Σήμα κινδύνου από το ΙΟΒΕ για την οικονομία

Τετάρτη, 13 Απριλίου 2016 13:21
UPD:14/04 16:57

Ιδιαίτερα δραματικές εξελίξεις - με σχετικά άμεση και μακροπρόθεσμη μη αναστρέψιμη ζημιά - «βλέπει» το ΙΟΒΕ, σε περίπτωση ρήξης ή μη ομαλής εφαρμογής του προγράμματος.

31 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Διονύσης[185.43.1xx.xxx]
18/04/2016 16:26

Τι δεν κατάλαβες Asterix από το προηγούμενο μήνυμά μου και μου αραδιάζεις πάλι το γνωστό μπλα μπλα περί ποσοστού ΔΥ στις προηγμένες χώρες;;

Ή μάλλον καλύτερα να κάνω άλλη ερώτηση: Υπάρχει κάτι που κατάλαβες από το προηγούμενο μήνυμά μου;

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Asterix[85.74.3xx.xxx]
17/04/2016 15:37

Σύμφωνα με τα στοιχεία που εύκολα μπορεί κανείς να βρει με μερικά κλικ, ο αριθμός των ΔΥ στο κομμουνιστικό Ηνωμένο Βασίλειο (αν δεν απατώμαι τρόπο διαμονής του Διονύση) είναι 5437000. Ο αριθμός αυτός (¨ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΓΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΑΥΤΕς, και μόνο στην Ελλάδα παραβιάζεται για ευνόητους λόγους παραπλάνησης των χαχόλων και βαριεστημένων να ανοίξουν μια σελίδα) "The Civil Service does not include government ministers (who are politically appointed), members of the British Armed Forces, the police, officers of local government or NDPBs of the Houses of Parliament, employees of the National Health Service (NHS), or staff of the Royal Household." . Η ανωτέρω παρατήρησή μου αφορά την μη καταγραφή στα στατιστικά των ενστόλων, αλλά φαίνεται ότι στην Βρετανία ούτε καν τους υπαλλήλους του ΕΣΥ δεν καταγράφουν. ANYWAY, χωρίς να αναφερθώ σε Φινλανδίες κλπ, φαίνεται ότι οι δικοί μας ΔΥ είναι αναλογικά λιγότεροι από την (κομμουνιστική βέβαια) Μεγάλη Βρετανία, κάνοντας μάλιστα σύγκριση που διευκολύνει πολύ, αφού φορτώνουμε την μία ζυγαριά ΠΑΡΑ πολύ.

Απλώς ενημερωτικά, η παρατήρηση μου είναι άχρηστη σε μια χώρα όπου είτε έγινε είτε δεν έγινε καταγραφή, είναι ένα και το αυτό. ΠΑΝΤΑ οι ΔΥ θα είναι 1,5 εκατομμύριο, σύμφωνα με τους πάντα έγκριτους δημοσιογράφους.

Αν κανείς λάβει υπόψη του ότι από αυτούς τους ΔΥ στην Ελλάδα, το 1/3 (ας πω μια χαμηλή εκτίμηση) είναι κομματικά βύσματα (της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, πλέον και του ΣΥΡΙΖΑ) που δουλεύουν οπουδήποτε αλλού εκτός από την θέση τους, και αν λάβει κανείς υπόψη την μηχανογράφηση επιπέδου Ζιμπάμπουε, δεν δυσκολεύεται κανείς να καταλάβει γιατί μια χώρα με ονομαστικό αριθμό ΔΥ πολύ πολύ κάτω από τον μέσο δεν κατάφερε ποτέ να παρέχει σοβαρές υπηρεσίες στον φορολογούμενο. Φυσικά ΄όμως η λύση είναι να τους απολύσουμε όλους, και πρωτίστως αυτούς που δουλεύουν, γιατί σιγά μην κανένας Κυριάκος ή Αλέξης ή Φώφη ή Αντώνης ή δεν ξέρω και γω ποιά επιλογή του σοφού λαού διώξει τα βύσματα ή ΕΣΤΩ τα υποιχρεώσει να δουλέψουν. Μην ξεχνάμε ότι σε αυτή την χώρα ζούμε και δουλεύουμε μόνο για να πληρώνουμε τους τόκους των δανείων εδώ και 200 χρόνια. Τι το θέλουμε το Δημόσιο, τι τις θέλουμε γενικά τις δουλειές σε ιδιωτικό ή δημόσιο τομέα???

