Ακόμη μια χρονιά χάνει, όπως φαίνεται, ο θαλάσσιος τουρισμός στη χώρα μας, αφού παραμένει σε αδράνεια το νομοθετικό πλαίσιο για την ανάπτυξη του κλάδου, το οποίο ψηφίστηκε από την ελληνική Βουλή πριν από περίπου έναν χρόνο.
Από την έντυπη έκδοση
Ακόμη μια χρονιά χάνει, όπως φαίνεται, ο θαλάσσιος τουρισμός στη χώρα μας, αφού παραμένει σε αδράνεια το νομοθετικό πλαίσιο για την ανάπτυξη του κλάδου, το οποίο ψηφίστηκε από την ελληνική Βουλή πριν από περίπου έναν χρόνο.
Ο νόμος 4256 του Απριλίου του 2014, ο οποίος κατήργησε το προηγούμενο ξεπερασμένο μοντέλο, δεν έχει τεθεί σε εφαρμογή, αφού εκκρεμούν από τότε μια σειρά στρατηγικής σημασίας υπουργικές αποφάσεις.
Πιο συγκεκριμένα, δεν ενεργοποιήθηκε το ηλεκτρονικό μητρώο των σκαφών αναψυχής, με βάση το οποίο ανοίγει η αγορά και επιτρέπεται και στα ιδιωτικά σκάφη να πραγματοποιούν ναύλους, ενώ παράλληλα καταργείται η ατελείωτη γραφειοκρατία στα κατά τόπους λιμεναρχεία.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΙΜΠΛΑΚΗΣ - [email protected]