Τα λάθη στο σχεδιασμό οδήγησαν σε μεγάλη ύφεση

Τι δείχνουν τα στοιχεία μετά την ένταξη της χώρας στο μηχανισμό στήριξης και το «καλό κουράγιο Ελληνες» του Ολι Ρεν
Τρίτη, 23 Απριλίου 2013 07:00
UPD:23/04 15:09

Λάθη στο σχεδιασμό του πρώτου μνημονίου με βασικότερο την υποεκτίμηση της ύφεσης, οδήγησαν την ελληνική οικονομία στο πιο βαθύ τούνελ της ιστορίας της, από το οποίο, τρία χρόνια μετά, δεν διαφαίνεται διέξοδος διαφυγής.

48 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
ΑΩ[212.251.3xx.xxx]
25/04/2013 10:07

John.

χρειάζεται σοβαρότητα από όλους, χρειάζεται κάποιο επίπεδο από ΟΛΟΥΣ. ¨Όταν δεν υπάρχει, τότε δεν υπάρχει ελπίδα ..!
Αν σε ένα τόσο σοβαρό θέμα, υπάρχουν συμπεριφορές που θυμίζουν μικρά παιδια, του στυλ μου πες, του πε, ψου ψου ψου, και ξαναλεω και απο τις δυο πλευρές, τότε απλά όλα είναι χαμένα.
Κάθε σοβαρός άνθρωπος μπορεί και να κάνει μια δήλωση και να ξεκαθαρίσει τα πάντα. Έτσι έχω μάθει εγώ να κάνω στην ζωή μου. Και εκεί ξεκαθαρίζουν όλα. Εκτός και αν πράγματι είσαι μπλεγμένος.
Αρνούμαι να πω ότι δεν μπορεί να γίνει τίποτα γιατί οι συζητήσεις γίνονται μεταξύ μωρών και νοητικά ''λίγων''...
Και πέρα από την φιλοπατρία, είναι και το πως θελει να ζει καποιος. Εσύ τι απαντάς στο ερώτημα που έβαλα για 2 και 1.5 εκ. ? Τι θα απαντούσαν οι περισσότεροι αν πράγματι καταλάβαιναν ότι έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα ?

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
John A[79.130.1xx.xxx]
24/04/2013 19:33

@ ΑΩ ... Ποιας φιλοπατριας οταν η Ενωση Ελληνων Εφοπλιστων ΔΩΡΗΣΕ δυο σκαφη στη Ακτοφυλακη και ο λαμπρος κ. Τσιπρας τους επετεθη οτι "κρυβονται" συμφεροντα ??? Διαβαστε την ειδησε τωρα που ειναι φρεσκια !!!

Ψαξτε, υπαρχουν και πολλα αλλα τετοια κρουσματα ! Παλια τους εθνικους ευεργετες τους ΤΙΜΟΥΣΑΜΕ, τωρα τους πεταμε λασπη !

Ποιος ανεφερε τιποτα για το ΤΕΡΑΣΤΙΟ φιλανθρωπικο εργα του αειμνηστου "καπεταν" Γιαννη (Λατσης) οπως ο ιδιος του αρεσε να τον αποκαλουν ???

Και τοσων αλλων.

Οταν περιμενουμε φιλοπατρια για να τους πικρανουμε με το μισος κατα καθε επιτυχημενου και οι "ηγετες" μας τους χλευαζουν, εσεις θα κανατε δωρεα, εγω ΟΧΙ.!!!

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
κανελλος[176.92.1xx.xxx]
24/04/2013 18:43

Δεν υπαρχει κανενα λαθος στον σχεδιασμο.Τα παντα λειτουργουν στην εντελεια με βαση το μνημονιο.Θα σας παρουν οτι εχετε και δεν εχετε κινητα και ακινητα,αλλα ελπιζω να σας αφησουν τα σωβρακα.Κριμα ειναι.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
inner[89.210.1xx.xxx]
24/04/2013 18:38

λαθη??? λαθη???

και τι θα πειτε ρε σε στις οικογενειες οσων αυτοκτονησαν γιατι πτωχευσαν και γιατι θα πηγαιναν φυλακη??? συγγνωμη καναμε λαθος???