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
paratiro[87.178.1xx.xxx]
17/04/2016 13:25

"για να βρει ο Ελληνας τον δημιουργικο καλο εαυτο του."

Αυτή την φορά με έκανες να γελάσω. Πότε είχε ο Ελληνας εντός Ελλάδος τον για να βρει ο Ελληνας τον δημιουργικο καλο εαυτο του ?
Δεν είμαστε αντικειμενικοί, τα βάζουμε μόνον με τον Τσίπρα, ο οποίος έχει δεινά αμαρτήσει. Οι προηγούμενοι διέλυσαν την χώρα και την νοοτροπία του λαού.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ο Ευρωλαγνος[2.87.1xx.xxx]
16/04/2016 16:28

Wow... Sorry. Στο σημείο 3 ο απελθών Κολ έγινε αποθανών... Ο δαίμων του γρήγορου automatic Google writing

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[80.107.2xx.xxx]
16/04/2016 13:05

Σωστα,αγαπητε ευρωλαγνε,με μενα θα αντιπαρατεθεις σοβαρα.Αν καλα αντιλαμβανομαι,ολα καλως και αρα σωστα διεκδικουμε ζωη ελβετων με δρασεις τριτοκοσμικων και δανεικα.
Αντιπαραθεσου σοβαρα με τους οπαδους του I owe you,και του I don t owe I don t pay.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[78.110.1xx.xxx]
16/04/2016 10:55

Να σου φέρω μελέτη που να λέει ποιο είναι το ιδανικό μέγεθος του δημοσίου;; Είμαι βέβαιος πως ούτε καν εσύ ο ίδιος πιστεύεις ότι υπάρχει τέτοιο πράγμα, πιθανότατα είναι ρητορική ερώτηση ακριβώς επειδή ξέρεις ότι δεν υπάρχει. Πάντως όπως και να 'χει το πράγμα γενικώς δεν έχω εκτίμηση στις μελέτες γιατί συνήθιως λαμβάνουν υπ' όψη τους εξωπραγματικά δεδομένα.

Παραδείγματα; Μπορείς να βρεις κι άλλες χώρες με μεγαλύτερο ποσοστό, όμως ΟΛΕΣ τους πρώτα χτίσανε οικονομία και μετά οργάνωσαν κοινωνικές υτπηρεσίες σαν στοιχείο ευημερίας. Θυμίζω χαρακτηριστικά τον Μητσοτάκη που έλεγε ότι κοινωνική πολιτική με δανεικά δεν υπάρχει. Πρώτα λοιπόν μειώνεις το δημόσιο και μετά αρχίζεις να το μεγαλώνεις (αν το χρειάζεσαι) εφόσον η οικονομία δουλεύει.

Δεύτερον στο δημόσιο των προηγμένων κρατών υπάρχει διαρκής αξιολόγιση και όχι μονιμότητα όπως και προσλήψεις με κριτήρια ιδιωτικού τομέα και επαγγελματισμός. Θέλουν (έστω και υποσυνείδητα) να επιβιώσει η υπηρεσία. Δεν έχουν τη λογική να την ΑΡΜΕΞΟΥΝ (ναι να την αρμέξουν) για τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα (όχι μόνο υλικά) και στην ιδανική περίπτωση να στραγγίσει ακριβώς πριν σηκωθούν και φύγουν. Τα ξέρω αυτά πολύ καλά γιατί είμαι κι εγώ δημόσιος υπάλληλος. Τι νομίζεις ότι θα γινόταν σε μία από αυτές τις χώρες που αναφέρεις αν μια καινούργια κυβέρνηση διόριζε σωρηδόν όλους τους ημέτερους και μάλιστα σε θεσάρες;; Και δυστυχώς αυτή η σαπίλα υπάρχει σε όλες τις βαθμίδες στα πλαίσια των δυνατοτήτων του καθενός.

Θα μου απαντήσεις πιθανότατα ότι είσαι κι εσύ εναντίον της ρεμούκλας και θέλεις να υπάρχει δημόσιο αλλά να λειτουργεί όπως στις δυτικές χώρες (είναι κι εκεί αρτηριοσκληρωτικό με την ευκαιρία αλλά όχι βέβαια στο ελληνικό χάλι). Όμως με τέτοια σαπίλα που υπάρχει στην ελληνική κοινωνία αυτό απλά είναι ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ. Αυτά περί εξυγείανσης, παραγωγικότητας κτλ. του δημοσίου μου τα λέγανε το 1992 επί Μητσοτάκη, απλά ΜΠΟΥΧΤΙΣΑ, κουράστηκα να πληρώνω περιμένοντας την εξυγείανση, ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ!

Γι αυτό κι επιμένω ότι η μόνη ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ λύση για την ΕΛΛΑΔΑ είναι το ΜΑΖΙΚΟ ΞΗΛΩΜΑ του δημοσίου. Μην μου αναφέρεις στατιστικές για άλλες χώρες, αυτές τα έχουν καταφέρει κακλύτερα. στην Ελλάδα πρέπει πρώτα να γίνει το ξήλωμα και μετά συζητάμε για βελτιώσεις.


Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ο Ευρωλάγνος[2.87.1xx.xxx]
15/04/2016 21:06

DKK παρέλκει οποιαδήποτε σοβαρή αντιπαράθεση. Μπορείς να αναπολείς την επιστροφή Βενιζέλου, αυτής της καρικατουρίστικης σοσιαλδημοκρατικής μορφής, κατά την αποστροφή πρώην Πρωθυπουργού μεγάλης σύμμαχης χώρας.
ΔΙΟΝΥΣΗ δεν διαφωνώ μαζί σου σχετικά με την αναποτελεσματικότητα του Δημόσιου τομέα. Αν θέλεις όμως να είσαι πειστικός στα επιχειρήματά σου, περιμένω να μου αναφέρεις τουλάχιστον μια μελέτη που να λέει ποιο είναι το άριστο μέγεθος του Δημόσιου Τομέα. Αν δεν έχεις να αναφέρεις μια μελέτη τουλάχιστον να επικαλεστείς τα δικά σου benchmarks. Γνωρίζω λοιπόν ότι η Φινλανδία, χώρα υπόδειγμα, με 6 εκ κατοίκους, έχει 600.000 ΔΥ. Εδώ έχουμε 670.000 με μεγάλο μέγεθος ένστολων (στρατού) που ανέρχεται στις 147.000 λόγω της απειλής εξ ανατολών. Τι προτείνεις λοιπόν σε ότι αφορά το μέγεθος και που το στηρίζεις?
2. Το διαθέσιμο εισόδημα στη συγκεκριμένη περίπτωση εξαρτάται από την απαίτηση για υψηλά και εξωπραγματικά πλεονάσματα τα οποία επιβάλλουν φοροεπιδρομή. Σε μια κανονικώς λειτουργούσα χώρα ισχύει το 2 που λες αλλά η Ελλάδα έχει ξεφύγει από τη κανονικότητα.
3. Πάντα έλεγα επικαλούμενος την άποψη πολλών Αγγλοαμερικανών οικονομολόγων ότι τα πλεονάσματα είναι εξωπραγματικά. Η Lagarde κρυβόταν τόσο καιρό πίσω από τη σκιά του Schauble και αναγκάστηκε να τα πει αυτά όταν οι οικονομολόγοι του ΔΝΤ δεν μπορούσαν να κρύβουν άλλο την αδήριτη πραγματικότητα πίσω από τις πολιτικές σκοπιμότητες κάποιων φαντασμένων που θεωρούν την Ευρώπη παιδική χαρά και δε δίνουν δεκάρα για τους πολίτες της. (Σχετική και η ρήση του αποθανόντος Κολ ότι ο Σόϊμπλε είναι ικανός να διαλύσει την Ευρώπη)
4. Σχετικά με το σημείο 7 η θέση μου είναι η εξής: Ο Κυριάκος δεν προσφέρει οποιοδήποτε εναλλακτικό αφήγημα εκσυγχρονισμού της χώρας. Εκλέχτηκε επειδή υπό την ηγεσία του η ΝΔ έχει μεγαλύτερες πιθανότητες ανάκτησης της εξουσίας και συνεπώς δημιουργίας του δικού της πελατειακού συστήματος. Το πελατειακό κράτος είναι στο γονιδίωμα όλων των Κυβερνήσεων από την απελευθέρωση από τη Τουρκοκρατία μέχρι σήμερα. Ακόμη και στα συνέδρια του ΚΚ Κίνας γίνεται μεγαλύτερη πολιτική αντιπαράθεση για τους ιδεολογικούς προσανατολισμούς του απ' ότι έγινε πρόσφατα στη ΝΔ με την εκλογή του νέου αρχηγού της

