Οι σχέσεις με τους πελάτες αποτελούν την κορυφαία πρόκληση για τους Ελληνες CEOs το 2015, ενώ ακολουθούν το ανθρώπινο κεφάλαιο και το ρυθμιστικό πλαίσιο, σύμφωνα με τη νέα παγκόσμια έκθεση του οργανισμού The Conference Board, που θέλει το ανθρώπινο κεφάλαιο να αποτελεί τη No1 πρόκληση για τους CEOs παγκοσμίως και τον πολιτικο-οικονομικό κίνδυνο να αποτελεί το επίκεντρο στην ατζέντα των Ευρωπαίων CEOs.
Από την έντυπη έκδοση
Οι σχέσεις με τους πελάτες αποτελούν την κορυφαία πρόκληση για τους Ελληνες CEOs το 2015, ενώ ακολουθούν το ανθρώπινο κεφάλαιο και το ρυθμιστικό πλαίσιο, σύμφωνα με τη νέα παγκόσμια έκθεση του οργανισμού The Conference Board, που θέλει το ανθρώπινο κεφάλαιο να αποτελεί τη No1 πρόκληση για τους CEOs παγκοσμίως και τον πολιτικο-οικονομικό κίνδυνο να αποτελεί το επίκεντρο στην ατζέντα των Ευρωπαίων CEOs.
Οι CEOs σε εποχές αβεβαιότητας επικεντρώνονται στους παράγοντες που μπορούν να ελέγξουν, ενώ υλοποιούν στρατηγικές μακροπρόθεσμου ορίζοντα που εστιάζουν στη βιώσιμη ανάπτυξη και στην οικοδόμηση κουλτούρας καινοτομίας, δέσμευσης και υπευθυνότητας μέσα στους οργανισμούς που διοικούν.
Αναγνωρίζουν επίσης ότι χωρίς αποτελεσματική ηγεσία και ταλέντο δεν μπορούν να πετύχουν τους στόχους τους, όπως να αντιμετωπίζουν τις μεταβολές στην καταναλωτική συμπεριφορά ως απόρροια της οικονομικής κρίσης, να διαχειριστούν τους κινδύνους από το νέο παγκόσμιο περιβάλλον ανταγωνισμού αλλά και την επιβράδυνση των αναδυόμενων οικονομιών όπου θέλουν να επεκταθούν.
ΣΟΦΙΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ - [email protected]