δεν ειδα να τιμωρειται κανενα απο τα τσογλανια τα golden boys, με την τακτικη οτι φαμε οτι πιουμε οτι αρπαξει ο κ...ος μας ΣΗΜΕΡΑ....

αυτο το > κοστισε κατι χιλιαδες αυτοκτονιες...κατι εκατομυρια ανεργους...κατι χιλιαδες λουκετα...κατι εκατομυρια εξαθλιωμενους....

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΑΩ[212.251.3xx.xxx]
24/04/2013 16:31

John,
γιαυτό λέω ότι πρεπει η λυση να ειναι αποδεκτη και απο τους εφοπλιστες, αυτό θα ηταν το καλύτερο σεναριο. Να γινει μια σοβαρη κουβεντα επιτελους, να τεθει η κατασταση και να παρθουν καποιες αποφασεις. Μιλαμε για συμμετοχη και βοηθεια προς την Ελλαδα και τους ελληνες που δοκιμαζονται. Τωρα αν πλεον εχει χαθει καθε ιχνος φιλοπατριας, και κοιταει ο καθενας το τομαρι του, ενα ειναι σιγουρο, οτι ολοι θα χασουν με καποιο τροπο πολλα, ειτε θα εχουν θεμα επιβιωσης οι αδυνατοι ειτε θεμα κοινωνικης ειρηνης και ασφαλειας οι ισχυροτεροι οικονομικα. Είναι θεμα κοινης λογικης και στοιχειωδους ευθιξίας.
Παντα κανω στον εαυτο μου το εξης ερωτημα ... και συνιστω να το κανουν όλοι όσοι εχουν την δυνατοτητα.
Τι προτιμαω ? Να εχω 2 εκ στην ακρη και να ζω μεσα σε ταραχες και με αρκετη ανασφαλεια, να 'κολλάω' να κυκλοφορισω ελεύθερα χωρις προστασια, ή να εχω 1.5 εκ και να ζω με ασφαλεια σε ενα ικανοποιητικο κοινωνικο περιβαλλον ?

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[85.75.2xx.xxx]
24/04/2013 13:06

Και σε συνεχεια του ΥΓ σχολιου μου για τις καμερες,διαβαζω στην -Ν- πως οι αντιεξουσιαστες που δε σεβονται τιποτα και βιωνουν λαθρα στη πλατη μας,κατεβασαν την Ελληνικη Σημαια απο τα προπυλαια.Και δεν τους τραβαν ενα ξουρισμα κοντρα,με κοκα κολα ετσι για την Ελλαδα ρε γαμω το

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
John A[94.68.2xx.xxx]
24/04/2013 13:02

@ ΑΩ ... Φιλτατε δεν διαφωνω σε πολλα που σχολιασες, ΑΛΛΑ πολυ προσοχη να μην παμε για μαλλι και βγουμε κουρεμενοι !!

1. Αν αυξησουμε τις διαφορες καταβολες των διαχειριστριων το μονο που θα επιτυχουμε ειναι να φυγουν. Ο Πειραιας αδειασε οταν κουτσουρεψαν το Ν. 89/67.

2. Εστω να φορολογηθουν οι διαχειριστριες, οι οποιες "εμφανιζουν " μηδαμινα κερδη. Γιατι ομως και οι αλλοδαπες διαχειριζομενες ???

Συχνα οι προθεσεις ειναι καλες αλλα πρεπει να ειναι και εφαρμοσιμες.

Στα πρωτα χρονια της σταδιοδρομιας του ο Ωνασης ειχε προβλημα γιατι ο Ελληνας προξενικος λιμεναρχης στο Ροτερνταμ δεν αφηνε ενα πλοιο του να αποπλευσει, γιατι απο την συνθεση του πληρωματος ελλειπε ενα καμαρωτακη. Αποτελεσμα? Μετα μια ωρα γυρισε στο Λιμεναρχειο με ενα κουτι και πανω ενα λουλουδι! Μεσα ηταν η ελληνικη σημαια και του ειπε να κοιταξει απο το παραθυρο το πλοιο που απεπλεε με ΠΑΝΑΜΑΙΚΗ σημαια !!!