Υπερψηφίστηκε από 11 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[78.110.1xx.xxx]
15/04/2016 17:34

Αισθάνομαι κολακευόμενος Ευρωλάγνε. Και εσύ με αναφέρεις και ο DKK.

Όπως σου έχουν εξηγήσει Πάααρα πολλές φορές διάφοροι Ευρωλάγνε, το κέρδος με τη μέιωση του δημοσίου τομέα δεν είναι μόνο το άμεσο όπως οι μισθοί των ΔΥ.

Για παράδειγμα απαντάω:

2)ΟΧΙ! Σε καμία περίπτωση. Οι ΔΥ πληρώνονται από τους φόρους και οι φόροι επιρρεάζουν δυσμε΄νως την ιδιωτική κατανάλωση

4)ΝΑΙ φταίει σε μεγάλο βαθμό ο αριθμός των ΔΥ γιατί πολλοί ΔΥ σημαίνει και πολύ γραφειοκρατία για να δικαιολογείται ο μισθός τους

5)Καλά την Lagarde περιμέναμε να το πεί; και πώς κολλάει στα προηγούμενά σου; θα περίμενα μάλλον να λες ότι παρά τον μεγάλο αριθμό ΔΥ θα υπάρχει πλεόνασμα και όχι να επικαλείσαι την Lagarde.

7)Δεν πρόκειται να μπω στη λογική ότι και οι άλλοι ήταν κακοί γιατί απλούστατα η σημερινή κυβέρνηση έκανε σε έναν χρόνο μεγαλύτερη ζημιά απ' ότι κάνανε οι άλλοι σε 40 χρόνια. Για να απαντήσω όμως στην ερώτηση και μαζί και στην επόμενη, το κάνανε για να μην θίξουν το πελατειακό κράτος. Γι αυτό κι επαναλαμβάνω ότι ο Μητσοτάκης

αν δεν ΤΣΑΚΙΣΕΙ και μάλιστα με το καλημέρα το δημόσιο, θα κάνει μια από τα ίδια.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[80.107.2xx.xxx]
15/04/2016 17:14

Συνεχεια

Και το γραφω αυτο αγαπητε ευρωλαγνε γιατι οι ισχυρισμοι-αιτιασεις σου,ιδιαιτερα ως προς το οικονομικο μερος αφ ενος καταδειχνουν οικονομικο αναλφαβητισμο,και αφ ετερου και το χειροτερο προσπαθεια να πεισουν για τα καλα ετουτης της κυβερνησης.
Η πορεια των πραγματων ειναι ανεκκλητα προδιαγεγραμμενη και ειμαστε κοντα στην αρχη του τελους.Το μονο που μενει ειναι να πεσει το ιδεολογικο τειχος,για να βρει ο Ελληνας τον δημιουργικο καλο εαυτο του.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 9 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[80.107.2xx.xxx]
15/04/2016 17:02

