Τη μερική ιδιωτικοποίηση των Ιταλικών Ταχυδρομείων (Poste Italiane) και το 2016 των Ιταλικών Σιδηροδρόμων (Ferrovie dello Stato) προωθεί η Ρώμη, προσβλέποντας ότι από τα έσοδα της αξιοποίησης της κρατικής περιουσίας θα μειώσει το δημόσιο χρέος της χώρας.
Τη μερική ιδιωτικοποίηση των Ιταλικών Ταχυδρομείων (Poste Italiane) και το 2016 των Ιταλικών Σιδηροδρόμων (Ferrovie dello Stato) προωθεί η Ρώμη, προσβλέποντας ότι από τα έσοδα της αξιοποίησης της κρατικής περιουσίας θα μειώσει το δημόσιο χρέος της χώρας.
Στόχος της κυβέρνησης είναι η πώληση ποσοστού περίπου 40% των Ιταλικών Ταχυδρομείων, μέσω εισαγωγής των μετοχών στο χρηματιστήριο, όπως διευκρίνισε ο επικεφαλής του τεχνικού γραφείου του υπουργείου Οικονομίας Φαμπρίτσιο Παγάνι, στην εφημερίδα «Ιl Sole 24 Ore». Η ιδιωτικοποίηση της Poste Italiane θα μπορούσε να αποφέρει έσοδα 4 δισ. ευρώ.
Επίσης, η ιταλική κυβέρνηση έχει σημειώσει πρόοδο στην πώληση μέρους του ομίλου σιδηροδρόμων Ferrovie dello Stato, ενώ προχωρά και η διαδικασία πώλησης της Grandi Stazioni, διαχειρίζεται τους μεγάλους σιδηροδρομικούς σταθμούς, όπως δήλωσε ο κ. Παγάνι.