Πλεόνασμα με «τεχνικές» παρεμβάσεις

Το πρώτο τρίμηνο του 2013 έκλεισε με μεγάλη υστέρηση εσόδων από έμμεσους φόρους και συγκράτηση των πληρωμών
Τετάρτη, 24 Απριλίου 2013 07:00
UPD:24/04 09:29

Εικόνα κατάρρευσης παρουσιάζουν οι εισπράξεις από την έμμεση φορολογία, που υστερούν έναντι των στόχων κατά μισό δισ. ευρώ, στο πρώτο τρίμηνο του 2013, ενώ παράλληλα ισχυρές πιέσεις ασκούν στον προϋπολογισμό και οι δαπάνες των ασφαλιστικών ταμείων, οι ανάγκες των οποίων υπερβαίνουν αισθητά τους στόχους που έχουν τεθεί.

21 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
ΚΩΣΤΑΣ[79.166.1xx.xxx]
25/04/2013 22:55

Εσυ μιλας με αλχημειες και θεωριες.Και οχι μονο τωρα αλλα εδω και μηνες.Και με εμπαθεια για τους "δικοματικους", τοση που σε εχει στραβωσει.
Στο δικο μου σημειωμα δεν αναφερομαι καθολου σε μισθους, ιδιωτικο και δημοσιο,κλεφτες κλπ
ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΠΟΥ "ΑΠΟ 9 ΠΗΓΕ ΣΤΟ 27 %", ΕΙΝΑΙ ΣΑΘΡΟ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ 9% Ετσι οι ανεργοι δν ηταν ποτε 300.000, για να ανεβουν κατα 1.000.000. Ηταν 300.000, ΟΤΑΝ οι δικοματικοι αλητες (ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΑΡΧΙΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ -ΕΠΙΜΕΝΩ-,ΠΟΥ ΦΡΟΝΤΙΖΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ" ΧΩΝΟΥΝ" ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ, ΟΣΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ), καταφεραν να βολεψουν 1.000.000 κρατικοδιαιτους τενεκεδες.
ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΕΙ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΤΟΤΕ ΠΟΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΑΡΙΘΜΟ ΑΝΕΡΓΩΝ, ΘΑ ΕΙΧΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟ ΚΡΙΣΗΣ.
Τελος επαναλαμβανω:
Το εαν οι ρουληδες - αριστερουληδες συμμετειχαν στο παρτυ,το αφηνω στην κριση του καθε καλοπροαιρετου πολιτη.Ας δει τι εγινε, εκει που τα "κουκούδια" ασκουσαν εξουσια ολα αυτα τα χρονια. (Δημος Νικαιας και χιλιαδες αλλοι)
Εκτος αν και γιαυτα φταιει ο ...δικοματισμος.
ΓΚΕΓΚΕ?

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Μπουλάς....Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ![91.132.1xx.xxx]
25/04/2013 16:04

@ ΚΩΣΤΑΣ

Eίσαι λάθος παντού και σε υπερψήφισαν κιόλας αδελφέ.
Ποιά κρατικοδίαιτη πατέντα σταμάτησε ΚΑΙ ΑΝΕΒΗΚΕ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ;
Πλάκα μας κάνεις ;
ΞΥΠΝΑ.
Κλείσανε επιχειρήσεις , με κομένους μισθούς στον Ι.Τ αντί κομένη εφορία και ΦΠΑ , στέγνωσε η αγορά δεν υπάρχει φράγκο και απολύθηκαν οι πάντες ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ.
Πού κολάει ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ που δεν απολύθηκε κανείς ;΄
Πόσους από το 1.000.000 ΕΠΙΠΛΕΟΝ άνεργους θα έπαιρνε το δημόσιο στα τρία αυτά χρόνια ;
50-60 χιλιάδες ;
Εγώ χρησιμοποιώ αστεία επιχειρήματα που μιλάω με αριθμούς ή εσύ που μιλάς για αλχημείες και ΘΕΩΡΙΑ ;
ΕΧΕΙΣ 5 ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ και τους κόβεις το μισθό ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ και ΑΛΛΟΥΣ 10 ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ που δεν τους πειράζεις.
Αυτοί οι 10 θα στηρίξουν κάπως το οικοδόμημα.
Αν τους κόψεις και σε αυτούς τους μισθούς ΜΕ ΤΙ ΧΡΗΜΑ ΘΑ ΚΙΝΗΘΕΙ Η ΑΓΟΡΑ για να υπάρχουν δουλειες ;
Στο λέω απλά ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΙΣ ΧΑΜΠΑΡΙ.
Για ποιά εμπάθεια μου λές ;
ΑΜΦΙΒΑΛΕΙΣ ΠΩΣ ΤΑ ΔΙΚΚΟΜΑΤΙΚΑ ΑΡΠΑΧΤΙΚΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ και έπρεπε να επιβάλουν την τάξη διάλυσαν και ΕΞΕΦΤΕΛΙΣΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ;
Οτι και να έκαναν οι αριστεροί και οι αρχαίοι Ελληνες.
ΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ , ΕΚΛΕΒΕ ΚΑΙ ΡΙΜΑΖΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ;;;;;
Η καραμέλα του ότι και οι άλλοι φταίνε ΕΧΕΙ λιωσει.
Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΑ ΛΟΥΡΙΑ.
Αν ο γιός γίνει ΑΒΑΒΑΣ ποιός φταίει ;;;
Φταίνε οι συνδικαλάρχες ΑΝ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΗΤΑΝ ΑΝΙΚΑΝΕΣ ΝΑ ΦΙΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ , ΑΛΛΑ ΙΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ;;