@ ευρωλαγνος,Φιλτατε τωρα πια πολλα απ οσα ξεραμε εχουν αλλαξει.Η διετια Σαμαρα- Βενιζελου μας οδηγησε στο κατωφλι της μνημονιακης εξοδου.
Κατι εκλογες,κατι δημοψηφισματα κατι μπερντεδοαγωνες μας φορτωσαν 1,5-2 δισ.
Επι πλεον η δευτερη θητεια, μετα το φιασκο της ηρωικης πολιτικης διαπραγματευσης,ανεκοψε ιδιωτικοποιησεις,μεταρρυθμισεις και εφερε τους περιφημους κεφαλαιακους ελεγχους.Το κοστος,ταφηνω σεσενα, και σε οσους απολογητες συριζα.
Ακομη να μπει φραγκο απ το ελληνικο,και ο φαρμακουπαλληλακος υπουργος πιστος στους αγωνες του για λιμανι του Λαου,αμφισβητει την Κυβερνηση του.Οτι πρεπει δηλαδη για σημα στις αγορες πως η Ελλαδα αλλαξε,μετα και την ηρωικη σταση σκουρλετη στις σκουριες.
Καμια φορα και η σιωπη ειναι χρυσος ,ιδιαιτερα οταν εκφραζει εστω εναν καποιο προβληματισμο.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 9 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ο Ευρωλάγνος[2.87.1xx.xxx]
15/04/2016 14:58

Ας ακολουθήσουμε λοιπόν τη λογική ΔΙΟΝΥΣΗ
Αύριο ως δια μαγείας απολύονται κοντά στους 50.000 ΔΥ, άρα έχουμε μια μείωση της δημόσιας δαπάνης κατά 1200Χ12Χ50.000=720 εκατ. Ευρώ
1. Peanuts που θα έλεγε και ο Τόμσεν. Εδώ οι ζητούμενες από το ΔΝΤ επιβαρύνσεις φτάνουν τα 7 - 9 δις ή 4%-5% του ΑΕΠ για να έχουμε πλεόνασμα 3,5% το 2018. Τα υπόλοιπα από που θα προκύψουν?
2. Η απόλυση 50.000 ΔΥ δεν θα επηρεάσει δυσμενώς την Ιδιωτική κατανάλωση όπως λέει το ΙΟΒΕ?
3. Αν επηρεαστεί δυσμενώς η ιδιωτική κατανάλωση δεν θα υπάρξουν και νέες απολύσεις στο λιανεμπόριο όπως λέει το ΙΟΒΕ?
4. Αν φύγουν αυτοί θα επηρεαστεί θετικά ο όγκος των εξαγωγών της χώρας? Γιατί μέχρι τώρα η ανάπτυξη των εξαγωγών είναι αναιμική? Λόγω του αριθμού των ΔΥ?
5. Γιατί η Lagarde είπε χτες ότι ο στόχος πλεονάσματος 3,5% είναι υπερβολικός το 2018?
6. Γιατί η ίδια είπε το 3,5% είναι επίσης υπερβολικό και μετά το 2018?
7. Γιατί τέως Υπουργός είπε ότι όλοι ήξεραν ότι το 1ο μνημόνιο δε βγαίνει?
8. Γιατί όλες οι κυβερνήσεις (του ΣΥΡΙΖΑ μηδέ εξαιρουμένου) αποδέχονταν μνημόνια με στόχους μη επιτεύξιμους?

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[85.132.2xx.xxx]
15/04/2016 13:33

Για να καταλαβαίνουμε πώς την έχουν δει:

"Συγκεκριμένα, ο κ. Μάρδας παρέθεσε τα εξής στοιχεία:
28/7/15 αίτημα για 208.000 ευρώ ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ
31/8/15 αίτημα για 46.000 ευρώ ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ
2/9/15 αίτημα για 66.000 ευρώ ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ
5/10 αίτημα για 36.000 ευρώ ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ
19/1/16 αίτημα για 8.800 χιλ ευρώ ΕΚΡΙΘΗΚΕ
«Δεν υπάρχει άλλο αίτημα, εκτός από τα παραπάνω, για εξαγωγή ευρώ που να έχει απορριφθεί» πρόσθεσε"

Δηλαδή στείλανε τον επιχειρηματία στην προ-ΕΟΚ εποχή όπου έπρεπε να υποβάλλει αιτήματα για εξαγωγή συναλλάγματος κι επειδή τα εγκρίνουν λένε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα! Εδώ να σημειώσω ότι μπορεί να εγγρίθηκαν όλα για την Ηλεκτρονική Αθηνών αλλά δεν έχουν όλες οι επιχειρήσεις την ίδια τύχη. Προσωπικά γνωρίζω άνθρωπο που έκανε ηλεκτρονική αγορά από την Κύπρο επειδή δεν μπορούσε να την κάνει από την Ελλάδα.