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[85.75.2xx.xxx]
24/04/2013 11:58

Σωστα παρατηρει ο Νεστωρας για αιτιο και αιτιατο.Επι πλεον σε αχαρτογραφητα πεδια λαθη θα γινουν.
Ομως οι κορυφες της κοινωνιας μας να μας βεβαιωνουν πως ΛΕΦΤΑ υπαρχουν,να καλουν σε βοηθεια την τροικα και στη συνεχιζουν το κρυφτουλι και με τους τροικανους και με το Λαο,σπαταλωντας πολυτιμο χρονο και αποφευγοντας να δρασουν εγκαιρα,δραστικα(ακομη και σημερα) ειναι ΛΑΘΗ που διογκωσαν το τρομακτικο προβλημα που αντιμετωπιζαμε(πχ 15% ελλειμμα).
Εδω ακομη και σημερα,η αντιπολιτευση προβαλλει ως σχεδιο εξοδου απ την κριση (δεδομενου οτι αποριπτει το μνημονιο),το λεφτα υπαρχουν.Γιατι πως θα καλυψει τις τρεχουσες δημοσιονομικες αναγκες χωρις τα χρηματα του μνημονιου????? που θα τα βρει?????
Και θα επανελθω-επιμεινω στο οτι και που δεν κυβερνησαν ευθυνονται γιατι παντα(ειτε στο βωμο της ψηφοθηριας ειτε του ιδεολογικου δογματισμου)θυσιαζαν την σκληρη αλλα αναγκαια αληθεια και δραση.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΑΩ[212.251.3xx.xxx]
24/04/2013 11:25

αγαπητε John A,

Καταρχην, αυτά που λες είναι ωραία διατυπωμένα και δείχνουν ότι ξέρεις αρκετά πράγματα και δεν παπαγαλίζεις όπως έκανε ο άλλος σχολιαστής, ο Πάρτυ.
Δεν διαφωνω με αυτά που λες, όσο όμως δεν υπάρχει πρόβλημα σε μια οικονομία. Όταν αρχίσει να υπάρχει πρόβλημα, τότε πρέπει η διασπορά του προβληματος να γίνει όσο γίνεται πιο δίκαια και επιμερισμένη σωστά. Σε αυτήν την βάση μιλάω.

Δηλαδή, για παράδειγμα η ποντοπόρος ναυτιλία πως δουλεύει.

Ας πούμε έχουμε μια εταιρεία με 10 πλοία, που τα ναυλωνει κατα μέσο όρο με 30,000 δολάρια την ημέρα. Πριν λίγα χρόνια αυτά τα πλοία ναυλονοντουσαν με 80,000 και 100,00 την ημέρα...

Αν τα μεσοσταθμικά κέρδη είναι 5-10,000 την μέρα ανα πλοιο, στις καλές ημέρες ήταν και 40,000 την ημέρα, καταλαβαίνεις ότι μιλαμε για δυσθεωρητα κερδη ετησιως, αφορολογητα ουσιαστικα! Αφαίρεσε τις μισθοδοσίες για ένα γραφείο στον Πειραιά (που λεμε να μην φυγουν οι εταιρειες απο τον Πειραια) και παλι μενουν τεραστια αφορολογητα κερδη τα οποία γινονται τιτάνια σε περιοδους booming. Όσον αφορά το γραφείο διαχείρησης στον πειραια, μην ξεχνας ότι οι μισθοδοσίες από τις οποίες οι κρατήσεις συνεισφέρουν στα ταμεία, είναι οι ελάχιστες δυνατες στα χαρτιά και τα υπόλοιπα ποσά που είναι πολύ μεγάλες αμοιβες είναι μαύρα... Άρα και εδώ το κράτος ωφελείται το ελάχιστο και σε καμια περίπτωση δεν αντικατορπτίζεται η πραγματικότητα.