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΚΩΣΤΑΣ[85.158.1xx.xxx]
25/04/2013 12:57


Προς Μπουλά.
Κοιτα αδελφε, σε διαβαζω καιρο τωρα .
Γραφεις εδω και μηνες, 15 φορες την μερα ,"περι των δικοματικων που διελυσαν τη χωρα" , κλπ
Πιθανον να εχεις δικιο, (αν και θα σου ελεγα "καλα τομαρια ειναι και οι μη δικομματικοι αριστεροι.Μηπως αυτοι δεν διελυσαν οτι ανακατευτηκαν -Δημους κλπ?)
Απο την αλλη ομως- ακομα και αν εχεις δικιο- ,φροντησε στα πλαισια της εμπαθειας που σε κατεχει για το θεμα του δικοματισμου, μην γραφεις ασυναρτησιες. Οπως για την ανεργια του... 9% ,που εγινε σε 3 χρονια 27%.
9% ΕΙΧΑΜΕ ΒΕΒΑΙΑ, ΟΤΑΝ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΒΟΛΕΥΕ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ, (ΚΑΙ ΕΝΝΟΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ-ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ,ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΤΙ ΛΕΩ), ΚΑΘΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.Οταν το 1/3 του ενεργου πληθυσμου ειναι κρατικοδιαιτο, ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟ 9% ΑΝΕΡΓΙΑ.Μολις σταματησε αυτη η πατεντα ,ειδαμε τα αποτελεσματα.
Οταν λοιπον ψεγεις αυτους που χρησιμοποιησαν την παραπανω μεθοδο, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΣΑΝ ΤΕΚΜΗΡΙΟ, ΤΑ ΜΑΙΜΟΥ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ.
Βαλε λοιπον καλυτερα 15% ανεργια τοτε ,με 27% ανεργια τωρα για να εισαι μεσα.Ετσι για να μην χρησιμοποιεις αστεια επιχειρηματα δηλαδη.

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Χρήστος[46.246.1xx.xxx]
25/04/2013 10:29

Για τους φωστήρες, εγχώριους και αλλοδαπούς, που προγραμματίζουν την Οικονομική πολιτική της χώρας και της ΕΕ
Πριν ήταν οι λάθος πολλαπλασιαστές, δηλαδή για κάθε ευρώ που αφαιρείτο από τα εισοδήματα, θεωρείτο ότι αφαιρείται 0,5 Ευρώ από το ΑΕΠ, ενώ η πραγματικότητα ήταν από 0,9-1,7
Πριν δύο βδομάδες ανακαλύφτηκε ότι υπήρχε αριθμητικό λάθος σε ακαδημαϊκό paper που έλεγε ότι εφόσον η σχέση χρέους προς ΑΕΠ υπερβαίνει το 90% τότε είτε δεν υπάρχει Οικονομική ανάπτυξη ή η ανάπτυξη είναι αργή!!!Αποτελούσε ακρογωνιαίο λίθο για την εφαρμογή μέτρων λιτότητας στην Ευρώπη.
Ένας άλλος μύθος κατέρρευσε...Όπως θα καταρρέυσουν και οι εφαρμοστές τέτοιων πολιτικών.
Τα ΛΑΘΗ είναι σαν τα chips ή τις ερωτικές συντρόφους!!!Όταν τα αρχίσεις είναι δύσκολο να σταματήσεις σε ένα!!!!

