Αύξηση πωλήσεων κατά 1,2% στα 111,212 εκατ. ευρώ κατέγραψε η Frigoglass στο δεύτερο τρίμηνο του 2015, αν και παρουσίασε καθαρές ζημίες ύψους 94.000 ευρώ, έναντι καθαρών κερδών 22.000 ευρώ το δεύτερο τρίμηνο του 2014.
Στο ποσό των 197,672 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις της Frigoglass στο πρώτο εξάμηνο του 2015, μειωμένες κατά 1,7% σε σύγκριση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2014.
Το ίδιο διάστημα οι καθαρές ζημίες ανήλθαν σε 3,962 εκατ. ευρώ, από 3,381 εκατ. ευρώ πέρυσι, ενώ τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) μειώθηκαν κατά 10,2% σε 20,052 εκατ. ευρώ.
Στο δεύτερο τρίμηνο του 2015, η Frigoglass παρουσίασε καθαρές ζημίες 94.000 ευρώ, έναντι καθαρών κερδών 22.000 ευρώ το δεύτερο τρίμηνο του 2014. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,2% σε 111,212 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) μειώθηκαν 8,8% σε 11,992 εκατ. ευρώ.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε συνέχιση της ανοδικής πορείας των πωλήσεων στους εμφιαλωτές της Coca-Cola, που κατέγραψαν σημαντική αύξηση. Η άνοδος των πωλήσεων οφείλεται κυρίως στο διψήφιο ποσοστό αύξησης στην Ασία και την Αφρική, η οποία αντισταθμίστηκε μερικώς από την υποχώρηση των πωλήσεων στην Ανατολική Ευρώπη», σχολίασε ο Νίκος Μαμουλής, διευθύνων σύμβουλος της Frigoglass.
«Για το υπόλοιπο του έτους, αναμένουμε να συνεχιστούν οι τρέχουσες τάσεις των πωλήσεων, αν και παραμένουμε επιφυλακτικοί δεδομένης της μακροοικονομικής αβεβαιότητας σε ορισμένες από τις βασικές αγορές μας. Θα συνεχίσουμε να μειώνουμε το λειτουργικό κόστος, να βελτιώνουμε τη συνολική μας αποδοτικότητα και να αξιοποιούμε τις ευκαιρίες μακροπρόθεσμης ανάπτυξης παρέχοντας τα πλέον καινοτόμα προϊόντα της αγοράς», πρόσθεσε.