Που να δείτε και τη συνέχεια των δηλώσεων του υπουργού:

"και σημείωσε ότι τα capital controls, παρότι αποτελούν μία δυσάρεστη κατάσταση, δεν ευθύνονται για κάθε λουκέτο."

Συμφωνώ απολύτως! δεν φταίνε μόνο τα capital controls, φταίει και η υπερφορολόγιση

πηγή: http://www.naftemporiki.gr/finance/story/1094443/d-mardas-den-euthunontai-ta-capital-controls-gia-to-louketo-stin-ilektroniki-athinaion

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 9 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[80.107.2xx.xxx]
14/04/2016 19:14

Ο αυταρχικα ΑΝΑΙΔΗΣ λογος των συνδικαλιστων τοσο της Ηλεκτρονικης οσο και των συνομοσπονδιων δειχνει παραστατικα πως φτασαμε στο σημερινο χαλι.Και ηταν διαμετρικα αντιθετος σε ηθος και υφος απο τον λογο των αμεσα θιγομενων εργαζομενων (που χανουν τη δουλεια τους) και που κατεληξαν πως η μουρατη παρουσια των εργατοπατερων ΑΠΛΑ ΚΑΠΕΛΩΣΕ και ακυρωσε τις προσπαθειες τους.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[185.43.1xx.xxx]
14/04/2016 17:35

Ευχαριστώ DKK που τα θυμάσαι. Θα θυμίσω και κάτι άλλο που έλεγα πριν τον Ιανουάριο του 2015: Ότι αυτοί δεν είναι ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Δεν είναι λίγο πράγμα από εκεί που είχες 4% και έμπαινες - δεν έμπαινες στη βουλή να γίνεις κυβέρνηση. Αυτοί θα πέσουν στην εξπυσία με τέτοια μανία όπως κάποιος που δεν είχε ξαναδεί γυναίκα. Πρώτα θα αφανίσουν οτιδήποτε υπάρχει και θα πέσουν μόνο όταν πια θα στραγγίσουν τα πάντα.

Βέβαια κάποιοι έχουν ακόμα μείνει στα συνθήματα του (κοντινού) παρελθόντος. Μπορείς Hapatus να μας πεις τι επιτόκιο είναι αυτοί οι "δυσβάστακτοι όροι" αποπληρωμής; Όσο για τον κούλη όπως σου αρέσει να τον χαρακτηρίζεις, πρώτον ακόμα δεν τον είδαμε, δεύτερον δεν υπάρχει περίπτωση να είναι χειρότερος από τον Τσίπρα και τέλος είναι αλήθεια ότι αν δεν αρχίσει με το καλημέρα κιόλας να ΣΑΡΩΝΕΙ τον δημόσιο τομέα τότε θα κάνει κι αυτός μια τρύπα στο νερό.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 11 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
NAK[94.64.5xx.xxx]
14/04/2016 16:51

Το ΙΟΒΕ περιμεναμε να μας πει τα μαύρα χάλια της Οικονομίας. Δε ζούμε την καθημερινότητα!!!

Αλλά αυτοί που εκλέξαμε να μας κυβερνήσουν δηλώνουν ευχαρείς καθημερινά:

1. Με τον Ήλιο τα βγάζω με τον ήλιο τα βάζω, τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε;

2. Ούτε στραβός είναι ο γυαλός ούτε στραβά αρμενίζουμε, (έτσι λένε όπου σταθούν και όπου βρεθούν γιατί μας λέτε πως πέφτουμε έξω κακοί Δημοσιογράφοι και κακοί, ατίθασοι Ελληναράδες;

......... Λέτε να έχουν αυτοί - οι Κυβερνόντες - δίκιο και να είμαστε πράγματι εμείς σε άλλη διάσταση;

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[80.107.2xx.xxx]
14/04/2016 14:02

Γιατι Διονυση,οταν ταγραφες κατι βαρουφακιαδες σε λοιδωρουσαν ακολουθωντας τη γραμμη αλλα λογια (αρες μαρες δηλαδη) ναγαπιωμαστε η τη γραμμη θα σωσουμε την ευρωπη (τρομαρα τους) η τη γραμμη παγκοσμιο ζητημα η υφεση.Ξεχνωντας το σοφο του Λαου,πως τον Μουρλο και τον χωριατη ξενη εννοια τον μαραινει.Κατι που μας υπενθυμισε επιγραμματικα ο Πρωθυπουργος της Αλβανιας.Μαλιστα,ο Ραμα.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Hapatus protectoratus[212.205.0xx.xxx]
14/04/2016 09:06

