Την εισαγωγή του Ευρωπαϊκού Σήματος Εμπιστοσύνης (ΤRUSTMARK) για eshops ανακοίνωσε την 1η Ιουλίου 2015 η ΕΜΟΤΑ, η European Multi–channel and Online Trade Association.
Την εισαγωγή του Ευρωπαϊκού Σήματος Εμπιστοσύνης (ΤRUSTMARK) για eshops ανακοίνωσε την 1η Ιουλίου 2015 η ΕΜΟΤΑ, η European Multi–channel and Online Trade Association.
Το Ευρωπαϊκό Σήμα Εμπιστοσύνης θα εμφανίζεται σε ηλεκτρονικά καταστήματα της Ευρώπης, τα οποία πληρούν πλήρως τους όρους καλής επιχειρηματικής πρακτικής που έχουν ορισθεί από την επιτροπή «European TRUSTMARK Committee».
Τη βάση για το Ευρωπαϊκό Σήμα αποτελούν 10 βασικές αρχές που πρέπει να ακολουθεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για να είναι αξιόπιστο και να προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στην προστασία των καταναλωτών.
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της ΕΜΟΤΑ και πρόεδρο της Ελληνικής Ένωσης Πωλήσεων από Απόσταση και Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΕΠΑΜ) Γιάννη Κουρνιώτη, «για την Ελλάδα που βρίσκεται στα πρώτα στάδια της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου, η εισαγωγή του σήματος European TRUSTMARK, θα δημιουργήσει ευνοϊκές συνθήκες βοηθώντας σημαντικά την εσωτερική αγορά να ξεχωρίσει εκείνες τις επιχειρήσεις που ακολουθούν υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης και προστασίας του καταναλωτή, εμπεδώνοντας ένα κλίμα εμπιστοσύνης στο διαδικτυακό εμπόριο».
Ως προς το διασυνοριακό εμπόριο, ο κ. Κουρνιώτης εκτιμά ότι η υιοθέτηση του European TRUSTMARK θα βοηθήσει τα ηλεκτρονικά καταστήματα να αποκτήσουν την εμπιστοσύνη 500 εκατ. καταναλωτών στην Ευρώπη αλλά και διεθνώς αυξάνοντας τις πωλήσεις τους σαν υπεύθυνα και πιστοποιημένα καταστήματα.