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
κανελλος[176.92.1xx.xxx]
24/04/2013 18:59

Παμε παρα πολυ καλα.Δηλ.αν εξαιρεσει κανεις τα μικροπροβληματα στην δημασια διοικηση,την παιδεια,την υγεια,τα ασφαλιστικα ταμεια,τα δημοσια εσοδα,την Φοροδιαφυγη,επενδυσεις,ανεργια κλπ.ολα τα αλλα ειναι μια χαρα,μπραβο μας και συγχαρητηρια.
ΥΓ. Με τις καταλληλες τεχνικες παρεμβασεις ολα τα ανωτερω θα λυθουν παρα πολυ ευκολα.Ψυχολογικο ειναι το προβλημα.

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
inner[89.210.1xx.xxx]
24/04/2013 18:34

ρε σεις μας δουλευετε? ποιο πλεονασμα? αφου το κρατος δεν εχει πληρωσει ουτε μια υποχρεωση του εδω και πολυν καιρο!

την σταση πληρωμων εσεις την λετε πλεονασμα???

ποιον κοροιδευετε???

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Μπουλάς....Η ΑΓΕΛΑΔΑ ΨΟΦΗΣΕ ![91.132.1xx.xxx]
24/04/2013 15:50

@ Χρήστος

Aν δεν κάνανε σαν τρελοί το 2010 και το 2011 να εξυπηρετήσουν τα αφεντικά τους οι δικομματικοί , δεν θα είχαμε αυτή την δραματική αύξηση της ανεργίας απο το 9% στο 27% μέσα σε τρισήμιση χρόνια.
Αν άφηναν τους μισθούς ως έχουν , ΚΟΒΩΝΤΑΣ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ , αλλά μειώνοντας το φόρο και τον ΦΠΑ σε αριθμούς που θα κτύπαγαν τη φοροδιαφυγή και θα έκανα ευέλικτη την αγορά , ΟΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΟΥΠΕΡ.
Σε πιό ΣΟΒΑΡΟ σημείο του κόσμου ΚΟΒΕΙΣ ΤΟ ΖΩΝΤΑΝΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ , κρατώντας ή αυξάνοντας ΤΟ ΦΟΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ και απαιτείς να προοδεύσεις και να κτυπήσεις την ανεργία ;
ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΖΟΥΛΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.
Αλλά μπροστά στην εξυπηρέτηση των επιχειρηματιών ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ , ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑΝ ΧΡΗΣΤΟ και διάλυσαν τα πάντα.
ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΙ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΚΟΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ;
Οτι αρπάξουν για να κονομήσουν οι ίδιοι και τα αφεντικά τους , μέχρι να έρθουν οι επόμενοι δικοί τους να συνεχίσουν το άρμεγμα ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙ Η ΑΓΕΛΑΔΑ.

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Χρήστος[46.246.1xx.xxx]
24/04/2013 14:36

Και η συνέχεια για τους μακάριους πτωχούς τω πνεύματι....
Ένα από τα νέα πολιτικά διαμάντια του "υπεργολαβικώ δικαίω" αντιπροσώπου της σοσιαλδημοκρατίας στην Ελλάδα,εξ Αρκαδίας ορμώμενος και μη έχων -προφανώς- πιάσει ποτέ μολύβι στα χέρια του ή έχων τόσες γνώσεις περί την οικονομία όσες εγώ περί την Αφγανική γλώσσσα, διατύπωσε πρόσφατα την άποψη ότι στη πενταετία η ανεργία θα έχει πέσει κάτω από 10%. Μου θυμίαζει το ανεπανάληπτο αστείο περί 700.000 θέσεων εργασίας με μόνο 1.3 δις Ευρώ το οποίο πρέπει να τύχει σοβαρής διερεύνησης από την ομάδα απονομής βραβείων Νόμπελ καθότι ρίχνει άπλετο φως στη θεωρία του αεικίνητου (ενέργεια από το μηδέν, όπως και θέσεις εργασίας με ψίχουλα).
Λίγα λόγια μόνο για τον φιόδοξο νεανία..
!7% μείωση της ανεργίας ώστε να πέσει στο 10% σημαίνει ότι 850.000 εργαζόμενοι η μικρομεσαίοι επιχειρηματίες θα βρούν δουλειά ή θα ξανανοίξουν τα μαγαζιά τους. Αυτό προϋποθέτει ρυθμούς ανάπτυξης για τα επόμενα 5 χρόνια της τάξης των 4%-5% ετησίως. Επιπλέον για κάθε θέση εργασίας απαιτούνται από 50.000-250.000 Ευρώ για όσους θα εργαστούν σε νέες επιχειρήσεις.
Πλεόνασμα ευημερίας με "τεχνικές" παρεμβάσεις αερολογίας

