Οικονομία & Αγορές
Τετάρτη, 18 Φεβρουαρίου 2004 14:34

ΚΡΙ-ΚΡΙ: Aύξηση τζίρου - κερδών στο 2003

Κατά 32% αυξήθηκαν τα καθαρά προ φόρων κέρδη της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ τη χρήση του 2003, διαμορφούμενα σε 2,131 εκατ. ευρώ έναντι 1,615 εκατ. ευρώ το 2002. Τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 4,115 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 42%, ενώ ο κύκλος εργασιών της εταιρείας το 2003 έκλεισε στα 18,125 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας άνοδο 27,05% σε σχέση με το 2002.

Κατά το εξεταζόμενο διάστημα, τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 2,230 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 30,50%, ενώ μετά την αφαίρεση των φόρων και των δικαιωμάτων μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε 1,859 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 30,82%. Παράλληλα τα EBITDA ήταν 4,221 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 36,65% έναντι του 2002. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 19,547 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας άνοδο 25,53% σε σχέση με το 2002.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, αξιοσημείωτο είναι ότι η εταιρεία διαθέτει μηδενικό τραπεζικό δανεισμό, καθώς οι επενδύσεις που υλοποίησε το 2003 πραγματοποιήθηκαν τόσο με ίδια κεφάλαια όσο και με κεφάλαια που άντλησε από τη δημόσια εγγραφή.

Στο μεταξύ, σημαντική ήταν η αύξηση (81%) των εξαγωγών της ΚΡΙ-ΚΡΙ το 2003, οπότε ανήλθαν σε 1,7 εκατ. ευρώ, αποτελώντας ποσοστό 9,4% επί των συνολικών της πωλήσεων.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της ΚΡΙ-ΚΡΙ, η ενίσχυση των οικονομικών μεγεθών της το 2003 οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση των εξαγωγών της τόσο στα Βαλκάνια όσο και σε ευρωπαϊκές χώρες, στο λανσάρισμα νέων κερδοφόρων προϊόντων στο παγωτό αλλά και στο γιαούρτι, καθώς και στη διεύρυνση του εμπορικού της δικτύου στην εγχώρια αγορά. Παράλληλα, η επιτυχημένη συνεργασία της με άλλες επιχειρήσεις (όπως για παράδειγμα με την Τροφεκλέκτ), η απόδοση επενδύσεων που πραγματοποιήθηκαν σε μηχανολογικό εξοπλισμό, καθώς κα ι η είσοδος της εταιρείας στο ΧΑ τον περασμένο Ιούλιο έδωσαν ώθηση στην ανάπτυξή της.

Η διοίκηση της εταιρείας προβλέπει μέση ετήσια ανάπτυξη πωλήσεων 25% για την επόμενη τριετία, ενώ στόχος της εταιρείας για το ίδιο χρονικό διάστημα είναι το 15% του ετήσιου κύκλου εργασιών να προέρχεται από την προώθηση νέων προϊόντων.