Διακόπτει την παροχή υπηρεσιών προς τους πελάτες της η εταιρεία τηλεπικοινωνιών On Telecoms. Τι πρέπει να κάνουν οι συνδρομητές.
Διακόπτει την παροχή υπηρεσιών προς τους πελάτες της η εταιρεία τηλεπικοινωνιών On Telecoms.
H εταιρεία γνωστοποίησε μέσω της ιστοσελίδας της ότι οι υπηρεσίες θα σταματήσουν να παρέχονται από το τέλος του μήνα. Ολόκληρη η ανακοίνωση έχει ως εξής:
Με την παρούσα, επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε ότι, παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που καταβάλαμε το τελευταίο χρονικό διάστημα για την εξυγίανση της εταιρείας μας On Telecoms εν μέσω μιας ιδιαίτερα δυσχερούς οικονομικής συγκυρίας, θα είμαστε σε θέση να σας παράσχουμε τις υπηρεσίες τηλεφωνίας και τις λοιπές ηλεκτρονικές επικοινωνίες που απολαμβάνετε μέσω της σύνδεσής σας στο δίκτυό μας έως την 30.6.2015.
Ως εκ τούτου, σας γνωρίζουμε ότι έχετε τη δυνατότητα, με σχετικό αίτημά σας, να αποχωρήσετε από το δίκτυo της On Telecoms αζημίως (δηλαδή χωρίς την καταβολή τέλους απενεργοποίησης – αποσύνδεσης) και χωρίς οποιοδήποτε περιορισμό, με την αυτονόητη υποχρέωση εξόφλησης τυχόν οφειλόμενων τελών χρήσης των υπηρεσιών της εταιρείας μας".
Τι πρέπει να κάνουν οι συνδρομητές
Για τη διασφάλιση της αδιάλειπτης παροχής υπηρεσιών και για την αποφυγή τυχόν προβλημάτων κατά τη διατήρηση των τηλεφωνικών αριθμών που χρησιμοποιούν οι συνδρομητές, η εταιρεία καλεί τους περίπου 22.000 πελάτες της να απευθυνθούν άμεσα σε πάροχο υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών της επιλογής τους και προβούν στις απαραίτητες ενέργειες μετάβασης σε άλλο δίκτυο ηλεκτρονικών επικοινωνιών το συντομότερο δυνατό, λαμβανομένων υπόψη των συναφών τεχνικών ζητημάτων.
Εάν για οποιοδήποτε λόγο κάποιος συνδρομητής δεν μεταβεί σύμφωνα στο δίκτυο άλλου παρόχου υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών της επιλογής σας, η συμβατική σχέση με τη On θα παύσει οριστικά την 30.6.2015, χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση εκ μέρους της εταιρείας.
Η On αναφέρει ότι θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την έγκαιρη και ομαλή μεταφορά της σύνδεσής και των τηλεφωνικών αριθμών που χρησιμοποιείτε στο δίκτυο του παρόχου της επιλογής του πελάτη.