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γιώργος[83.235.1xx.xxx]
24/04/2013 14:24

Τρία χρόνια πριν... τρία «μαύρα» χρόνια μετά...Της Ζέζας Ζήκου

Ομολογώ πως θέλω να αλλάξω την ημέρα των γενεθλίων μου. Δεν αντέχω να έχει αμαυρωθεί αυτή η ημερομηνία. Ανήμερα τη γιορτή του Αγίου Γεωργίου, 23 Απριλίου, πανευτυχής η μάνα μου με βάφτισε στην ιστορική εκκλησία του Αγίου..............................................................................................................................
Υστερα από ογδόντα χρόνια, η θεωρία του αποπληθωρισμού χρέους γίνεται και πάλι διάσημη χάρη στην ανεκδιήγητη πολιτική της τρόικας. Ο Φίσερ ήταν εξαιρετικά ευφυής, αλλά και πολύ σαφής, όταν αποκάλυπτε «το μεγάλο παράδοξο», «το κύριο μυστικό των μεγάλων υφέσεων»: «Οσο περισσότερα πληρώνουν οι οφειλέτες, τόσο περισσότερα χρωστούν», «η ίδια η προσπάθεια των ατόμων να ελαφρύνουν το φορτίο του χρέους, αυξάνει το φορτίο αυτό». Το ίδιο ακριβώς παράδοξο παρατηρούμε και στην πολιτική της εσωτερικής υποτίμησης.

Οσο περισσότερο μειώνονται οι μισθοί για να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί, τόσο περισσότερο αυξάνεται το πραγματικό χρέος. Αρα το θέμα δεν είναι ότι δεν εφαρμόζουμε σωστά την πολιτική. Απλώς η πολιτική δεν είναι σωστή. Οσο πιο πιστά την εφαρμόζουμε, τόσο χειρότερα αποτελέσματα έχουμε. Για τους πιστωτές, όμως, αποτελεί ευτύχημα, επειδή αυξάνει την αξία των χρημάτων τους και τους επιτρέπει να αγοράσουν πολύ φθηνά οτιδήποτε απαξιώνεται (ανθρώπους, επιχειρήσεις, γη).

Ολο το αρθρο:

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_23/04/2013_495346

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Χρήστος[46.246.1xx.xxx]
24/04/2013 14:08

Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, οι προγραμματίζοντες με "δημιουργική λογιστική"

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Μπουλάς....ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΞΟΔΟΣ ΡΙΤΑ ΧΕΙΓΟΥΟΡΘ[91.132.1xx.xxx]
24/04/2013 13:40

@ σοσιαλλήθωρος (c.c ΛΟΙΠΟΙ ΦΙΛΟΙ)