Πολιτικό σύστημα και εκλογικό σώμα έχουν αποδεχθεί ότι χρωστούν γύρω στα 400 δις.
Έχουν συμφωνήσει τους δυσβάσταχτους όρους αποπληρωμής τους,
καθώς και το ότι η χώρα θα βρίσκεται για πολλά χρόνια κάτω από την επιτροπεία των δανειστών.
Κατά τα λοιπά αναρωτιούνται γιατί δεν πάει καλά η οικονομία.
Θα έπρεπε βλέπεις να πετάει η οικονομία κάτω από αυτές τις συνθήκες.
Μπορεί βέβαια και να φταίνε οι 'εχθροί της αστικής δημοκράτιας' ή 'οι διεφθαρμένοι φίλοι της'.
Και αν την ανάπτυξη δεν την έφερε ο Σαμαράς και ο Τσίπρας, θα τη φέρει ο Κούλης ο μεταρρυθμιστής.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[85.132.2xx.xxx]
14/04/2016 07:02

Δεν καταλαβαίνω γιατί επέλεξε να αναφέρει εμένα ο φίλος DKK αλλά διάβασα σε άλλο άρθρο ότι έκλεισε η Ηλεκτρονική Αθηνών. ΄
Αντε και ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΠΗΛΕΑΣ[5.55.1xx.xxx]
14/04/2016 01:31

Αυτό, που λίγοι καταλαβαίνουν είναι ότι το πολιτικό μας σύστημα είναι αποφασισμένο να συντηρηθεί μέχρι να καταναλωθεί και το τελευταίο ευρώ της οικονομίας μας. Σκεφτείτε μόνον το πόσο έχουμε κατέβει ήδη και τι μας ζητείται ακόμη (και χωρίς χωρίς "φως"....).
Η συμμόρφωση με τις "λύσεις', που μας σερβίρει η ΕΕ δεν δίνει βιώσιμο αποτέλεσμα και σκοπό έχει μόνον την ικανοποίηση των ψηφοφόρων των χωρών της ΕΕ μέσω της επιστροφής -με κέρδος!- του χρέους. Τόσο η επιδιωκώμενη ανάπτυξη (3,5%) όσο και η ταυτόχρονη εξυπηρέτηση του χρέους (28 δις από το 2022!) είναι φαιδρή στα μάτια όλων (και όμως επιμένει μέχρι και ο Σόϊμπλε -τόσο γελοίοι είναι οι πολιτικοί).
Οι "λύσεις" του ΔΝΤ είναι ρεαλιστικές, αλλά προϋποθέτουν το ξεπούλημα της χώρας και τον οικονομικό θάνατο των περισσοτέρων από εμάς. Και την αποδοχή κουρέματος του χρέους από την ΕΕ, βεβαίως (που δεν το δέχεται...).
Αχ, δραχμούλα να σε είχαμε ακόμα, τώρα αρχίζουν να σκέπτονται μερικοί πόσα προβλήματα θα μας είχες λύσει!

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[80.107.2xx.xxx]
13/04/2016 19:04

Τι ναπει κανεις;;;; εχουν προ γραφει και προ αναγγελθει ολα οσα συμβαινουν.
Δε παυουν βεβαια να εκπλησουν οι αριστεροβλαμενες ατακες,ακομη και απο ανθρωπους με αλλοθι σοβαροτητας.Ορα Μαρδας.
Θα συμφωνησω 100000000000000...........%με τις διαπιστωσεις του Αλσος Ν Σμυρνης,ετσι για ναξερουμε τι λεμε.
Και βεβαια για τους λογιοτατους καρανηκες που μας ζαλιζουν,μη πω τι,με τις αναλυσεις τους,για ολα ΦΤΑΙΕΙ ο συσχολιαστης Διονυσης.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 33
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 31
  • Απορριφθέντα σχόλια: 2
    • Διπλή Καταχώρηση2