«Καμπανάκι» για επιδείνωση της κατάστασης τους επόμενους μήνες λόγω του ισχυρού δολαρίου έκρουσε χθες ο δεύτερος μεγαλύτερος όμιλος λιανικής στον χώρο της ένδυσης παγκοσμίως, η Hennes & Mauritz (H&M), καθώς τα κέρδη του δεύτερου τρίμηνου υποχώρησε σε χαμηλά 9 ετών.
«Καμπανάκι» για επιδείνωση της κατάστασης τους επόμενους μήνες λόγω του ισχυρού δολαρίου έκρουσε χθες ο δεύτερος μεγαλύτερος όμιλος λιανικής στον χώρο της ένδυσης παγκοσμίως, η Hennes & Mauritz (H&M), καθώς τα κέρδη του δεύτερου τρίμηνου υποχώρησε σε χαμηλά 9 ετών.
Τα ακαθάριστα περιθώρια κέρδους περιορίστηκαν στο 59,4% στο τρίμηνο που έληξε στα τέλη Μαΐου, με αποτέλεσμα η εταιρεία να χάσει τον στόχο του 59,8%, που είχαν προβλέψει αναλυτές.
Το δολάριο ενισχύθηκε 26% έναντι του ευρώ κατά μέσο όρο στο δεύτερο τρίμηνο συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ αυξήθηκε κατά 31% έναντι της σουηδικής κορώνας.
Πάντως, τις τρεις πρώτες εβδομάδες του Ιουνίου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 14% σε τοπικό νόμισμα. Επίσης, τα καθαρά κέρδη του δεύτερου τρίμηνου αυξήθηκαν 11% στα 6,45 δισ. κορώνες (783 εκατ. δολ.).