Mα εσύ ψηφίζεις Σαμαρά και ΝΔ που τα 16 από τα 39 χρόνια μεταπολιτευτικής διακυβέρνησης , ΕΒΑΖΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕΣΑ ΤΑ ΓΑΛΑΖΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΝ ΜΕΛΙΣΣΙΑ.
Ο ΣΑΜΑΡΑΣ πόσα χρόνια ήταν υπουργός Εξωτερικών , Πολιτισμού και δεν ξέρω εγώ τι άλλο και γινόταν πελατειακό πάρτι στο δημόσιο παρουσία του ;
Πόσοι Μεσσήνιοι μπήκαν στο μουσείο Ακρόπολης και όχι μόνο όντας αυτός υπουργός πολιτισμού ;;;
Ρε παπαγαλάκια θα μας τρελάνετε τελείως ;
Αντί να μειώσουν το δημόσιο , ΤΣΑΚΙΣΑΝ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ οι τρικομματικοί , ΜΕ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ ΗΓΕΙΤΩΡΑ αυτής της σαπίλας.
900.000 επιπλέον ανέργους είχαμε μετά τα μνημόνια και δεν εκλαψε κανείς.
Και ακόμα κοιτάμε πως θα διώξουμε ΤΟΥΣ ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ ΚΟΠΑΝΑΤΖΗΔΕΣ του δημοσίου !!!
Οχι τους ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ που δουλεύουν στο δημόσιο.
ΤΟΥΣ ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ.
Μόνο αν πέσει αυτή η κυβέρνηση και πάψει να στέλνει στην ανεργία ή στους μισθούς πείνας τα παιδιά μας , ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΙ Η ΤΡΟΙΚΑ , αλλά όσοι πήγαιναν από την πίσω πόρτα , ΘΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ.
Ναι στα μνημόνια που θα μας απαλάξουν από το δημόσιο τέρας της διαφθοράς και των πάρτι.
ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΜΟΝΟ 5-10 ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΚΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΤΩΝΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΧΩΡΑ.

Υπερψηφίστηκε από 11 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Μπουλάς[91.132.1xx.xxx]
24/04/2013 13:02

@ carico

Οχι το Ελληνικό κράτος φίλτατε.
Η δικομματική σαπίλα που μας κυβερναει 40 χρόνια τώρα βλέπει τον Ελληνα πολίτη σαν αντίπαλο,σαν εχθρό και σαν πεινάλα τρίτης διαλογής.
Αν είχαμε κράτος σοβαρών και όχι αμαρτωλών και κλεφτών θα είμασταν καλύτερα.
Κι αντί να τους στείλουμε αδιάβαστους στις εκλογές τους ξαναψηφίσαμε.
ΑΥΤΟΥΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΛΕΣ.
Που είναι τα 18 σημεία του Ζαπείου του Σαμαρά για την ανάταξη της χώρας ;
ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ.
ΟΠΩΣ ΤΟ ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΤΑΓΑΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ.

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[85.75.2xx.xxx]
24/04/2013 12:57

Χθες βραδυ,ενας βαρυγδουπος σοβαροφανης συριζαιος,με απεριγραπτη λογοδιαρροια αντετεινε στον Μηταρακη τα περι Τεχνικου πλεονασματος κλπ κλπ.Μεταξυ αλλων δε υπεστηριξε οτι το συνολικο δημοσιο χρεος δεν εχει μειωθει οπως συμβαινει σε απολυτα ποσα ,αλλα αντιθετως αυξηθει ως ποσοστο του ΑΕΠ(πραγμα απολυτα φυσικο και κατανοητο,ακομη και σε αδαεις,σε μια υφεσιακη επι 6 χρονια οικονομια ).Και ετσι και με την ανοχη του οικοδεσποτη δημοσιογραφου,δημιουργησε τις γνωστες συριζαιικες ανακριβεις εντυπωσεις.
ΝΑΙ τεχνικα ξετεχνικα η οπως αλλοιως θελετε,πλεονασμα υπαρχει,ΥΠΑΡΧΕΙ.Και θα σταθεροποιηθει,παρα τη λυσσαλεα αντιμνημονιακη αντιδραση,που διακαως επιδιωκει ακριβως το αντιθετο για να δικαιωσει τη φρουδα πολιτικη της.
Εδω θαταν και εξαιρετικα χρησιμη,για να παρουν ολοι τις ευθυνες τους και ως κομματικοι σχηματισμοι,η διενεργεια συνταγματικου δημοψηφισματος(με αφορμη και την επικειμενη αναθεωρηση του
συνταγματος)για πλεονασματικους,ισοσκελισμενους η ελλειμματικους εως 3%προυπολογισμους.
ΥΓ Η εκ των υστερων επιτυχης εφαρμογη μιας πολιτικης(ακομη και με θετικο αποτελεσμα)περνα απαρητηρητη στη ληθη απο πολλους,η στο ντουκου(αλλωστε φρεσκα κουλουρια πουλα ο κουλουρας)και αυτο ειναι ΜΕΓΑ λαθος,γιατι δεν κρινονται οι θεσεις και οι αντιθεσεις ως αποτελεσμα πολιτικων επιλογων στη καθημερηνοτητα μας.
Ετσι πχ,θυμωμαστε ολοι τις θεσεις και εωλες αντιθεσεις για τις καμερες ασφαλειας,με τα περι ατομικων και λοιπων προσωπικων δικαιωματων.
Στη Βοστωνη ομως τους φονιαδες δεν τους τσιμπησαν οι Δηθεν αερολογιες αλλα οι καμερες.Αντιστροφα απο οτι συνεβη με τους αναρχοφονιαδες της Μαρφιν.

