινό πολιτικό προσωπικό. Τέτοιες εκλογές, και αν ακόμα η βλακεία και η νοοτροπία μιας κρίσιμης μάζας των συμπολιτών μας (που πολύ αδρά περιγράφεις) ξαφνικά παραμεριστεί και συντριβεί ο Μέγας Μακεδονομάχος (θυμάμαι τα παλιά βλέπεις εγώ...) Κινέζος αισιόδοξο Αναπτυξιακός πρωθυπουργός και τα λοιπά ρετάλια της εξουσίας, θα αποτελέσει νομιμοποίηση του συστήματος και είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα καταφέρουν να εκλέξουν αυτούς που θέλουν, με τον ένα ή με τον άλλο συνδυασμό, καθότι φτιάχνουν εφεδρείες εδώ και μήνες. Εκλογές χρειάζονται, ναι, αναμφισβήτητα, εκλογές που θα σαρώσουν τα πάντα στο πέρασμα τους, αλλά αφού πρώτα έχει γίνει το πρώτο σάρωμα, αφού ενωθεί ο λαός υποχρεώσει σε ανατροπή το σύστημα και φτιαχτεί νέο σύνταγμα. Πραγματικό σύνταγμα.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΦΑΙΔΡΟΣ[46.103.1xx.xxx]
27/05/2013 13:31

Οι Νεοκενσυανιστές προτείνουν ως μόνη λύση στο Great Depression(συνεχή υφεση για πάνω απο 2 χρόνια) με ταυτόχρονα υψηλά ελλείματα (παράδειγμα Ελλάδας) , την λύση της ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ προιόντων και υπηρεσιών ταυτόχρονα και από ολους ανεξαιρέτως επιχειρήσεις και ιδιώτες του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα!

Είδατε εσείς να γίνεται κάτι προς αυτή την κατεύθυνση?

Η μείωση του μισθολογικού κόστους σε επιχειρήσεις και δημόσιο δεν απέφερε την πολυπόθητη αυξηση της παραγωγικότητας και των πωλήσεων.
Αντίθετα, το ΑΕΠ καταρρέει με ταυτόχρονη αυξηση των φόρων!(πολλαπλασιαστής ύφεσης).

Το ισοζύγιο πληρωμων βελτιώθηκε διότι μειώθηκαν οι εισαγωγές λόγω την μειωση του εισοδήματος και αυξήθηκαν οι εξαγωγές απο την πώληση εξαγωγικών προιόντων με ζημία είτε γιατι ξεστοκάρανε ή γιατι δεν υπήρχε εσωτερική ζήτηση!

Το ελλειμα του προυπολογισμού μειώθηκε διότι αυξήθηκαν υπέρμετρα οι φόροι εμμεσοι και άμεσοι.

Αν αυξάνεις τους φόρους ομως, μην περιμένεις αύξηση της παραγωγικότητας, ή μείωση των τιμών από ολους και ταυτόχρονα.

(Μεταρρυθμίσεις πραγματικές και ωφέλιμες δεν εγιναν, και οσες έγιναν.\, δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα)

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Leguizanon[195.97.1xx.xxx]
27/05/2013 13:29

Ο ωραίος άνθρωπος από κάτω έγραψε (Πολίτης):
"Δεν πρέπει να έχει υπάρξει κάποια άλλη περίοδος της ζωής μου σαν ενεργός πολίτης αυτής της χώρας που να έχω αποζητήσει τις εκλογές όσο τώρα.".
Τι πιο ωραίο, καθαρό, αγνό και υποσχόμενο ! Τι πιο λογικό, στον κυκεωνα της πολιτικης, πολιτειακης και κοινονικο=οικονομικης αλητειας που ζουμε.
...Κι ομως....
μπηκανε μεσα οι βολεψακηδες, αυτο το μιγμα Ελληνα-ραγια και ταυτοχρονα η χειροτερη φαρα καταναλωτικου παρτακια , αρχιβολεψακια , εαυτουλη που υπαρχει στη γη (Νεοελληνας),
και ριξανε καταψηφιση.

