Την αντίθεσή της στην ιδιωτικοποίηση των ελληνικών κρατικών αεροδρομίων εκφράζει η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ)εκτιμώντας ότι οι συνέπειες θα είναι «καταστροφικές» στον οικονομικό και κοινωνικό ιστό της Περιφέρειας.
Την αντίθεσή της στην ιδιωτικοποίηση των ελληνικών κρατικών αεροδρομίων εκφράζει η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ)εκτιμώντας ότι οι συνέπειες θα είναι «καταστροφικές» στον οικονομικό και κοινωνικό ιστό της Περιφέρειας.
Ειδικότερα, ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ, Bασίλης Αλεβιζόπουλος, αναφέρθηκε στις αντιρρήσεις, αντιδράσεις σε ό,τι αφορά την διαδικασία ιδιωτικοποίησης των 14 κρατικών περιφερειακών αεροδρομίων, εάν αυτή συνεχιστεί, κάνοντας λόγο «για τη δημιουργία μονοπωλιακού καθεστώτος, με πανάκριβα τέλη και φόρους, αλλά και για την αποδυνάμωση τους λόγω στρατηγικών θέσεων».
Μια τέτοια εξέλιξη (ιδιωτικοποίηση), σημείωσε ο κ. Αλεβιζόπουλος, θα ζημιώσει τις τοπικές κοινωνίες, τους ταξιδιώτες, τον ελληνικό τουρισμό και κατ' επέκταση τη χώρα, ενώ έκανε λόγο και για μεγάλη αύξηση των τελών.
Όπως σημείωσε, τα τέλη αεροδρομίου τώρα είναι 12 ευρώ, με το που θα αναλάβει ο «Γερμανός επενδυτής», στον πρώτο χρόνο, θα φτάσουν στα 26,5 ευρώ και στον τέταρτο χρόνο θα πάνε στα 32 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη».
«Oι Γερμανοί θέλουν να κάνουν την χώρα μας φέουδο» είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε πως «παίζεται χονδρό παιχνίδι σε βάρος της βιομηχανίας και του τουρισμού».
Όπως διευκρίνισε ο κ. Αλεβιζόπουλος στις χρεώσεις περιφερειακών αεροδρομίων πέραν των αεροπορικών χρεώσεων που από το πρώτο χρόνο μέχρι την ολοκλήρωση των έργων αναβάθμισης θα ανέρχονται στα 13 ευρώ/ανά αναχωρούντα επιβάτη, προστίθενται και το Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων (ΤΕΑΑ) και Χρηματοδότησης Μικρών Αεροδρομίων και 'Αγονων Γραμμών που ανέρχεται στα 12 ευρώ/ανά επιβάτη. Σε αυτά τα ποσά πρέπει να προστεθεί χρέωση security 1,5 ευρώ/ανά επιβάτη.
Σε ότι αφορά τη «στάση της προηγούμενης κυβέρνησης» σχολίασε πως από τη μια προχωρούσε στην παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων , για έσοδα μόλις 140 εκατ. ευρώ το χρόνο και από την άλλη χάρισε στους ιδιώτες του «Ελευθέριος Βενιζέλος» 700 εκατ. ευρώ από ΦΠΑ.
Τέλος, ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ επανέλαβε την πρόταση της Ομοσπονδίας να παραμείνουν στο ιστό της ΥΠΑ τα περιφερειακά αεροδρόμια, προκειμένου να εξυπηρετούν τους πραγματικούς σκοπούς της ανάπτυξης, του τουρισμού, της προσφοράς στην εθνική οικονομία και στη κοινωνία και βέβαια της εθνικής κυριαρχίας και ασφάλειας.
Πηγή: ΑΜΠΕ