Και όταν η οικονομία δεν έχει πρόβλημα, ας κάνουμε τα στραβα μάτια. Όταν όμως υπερφορολογείς όλες τις επιχειρήσεις και διαλύεις μισθτούς, συνταξιούχους και ταμεία, εκεί δεν γίνεται να παραμένει στο απυρόβλητο η ναυτιλία με όλα ευνοικά υπέρ της. Πρέπει με κάποιον τρόπο να συνεισφέρει, να βοηθήσει αν θέλεις. Με κάποιον τρόπο αποδεκτό και από τους ίδιους τους εφοπλιστές. Αλλά να βοηθήσει, όχι να απέχει ... γιατί υπάρχει τεράστιο πρόβλημα!

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
John A[94.68.2xx.xxx]
24/04/2013 10:24

@ AΩ .... φιλτατε, στην απαντηση σου στο σχολιο μου, λαβε υπ' οψιν σου τα ακολουθα

1. Την ναυτιλια εφερα σαν παραδειγμα ΜΟΝΟ της χρησεως και λειτουργιας των offshore, δεδομενου οτι χρησεις τους ειναι πολλαπλες διεθνως.

2;. Οταν ΔΕΝ λειτουργεις ουτε εισαι εγκατεστημενος σε μια συγκεκριμμενη χωρα γιατι να μην επιλεξεις χωρα και φορολογια ευνοικη για επιχειρηματικες δραστηριοτητες σου? Και γιατι να "τιμωρεισαι" επειδη εισαι Ελληνας?
Δηλαδη τα εκατομμυρια Ελληνων μεταναστων τι πρεπει να κανουν? Να υποβαλλουν καθε χρονο φορολογικες δηλωσεις ΚΑΙ στην Ελλαδα?

3. Οι offshore προσφερουν το πλεονεκτημα οτι δραστηριοτητες ΕΚΤΟΣ της επικρατειας τους ειναι αφορολογητες και σε ορισμενες περιπτωσεις φορολογουνται με πολυ χαμηλο συντελεστη.

4. Υπαρχουν πολλες χωρες, μη χαρακτηριζομενες offshore, που παρεχουν φορολογικα προνομια, εστω κατα κλαδους.

5. Οποιος επιχειρησει βιαιως να βαλλει "χερι" στην ποντοπορο ναυτιλια το μονο που θα πετυχει ειναι να ΧΑΣΕΙ!!!

6. Αναφερομαι ΠΑΝΤΑ στη ελληνοκτητο ναυτιλια και ΟΧΙ στην ελληνικη, γιατι υπαρχει τεραστια διαφορα. Ουτε βεβαια στην ακτοπλοια, η οποια δεν εχει ΚΑΜΜΙΑ σχεση με την ποντοπορο, αλλο αν διαφορα κομματα. για δικους τους λογους, δολιους εξαπατουν το κοινο, το οποιο ΔΕΝ γνωριζει την πραγματικοτητα!

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
δ.υ[105.226.1xx.xxx]
24/04/2013 09:18

Εβαλάν μόνο τους δημόσιους υπαλλήλους και τους συνταξιούχους να πληρώσουν την κρίση. Φοβούνται να πιάσουν τους φοροφυγάδες και να φορολογίσουν τα υπερκέρδη τους...

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Οι Έλληνες...[92.232.2xx.xxx]
23/04/2013 21:28

...δεν είναι τεμπέληδες, έχουν φιλότιμο και με δουλειά και υπομονή θα τα καταφέρουν!!;;;

Εγώ από τον Άρη ήρθα;

Φιλότιμο είναι να του λες ας τον δ... κι εσύ και οι δόσεις σου, όχι φέρε τις δόσεις ΤΩΡΑ και μην βάζεις όρους.

Την εργατικότητα την βλέπουμε καθημερινά με τελευταίο παράδειγμα οι αντιδράσεις για το άνοιγμα των καταστημάτων την Κυριακή αλλά και σε προγράμματα (και ποσοστά) κομμάτων που έχουν το σύνθημα

Λεφτά υπάρχουν κι αν γίνουμε εξουσία θα τα αρπάξουμε και θα γλείψετε κι εσείς κανά κοκκαλάκι.