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Μπουλάς.....ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΕΞΟΔΟΥ[91.132.1xx.xxx]
24/04/2013 12:55

@ σοσιαλλήθωρος (c.c ΛΟΙΠΟΙ ΦΙΛΟΙ)

Mα εσύ ψηφίζεις Σαμαρά και ΝΔ που τα 16 από τα 39 χρόνια μεταπολιτευτικής διακυβέρνησης , ΕΒΑΖΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕΣΑ ΤΑ ΓΑΛΑΖΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΝ ΜΕΛΙΣΣΙΑ.
Ο ΣΑΜΑΡΑΣ πόσα χρόνια ήταν υπουργός Εξωτερικών , Πολιτισμού και δεν ξέρω εγώ τι άλλο και γινόταν πελατειακό πάρτι στο δημόσιο παρουσία του ;
Πόσοι Μεσσήνιοι μπήκαν στο μουσείο Ακρόπολης και όχι μόνο όντας αυτός υπουργός πολιτισμού ;;;
Ρε παπαγαλάκια θα μας τρελάνετε τελείως ;
Αντί να μειώσουν το δημόσιο , ΤΣΑΚΙΣΑΝ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ οι τρικομματικοί , ΜΕ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ ΗΓΕΙΤΩΡΑ αυτής της σαπίλας.
900.000 επιπλέον ανέργους είχαμε μετά τα μνημόνια και δεν εκλαψε κανείς.
Και ακόμα κοιτάμε πως θα διώξουμε ΤΟΥΣ ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ ΚΟΠΑΝΑΤΖΗΔΕΣ του δημοσίου !!!
Οχι τους ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ που δουλεύουν στο δημόσιο.
ΤΟΥΣ ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ.
Μόνο αν πέσει αυτή η κυβέρνηση και πάψει να στέλνει στην ανεργία ή στους μισθούς πείνας τα παιδιά μας , ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΙ Η ΤΡΟΙΚΑ , αλλά όσοι πήγαιναν από την πίσω πόρτα , ΘΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ.
Ναι στα μνημόνια που θα μας απαλάξουν από το δημόσιο τέρας της διαφθοράς και των πάρτι.
ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΜΟΝΟ 5-10 ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΚΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΤΩΝΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΧΩΡΑ.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
defender[46.245.1xx.xxx]
24/04/2013 12:49

συγγνωμη δηλαδη αλλα τι περιμενατε να κανει η καταναλωση??? να αυξηθει???
πραγματικα οποιος το πιστευει αυτο ειτε ζει σε αλλον κοσμο ειτε ειναι τελειως ηλιθιος!!!

το πλεονασμα που ακριβως φαινεται? σε τι?
ποσους μηνες εχετε να πληρωσετε συνταξεις αναπηριας? στους ποσους μηνες εξοφλειτε τους φαρμακοποιους? τους προμηθευτες νοσοκομειων?

με παυσεις πληρωμων εγω βγαζω πλεονασμα δις!!!

σε κανενα ζωον που σας πιστευει και δεν εχει ιδεα να τα λετε αυτα!
υπαρχουν ενα σωρο οικονομολογοι που σας παρακαλοθουν και γελανε με οσα λετε!
και δεν ανηκουν και στον ΣΥΡΙΖΑ!

