Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 03 Μαρτίου 2015 12:44

Η ελληνική φέτα χάνει την Κίνα

Ετοιμη να κατακτήσει την κινεζική αγορά είναι η αμερικανική «φέτα» μετά και τις γέφυρες συνεργασίας που δημιουργήθηκαν μεταξύ των δύο αγορών στην εκπνοή του 2014.

Από την έντυπη έκδοση

Ετοιμη να κατακτήσει την κινεζική αγορά είναι η αμερικανική «φέτα» μετά και τις γέφυρες συνεργασίας που δημιουργήθηκαν μεταξύ των δύο αγορών στην εκπνοή του 2014.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο συνεδρίασης της Κοινής Επιτροπής Εμπορικών Σχέσεων (Joint Commission on Commerce and Trade) των δύο χωρών, τον περασμένο Δεκέμβριο, συμφωνήθηκε η υπεράσπιση της χρήσης της κοινής ονομασίας των τροφίμων.

Με απλά λόγια η προστασία ονομασίας προέλευσης που αφορά τη γεωγραφική περιοχή δεν αποτελεί θέση που συμμερίζονται οι δύο αγορές, με αποτέλεσμα η αμερικανική βιομηχανία να μπορεί να εξάγει στην κινεζική αγορά τυριά, όπως φέτα και παρμεζάνα, χωρίς αυτό να εμπίπτει σε κανονισμούς προστασίας της ονομασίας των προϊόντων.

ΔΑΝΑΗ ΑΛΕΞΑΚΗ - [email protected]

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»