Σε Μαλδίβες της Ευρώπης φιλοδοξούν να μετατρέψουν την Ελλάδα οι δύο εταιρείες υδροπλάνων που επιδιώκουν να δραστηριοποιηθούν στη χώρα μας, δημιουργώντας σε πλήρη λειτουργία ένα δίκτυο 112 υδατοδρομίων, με έσοδα που μπορεί να αγγίξουν και το 1 δισ. ευρώ σε ετήσια βάση.
Από την έντυπη έκδοση
Του Φάνη Ζώη
[email protected]
Σε Μαλδίβες της Ευρώπης φιλοδοξούν να μετατρέψουν την Ελλάδα οι δύο εταιρείες υδροπλάνων που επιδιώκουν να δραστηριοποιηθούν στη χώρα μας, δημιουργώντας σε πλήρη λειτουργία ένα δίκτυο 112 υδατοδρομίων, με έσοδα που μπορεί να αγγίξουν και το 1 δισ. ευρώ σε ετήσια βάση.
Προϋπόθεση όμως για να επιστρέψουν τα υδροπλάνα στη χώρα μας, τα οποία όπως υποστηρίζεται από το ΤΑΙΠΕΔ θα δώσουν σημαντικές υπεραξίες στα περιφερειακά λιμάνια, είναι η δημιουργία μητροπολιτικού υδατοδρομίου στο λεκανοπέδιο της Αττικής.
Η είδηση ότι η νέα διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ προτείνει τη δημιουργία υδατοδρομίου στην περιοχή του Αγ. Κοσμά θεωρείται τόσο από τη «Hellenic Seaplanes» όσο και από τα «Ελληνικά Υδατοδρόμια» ως ισοδύναμη ή και καλύτερη επιλογή από αυτήν του ΣΕΦ, για την οποία είχε προκηρυχτεί διαγωνισμός, προϋπολογισμού 26 εκατ. ευρώ, δεδομένου ότι υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές και εγκαταστάσεις, καθώς και ο απαιτούμενος χώρος για περαιτέρω επέκταση της δραστηριότητας των υδροπλάνων.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»