Γι αυτό και αυτή τη φορά η Ελλάδα ΔΕΝ θα επανέλθει.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
gerp41396[85.73.2xx.xxx]
23/04/2013 18:10

Φίλοι,
Όσοι νομίζουν ότι η Ελλάδα μπορεί ή πρέπει να επιστρέψει από κει που σταματήσαμε, το 2009, έχουν οικτρή πλάνη και τρέφουν ψευδαισθήσεις, αν δεν είναι ήδη πολλαπλά ευεργετημένοι από το προηγούμενο ''καθεστώς'', με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.
Επειδή οι Έλληνες δεν είναι τεμπέληδες, και έχουν φιλότιμο, είμαι σίγουρος ότι με δουλειά και επιμονή και υπομονή, θα τα καταφέρουμε. Να συμβουλέψουμε και βασιστούμε στους νέους, για ένα καινούργιο ξεκίνημα, και να μην μας αποκαρδιώνουν οι σημερινές κακουχίες. Η Ελλάδα έχει επανέλθει κι από χειρότερες καταστάσεις...

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Νέστωρ[85.73.3xx.xxx]
23/04/2013 16:48

Εξακολουθούν κάποιοι να μιλάνε για τα λάθη των άλλων; Για τα λάθη των Ελλήνων, πότε θα μιλήσουν;
Την Ελλάδα ΔΕΝ την έριξε έξω το μνημόνιο, αλλά ΕΠΕΙΔΗ η Ελλάδα έπεσε έξω βρέθηκε αναγκασμένη να υπογράφει μνημόνια. Το μνημόνιο είναι αποτέλεσμα, όχι ατία.
Το ΓΙΑΤΙ έπεσε έξω η Ελλάδα, το έχουν καταλάβει εκείνοι που ψήφιζαν Πασόκ δαγκωτό τον καιρό του "Τζοβόλα δως τα όλα" (ναι, με ζήτα το είχε προφέρει ο Αντρίκος, ως εκεί έφτανε ο λαϊκισμός του, ως την διαφθορά ακόμα και των ήχων) και τον καιρό του "λεφτά υπάρχουν";
Το έχουν καταλάβει εκείνοι που σαν ποντίκια εγκατέλειψαν το βυθιζόμενο Πασόκ και έτρεξαν στον Σύριζα;
Ψάχνετε τα λάθη στους ξένους;
Γιατί; Οι ξένοι την κυβερνούσαν την Ελλάδα όλες αυτές τις δεκαετίες;
Ξυπνάτε, και βγάλτε τις τσίμπλες από τα μάτια διότι αλλιώς ΔΕΝ θα τη γλυτώσουμε και θα γίνουμε τελικά Κύπρος, Κούβα, Αϊτή, και λοιπά.
Αν υπάρχει κάποιο λάθος στον σχεδιασμό, αυτό ήταν ο τρίτος δρόμος προς τον σοσιαλισμό, εκτός αν δεν επρόκειτο περί λάθους αλλά περί συστάσεως και συμμορίας.
Πάψετε να ψάχνετε για λάθη άλλων, και αρχίστε να ψάχνετε για τα λάθη τα δικά σας. Αρχίστε να προσπαθείτε να σταθείτε στα δικά σας πόδια.
Έτσι, για μια αληθινή αλλαγή...

Υπερψηφίστηκε από 15 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΑΩ[212.251.3xx.xxx]
23/04/2013 16:25

επίσης, να μην ξεχναμε φίλε PARTY follower, ότι στις ναυτιλιακες γίνεται ΠΑΡΤΥ με το μαύρο χρήμα, σε μισθοδοσίες και μη.... ή μήπως όχι ??

Αναρωτιέμαι, ... από εκεί προκύπτει και το ψευδώνυμο σου ?

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΑΩ[212.251.3xx.xxx]
23/04/2013 16:15

Tea Party follower

αυτα που γραφεις ειναι αστεια ... επιοικώς !

Επιχειρήματα μηδεν.

Οι άγκυρες δεν λενε τιποτα, είναι παντελως άσχετο αυτο που λες. Ουτως ή άλλως τα πλοια κινουνται :) ασχετα που ειναι η εδρα της εταιρειας.

Αν καταργηθουν οι offshore λες οτι θα φυγουν και θα πανε αλλου. Αυτό αστείο είναι ή δεν καταλαβαινεις τι γραφεις ? Αφου αλλού είναι και τώρα, οι έδρες είναι σε παράκτιες εταιρείες.