Πολλοι οι βολεμενοι, παρα πολλοι στο Ελληνισταν. 2 σπιτακια, εξοχικο, 2-3 αυτοκινητα, κατι ενοικια εισπρατομενα, κατι απο δω , κατι απο κει, κατι η γιαγια που την τρυγουμε, κατι ο παππους, κατι στην ακρη, κατι στην άλλη ακρη,
μπαινουν και 4-5 χιλιαρικακια το μηνα στο σπιτι, καλα ειναι. Σαμαρατζικος, κι αγιος ο Θεος.
Η καφριλα, κι ο εαυτουλης, το εγω,
σε ολο τους το μεγαλειο. Σεις οι αλλοι να πατε να κουρευεστε. Εγω τη βγαζω καθαρη αμα λαχη να πουμε. Εχω τα ανωτερω που σας ανεφερα,
εχω και απο μια τηλεοραση σε καθε δωματιο, εχω και εξοχικο,
εχω και το τζιπ γιοματο βενζινα, δεν παη να τη βαλουν και 3 ευρω το λιτρο (εγω θα φουλαρω παντα, εχω να παω Μυκονο, μωλ, μπουζουκια, χασαποταβερνες, τριημερα, τετραημερα,
και προπαντος πολλα πολλα πολλα ... μπανια. Ατελειωτα μπανια, και αραλικι στην παραλια με το φραπε αγκαλια,
και το ραδιοφωνο του σκ.. αι, να μας λεει ποσο περιφημα πανε τα πραγματα.
Ωχου καημενε. Ποιος μουρλος θελει εκλογες τωρα ?
Αστε με χαμω,
εχω να αδειασω και το σκλαβενιτη και το καρφουρ, το σαββατο,
μην και ξεμεινω με λιγοτερες απο 5 μαγιονεζες και λιγοτερα απο 5 κιλα κρεας στο ψυγειο.
Αυτοι ειμαστε.
Αυτος ειναι ο Ελληνοραγιας.
Για τον φουκαρα τον ανεργο, για τον μπλοκακια (με τα 800 ευρω το μηνα, που δε φτανουν ουτε για τα εισιτηρια του λεωφορειου), για τον συνταξιουχο που διαλυθηκε,
κιχ. Τσιμουδια !!
Μην και χαλασει η βολη του, και χασει τα μπανια τα καλοκαιριατικα .
Τετοιος λαος μπιχλας, να ντρεπεσαι και να σιχαινεσαι και που τονε πιανεις στο στομα σου.

Μη σκατε καημενηδες. Δεν σας τον παιρνουν το σαμαρα. Μια χαρα θα παραμεινει , ο αφεντης σας,
αλλωστε - και να θελατε - δεν φευγη ο ιδιος. Ουτε στον υπνο του, ουτε στα πιο τρελα του ονειρα,
ενας λαος - σιχαμενη μαζα καταναλωτων και "λουομωνενων",
να τον "λατρευη" !! Ποιος να το περιμενε. Πολιτικοι που και στη Ρουαντα θα ηταν στα πολιτικα δικαστηρια, με εξοντωτικες ποινες να τους περιμενουν,
στο Ελληνισταν αρχοντες και βασιλεις,
να τρωγοπινουν στην υγεια των κοροιδων.
Ποιον αλλο λαο , στην παγκοσμια ιστορια,
τον ειπανε κοπριτη μεσα στη μουρη του,
κι εκεινος....
χασμουρηθηκε βαριεστημενος και παραγγειλε τον επομενο ... φρεντο καπουτσινο ?? Ποιoν ;;;;

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γιώργος[87.202.3xx.xxx]
27/05/2013 13:27

Η κουτσουρεμένη σύνταξη του πατέρα να είναι καλά, το φρέντο και τα τσιγάρα τα βγάζουμε.
Σαμαράς και ξερό ψωμί !!! Αφού μπαίνουν οι συντάξεις κάθε μήνα στην ώρα τους, μια χαρά.
Τι επαναστάσεις/αλλαγές/ρίσκα τώρα και ιστορίες. Oικογένεια δεν θα κάνω, δουλειά δεν το συζητάμε είναι σαν το ανέκδοτο με τον Τοτό. Και άμα πεθάνει ο πατέρας έχει ο θεός - αλλά δεν μας δίνει!
Καλό καλοκαίρι και από Σεπτέμβριο βλέπουμε...
(ειρωνικό ήταν όλο το παραπάνω, να γελάσουμε λίγο γιατί μας έχουν κάνει να χάσουμε και το χαμόγελο)

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
defender[46.245.1xx.xxx]
27/05/2013 13:17

δεν πειραζει ρε σεις...

ο αντωνακης αλλαζει το κλιμα οπως λενε και οι Ευρωπαιοι...

οταν θα πεινασετε ολοι εσεις που τον ψηφισατε και συνεχιζετε, τοτε φατε το ... κλιμα που αλλαζει!!!!

δεν εχω ομως καμια αμφιβολια οτι και παλι τα MEGA-λα καναλια θα σας πεισουν οτι χωρις την τρικομματικη θα γυρισουμε στην δραχμη, θα πειναμε, θα ερθουν οι εξωγηινοι να μας παρουν τις γυναικες κλπ....

το κακο ειναι οτι την πληρωνουμε και εμεις που δεν πιστεψαμε κανεναν απο τους κλεφταρους και τους ψευταρους!!!!