Υπερψηφίστηκε από 14 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
anarcholiberal[193.193.1xx.xxx]
24/04/2013 11:44

Και που ναι στην κόψη του ξυραφιού ο προυπολογισμός επιτυχία είναι μ αυτήν την απαράδεκτη και εντελώς αντιαναπτυξιακή πολιτική που ακολουθείται! Άκου λέει "υποεκτιμήθηκε" η κατανάλωση!!! Μιλάμε για οικονομολόγους προς Ανταμ Σμιθ!!! Ο Οποίος, αν διαβάσει κανείς τις 810 σελιδες του Πλουτου των Εθνων, αυτό που τονίζει σε ΚΑΘΕ ΣΕΛΙΔΑ (!) είναι ακριβώς ότι Οικονομία ισον κατανάλωση!!! Αν εξαφανισθεί η κατανάλωση, η Οικονομία είναι απλώς ένα πανεπιστημιακό μάθημα! Τι να πώ ρε παιδιά: Ηλίθιοι; Επίτηδες τα κάνουν; Δεν ξέρω πλέον .....

Υπερψηφίστηκε από 18 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
odysseas[85.72.1xx.xxx]
24/04/2013 10:43

Ένα σκασμό φόρους έχουμε ήδη πληρώσει... δεν έχουμε δεί ακόμα κανένα καλύτερο κράτος...
Οι εισπράξεις να γίνουν από τους απατεώνες (αυτές οι δίκες γιατί παίρνουν 13 χρόνια για να γίνουν;;;), από τους κλέφτες, από τους φοροφυγάδες. Όχι από τους παραγωγικούς ανθρώπους...
Πληρώνουμε ένα βαρέλι λεφτά περιμένουμε το ψηφιακό κράτος, την διαφάνεια σε όσα περισσότερα πράγματα γίνεται, την δικαιοσύνη!!!
Πού είναι:::

Υπερψηφίστηκε από 28 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
carico[62.169.2xx.xxx]
24/04/2013 10:37

Ελληνικό κράτος.
Φτηνά αυτικίνητα. Με την λήξη του προγράμματος αυξηση τεκμηρίων για αυτοκίνητα.
Φτηνά δάνεια (μέσω euro), αγορές πολυτελών κατοικιών και χαλαρή πολιτική δανείων. Μετά τερατόδης αύξηση τις φορολογίας ακινήτων.
Αφορολόγητη η εγκατάσταση φοτοβολταικών. Εχθές δηλώθηκε πως θα φορολογηθεί.
Όταν λέω πως το Ελληνικό κράτος λειτουργεί σαν αντίπαλος του Ελληνα πολίτη και σαν κλασσικός μικροαπατεώνας μερικοί με χλευάζουν....

Υπερψηφίστηκε από 39 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
sotos[94.65.1xx.xxx]
24/04/2013 10:29

Έχω ξαναγράψει ότι η πολιτική που εφαρμόζετε στην Ελλάδα έχει ομοιότητες με την πολιτική των Τσαουσέσκου.
Τώρα πλέον εισπράττουμε και τα ίδια αποτελέσματα που εισέπραξε και η οικονομία της Ρουμανίας.
Και επειδή το ήμισυ της λύσης είναι να παραδεχτείς το πρόβλημα θα πρέπει να καθίσουν όλοι κάτω και παραδεχτούν τα λάθη τους.
Οι νόμοι της προσφοράς και της ζήτησης μπορούν να φέρουν από μόνοι τους την πολυπόθητη ανάπτυξη.
Έτσι πιστεύω πως πρέπει να μειωθεί η φορολογία σε βαθμό που ο δημόσιος υπάλληλος από μόνος του να θέλει να φύγει από το δημόσιο και να πάει να αναπτύξει την ιδιωτική πρωτοβουλία την οποία έχουμε πολεμήσει σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία 30 χρόνια.
Η δημιουργική λογιστική δεν λύνει προβλήματα απλά τα μεταφέρει στο μέλλον.

Υπερψηφίστηκε από 18 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΧΡΗΣΤΟΣ[84.205.2xx.xxx]
24/04/2013 10:07

Ερωτηση .Εαν μειωθουν οι βουλευτες σε 150 ξερετε ποσο ειναι το οφελος απο αυτην την κινηση και αμεσα οικονομικο η βουλη στοιχιζει 150 εκατ. και θα κλεισουν 150 μαγαζια εκμεταλευσης και ρουσφετιων ο προυπολογισμος θα γινει θετικοτατος γιατι τι προσφερουν ; Μηπως απο εκει πρεπει να πρωτα να διωξουν κοσμο;

Υπερψηφίστηκε από 25 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 21
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 21
  • Απορριφθέντα σχόλια: 0