Επίσης να σου πω οτι δεν ειμαι κομμουνιστης, παρόλο που αυτος ο διαχωρισμός είναι ένα παραμυθι για όσους δεν καταλαβαίνουν τι γινεται γυρω τους.

Εχω εταιρεία και φορολογουμαι κανονικοτατα !!!!!

Αν μπορουσα να εχω παρακτια, θα ειχα πολυ μεγαλα κερδη και εγω .... Αλλα εγω φορολογουμαι σαν ΑΕ, παρολο που ειμαι και εγω απόγονος του Θεμιστοκλή .... παρόλο ου αυτά που λες είναι γραφικα.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΑΩ[212.251.3xx.xxx]
23/04/2013 16:00

αντι να καταψηφιζετε για τις offshore και τις ναυτιλιακες, ενταξει ναυτεμπορικη ειναι εδω, οι περισσοτεροι αναγνωστες ειναι της ναυτιλιας και θιγονται συμφεροντα, θα προτιμουσα να μου πειτε δυο τρεις καλους λογους που οι ναυτιλιακες πρεπει να μηνφορολογουνται όπως ΟΛΕΣ οι αλλες επιχειρήσεις.

Έχετε καποιον καλό λόγο ? ...

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σχεδιασατης του L.S.E.[79.167.1xx.xxx]
23/04/2013 16:00

Aυτοι που μας οδηγησαν στην υφεση και τα σχεδιασαν θα πληρωσουν το τιμημα η οχι??

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σχεδιαστης του L.S.E.!!![79.167.1xx.xxx]
23/04/2013 15:58

Eτσι ε??? Ετσι απλα μονο οτι τα λαθη εκεινων που σχεδιασαν και μας οδηγησα στη μεγαλη υφεση με το να δεινοπαθει το μεγαλυτερο μερος του ελληνικου λαου, θα την βγαλουν καθαρη?
Τιμωρια δεν υπαρχει γι αυτους?Μιλαμε για τιμωρια πραγματικη και οχι πολιτικη, οπως προσπαθουν να την "κανουν" με ελαφρα πηδηματακια.
Γιατι η προσφατη ιστορια μας διδασκει.Αφου γευθουν τη δοξα του πολιτικου, μετα αποσυρονται αφου εχουν γεμισει τα παντελονια τους η τα θησαυροφυλακια τους με "ψιλικο οξυ"
Οταν δουν οι πολιτικοι οτι δεν τους βγαινει πλεον, φροντιζουν το 'στριβειν" με το αζημιωτο.Εχουν αποκτησει αποθεματα.Π.χ. παγκαληδες με ακινητα, βουλγαρακηδες με καταθεσεις και αλλοι και αλλοι πολλοι...

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[176.58.2xx.xxx]
23/04/2013 15:42

@GRD
να το ξαναπουμε(γραψουμε).
για την κριση ευθυνεται
ο κρατικοδιαιτος,εσωστρεφης και αντιπαραγωγικος ιδιωτικος τομεας.
πες μας κατι
που παραγει ο ιδιωτικος σου τομεας.
τα παντα εισαγονται.
ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ
ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
ΥΠΗΡΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΡΕΥΣΗ.
δεν ειναι ο ρολος του αυτος.
το γραφετε και εσεις οι ιδιοι
και δεν το καταλαβαινετε.
λετε.ο ιδιωτικος τομεας
ειναι ο μονος που παραγει πλουτο.
ΟΡΘΟΤΑΤΑ
αρα μια οικονομια πτωχευει
οταν εχει αχρηστο η ανυπαρκτο(περιπτωση πρωην ανατολικων κρατων) ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ.
αντιθετα ενας ΕΥΡΩΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
μπορει να στηριζει και το πιο συντηρητικο,συγκεντρωτικο,κομμουνιστικο καθεστως(περιπτωση Κινας).
οσο και να χτυπιοσαστε
οτι και να γραφετε
αυτο ειναι το σωστο.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 3 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 50
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 48
  • Απορριφθέντα σχόλια: 2
    • Κεφαλαία γράμματα1
    • Διπλή Καταχώρηση1