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
27/05/2013 13:13

Αν οι εκλογές φίλε Πολίτη αποτελούσαν λύση που θα μπορούσε να ανατρέψει τα σάπια καθεστώτα, αυτές θα ήταν παράνομες. Εξάλλου, αν υποθέσω ότι δεν γουστάρεις πχ την τρικομματική, τι ακριβώς θα ψηφίσεις? Α. Τον ΣΥΡΙΖΑ που ταχέως μεταλλάσσεται σε κόμμα που θα κάνει ακριβώς τα ίδια αν γίνει ποτέ κυβέρνηση, και φοβάμαι και χειρότερα, παρότι τον ψήφισα όταν έπρεπε. Τώρα πια δεν νομίζω ότι πρέπει. Β. Το ΚΚΕ που υποστηρίζει την σωτηρία σε μια άλλη ζωή, όταν θα έλθει ο Παράδεισος της Σοσιαλιστικής Επανάστασης, Γ. Το κόμμα των μπράβων του υπόκοσμου αν θέλεις να νιώσεις λίγο μάτσο άνδρας, Δ. Πολλά νέα κόμματα/κινήσεις/πρωτοβουλίες από απολύτως άφθαρτα πρόσωπα που μόλις κατέφθασαν στην Ελλάδα από το Α Κεντάυρου, όπως Λοβέρδος, Διαμαντοπούλου και δε συμμαζεύεται, Ε. Πολλά άλλα άφθαρτα επίσης πρόσωπα με φρέσκιες αναρχικές φιλελεύθερες ιδέες, εξυπνάδα και πολιτική ικανότητα όπως Μάνος, Τζήμερος κλπ., Ε. Άλλα εξωκοινοβουλευτικά κόμματα που όλοι μαζί θα μαζέψουν 2-3 %, ΣΤ. Κανέναν, γιατί θα κάτσεις σπίτι. Είτε έτσι είτε αλλιώς, αυτό που πρέπει να βγει από τις εκλογές θα βγει σίγουρα. Καθώς ο καλός ο παίκτης έχει όλη την τράπουλα σημαδεμένη. Και αν υποθετικά του λείπουν και μερικά φύλλα, ε τι να φοβηθεί από 3-4 φύλλα που ούτε καν στην Βουλή θα μπουν πιθανότατα, οπότε και αυτά για τους πρώτους ψηφίζουν? Και μετά τις εκλογές φίλτατε, θα έχεις νομιμοποιήσει ξανά τα πάντα, και θα κάνεις πάλι τουμπεκί ψιλοκομμένο, γιατί ο κυρίαρχος λαός θα έχει εκλέξει τους αντιπροσώπους του και αυτοί ελέω Θεού πλέον θα κάνουν πάλι ό’τι τους κατέβει στον έξυπνο, μορφωμένο, ανεξάρτητο και πατριωτικό εγκέφαλό τους.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
27/05/2013 12:57


Τα μέτρα της διετίας είναι αυτά τα τελευταία μέτρα, που τα προηγούμενα που πήρε η κυβέρνηση ήταν τα τελευταία, καθώς και αυτά που πήρε η προηγούμενη ήταν τα τελευταία?

Κατά τα άλλα μέγα θέμα των ημερών (με αυτή τη σκέψη κοιμούμαστε το βράδυ, με αυτήν ξυπνάμε το πρωί όλοι μας, είναι όντως το μέγα πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας το οποίο σωστά έχουν διαγνώσει κόμματα και ανεξάρτητα ΜΜΕ ) είναι το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο και αν υπάρχει πρόβλημα στην συνοχή της τρικομματικής. Αχ να ήξεραν πόσο μεγάλος βραχνάς μας έχει γίνει το αν υπάρχει συνοχή στην τρικομματική, πολύ μεγάλο πρόβλημα και αυτό, δεν μας αφήνει να κοιμηθούμε!

Όπως σοφά ανέφερε ο Τραβόλτα (καλά, ο σεναριογράφος το έγραψε βέβαια) στην ταινία κωδικός Swordfish, «The Art of Deception». Και ναι μεν σοφή κουβέντα, αλλά ξέχασε να αναφέρει ότι πρέπει να υπάρχει και μια άλλη ουσιώδης προϋπόθεση: η βλακεία αυτών που υποβάλλονται στο εν λόγω Art. Όπως δείχνουν τα πράγματα, όπως φαίνεται από την συλλογική υπνηλία, την αδιαφορία, το φατριασμό σε απολύτως ελεγχόμενες ποδοσφαιρικές ομάδες (σόρυ, κόμματα εννοώ), τη συνεχή εκτόξευση κατηγοριών ενάντια σε όλους τους υπόλοιπους και την συνέχιση της υποστήριξης των ιδίων και των ιδίων και ας διαψεύδονται οι εξαγγελίες, τα προγράμματα και τα λεγόμενα τους, όχι σε 9 μήνες αλλά την αμέσως επόμενη, από σεβαστή μερίδα συμπολιτών μας, η βλακεία είναι προτέρημα που διαθέτει πλέον σε αφθονία ο ελληνικός λαός. Ε σε αυτό είμαστε πρώτοι! Και ας το συνεχίσουμε, άλλωστε πολύ ορθώς κυβερνάνε, όλα για το καλό μας γίνονται, ας τα παρακολουθήσουμε από τον καναπέ.

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 32
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 30
  • Απορριφθέντα σχόλια: 2
    • Υβριστικό Μήνυμα1
    • Υποβάθμιση διαλόγου1