Την «απαράδεκτη, παράνομη και παραπλανητική συμπεριφορά» της εισηγμένης στη ΝΕΧΑ εταιρείας Δυναμική Ζωή, η οποία διαχειρίζεται την αλυσίδα γυμναστηρίων Universal, καταγγέλλει με σημερινή της ανακοίνωση η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ.
Οπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, υπάρχουν καταγγελίες καταναλωτών για εξαπάτηση και παραπλάνηση από την αλυσίδα γυμναστηρίων. Ειδικότερα, οι καταναλωτές διαμαρτύρονται ότι δεσμεύονται για παροχή υπηρεσιών επί τρία έτη και υποχρεώνονται να αποκτήσουν πιστωτική κάρτα προκειμένου να εξοφλήσουν το συνολικό ποσό, με αποτέλεσμα ακόμα και όταν τα γυμναστήρια κλείσουν (Ρέντη, Πειραιώς και Νέας Ερυθραίας), ο καταναλωτής συνεχίζει να καταβάλλει τις δόσεις.
Η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. ζητά από την πολιτεία την άμεση παρέμβασή της και δηλώνει ότι θα προχωρήσει σε συλλογική αγωγή.
«Aνυπόστατες και ανακριβείς»
«Ανυπόστατο και ανακριβές» χαρακτηρίζει, σε ανακοίνωσή της, το περιεχόμενο των καταγγελιών της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ, η Δυναμική Ζωή, που ζήτησε εγγράφως να τής κοινοποιηθεί εντός 24 ωρών το σύνολο των επώνυμων καταγγελιών.
Οπως επισημαίνει στην ανακοίνωση, η Δυναμική Ζωή εξασφαλίζει πλήρη διαφάνεια στους όρους που διέπουν τις σχέσεις της με τα μέλη των γυμναστηρίων του δικτύου της.
Στο πλαίσιο της εποπτείας που ασκεί η εταιρεία στις επιχειρήσεις του δικτύου της, όπως επισημαίνει, διαθέτει ειδικό τμήμα «Συνηγόρου του Πελάτη».