Αποκλειστικά και απαραίτητα στα τραπεζικά ιδρύματα μέσω των κέντρων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης θα πρέπει να υποβάλλονται τα αιτήματα πολιτών και επιχειρήσεων για την έγκριση τραπεζικών συναλλαγών που κρίνονται αναγκαίες για τη διαφύλαξη ενός δημοσίου ή κοινωνικού συμφέροντος, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, συναλλαγών για την πληρωμή ιατρικών εξόδων ή εισαγωγών φαρμακευτικών ειδών.
Αποκλειστικά και απαραίτητα στα τραπεζικά ιδρύματα μέσω των κέντρων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης θα πρέπει να υποβάλλονται τα αιτήματα πολιτών και επιχειρήσεων για την έγκριση τραπεζικών συναλλαγών που κρίνονται αναγκαίες για τη διαφύλαξη ενός δημοσίου ή κοινωνικού συμφέροντος, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, συναλλαγών για την πληρωμή ιατρικών εξόδων ή εισαγωγών φαρμακευτικών ειδών, τονίζεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών.
Οι Τράπεζες, επισημαίνει το υπουργείο, είναι υποχρεωμένες να παραλαμβάνουν και να επεξεργάζονται τα αιτήματα και στη συνέχεια να τα διαβιβάζουν στην Επιτροπή Εγκρίσεων.
Η αποστολή αιτήματος σε οποιοδήποτε άλλη υπηρεσία ή fax δεν θεωρείται έγκυρη και δεν μπορεί να αξιολογηθεί από την Επιτροπή. Επισημαίνεται επίσης ότι οι αιτήσεις που έχουν αποσταλεί απευθείας, με οποιοδήποτε τρόπο (π.χ ηλεκτρονικά ή fax) στο Υπουργείο Οικονομικών (ΓΛΚ) ή άλλη υπηρεσία του Δημοσίου, θα πρέπει να επανυποβληθούν μέσω των οικείων τραπεζών, προκειμένου να θεωρηθούν έγκυρες και να αξιολογηθούν προς έγκριση.
Υπογραμμίζεται ότι με Αποφάσεις της Επιτροπής Εγκρίσεων Τραπεζικών Συναλλαγών έχει δοθεί πάγια εντολή προς τις Τράπεζες να προβαίνουν απευθείας στην αξιολόγηση και πραγματοποίηση συναλλαγών, με την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών για θέματα που αφορούν: