Το διάσημο brand στον χώρο της εστίασης και της διασκέδασης Hard Rock Cafe επανατοποθετείται στην ελληνική αγορά και αυτή τη φορά το πράττει με ίδια επένδυση, μέσω της μητρικής εταιρείας Hard Rock International, η οποία φέρεται να στοχεύει σε έσοδα περί τα 8-10 εκατ. ευρώ στην πρώτη πλήρη χρήση του πολυχώρου που αναπτύσσει στην οδό Ανδριανού 52, στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας.
Από την έντυπη έκδοση
Το διάσημο brand στον χώρο της εστίασης και της διασκέδασης Hard Rock Cafe επανατοποθετείται στην ελληνική αγορά και αυτή τη φορά το πράττει με ίδια επένδυση, μέσω της μητρικής εταιρείας Hard Rock International, η οποία φέρεται να στοχεύει σε έσοδα περί τα 8-10 εκατ. ευρώ στην πρώτη πλήρη χρήση του πολυχώρου που αναπτύσσει στην οδό Ανδριανού 52, στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας.
«Η επένδυση της Hard Rock International (HRI) στην Ελλάδα έχει μακροπρόθεσμο ορίζοντα», αναφέρει χαρακτηριστικά ο David Pellow, Area Vice President of Operations, Europe, της Hard Rock International, τον οποίο συναντήσαμε στο κτήριο της οδού Ανδριανού, που ο Ηλίας Γ. Μπαρμπαλιάς είχε διαμορφώσει σε εμπορικό κέντρο τα τελευταία χρόνια.
Για τον κ. Pellow η ελληνική αγορά εστίασης έχει προοπτικές και η πολυεθνική προσβλέπει σε έσοδα τόσο από το εγχώριο κοινό όσο και από τουρίστες.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το σήμα Hard Rock Cafe -που ιδρύθηκε το 1971 στο Λονδίνο και έχει πλέον παρουσία σε 63 χώρες με συστημικές πωλήσεις 3,5 δισ. ευρώ- είχε νωρίτερα παρουσία στην Ελλάδα μέσω του ομίλου επιχειρήσεων του Κύπριου επιχειρηματία Ρένου Μιχαηλίδη, που είχε αποκτήσει το master franchise των Hard Rock Cafe για την Ελλάδα και την Κύπρο κι άνοιξε προ δεκαετίας περίπου το κατάστημα της Φιλελλήνων και το 2011 ένα ακόμη κατάστημα στη Γλυφάδα.
Την ίδια χρονιά ο επιχειρηματίας σχεδίαζε το άνοιγμα του πρώτου Hard Rock Cafe στην Κύπρο, όπου και συνεταιρίστηκε με τοπικό επιχειρηματία, αλλά τα σχέδιά του δεν ευοδώθηκαν.
Το κατάστημα στη Λευκωσία δεν συμπλήρωσε καλά καλά έξι μήνες λειτουργίας πριν κλείσει, ενώ ρολά κατέβασαν πέρυσι και τα καταστήματα της Ελλάδας, ως αποτέλεσμα κακοδιαχείρισης σε περίοδο οικονομικής κρίσης και κυρίως καταγγελίας της σύμβασης franchise από τη μητρική εταιρεία, που προσέφυγε σε βρετανικές και ελληνικές αρχές ζητώντας να κατέβουν οι πινακίδες και να επιστραφούν τα αυθεντικά διακοσμητικά αντικείμενα του brand κατόπιν διαπίστωσης ότι μεταξύ των γνήσιων προϊόντων της Hard Rock Cafe πωλούνταν και προϊόντα μαϊμού.
Η μητρική εταιρεία μετά το κλείσιμο της υπόθεσης, αν και υπέστη σημαντική βλάβη -ηθική/οικονομική- την οποία δεν ήταν σε θέση να αποτιμήσουν τα στελέχη της που βρέθηκαν στην Ελλάδα για να προωθήσουν το επαναλανσάρισμα του brand, οι David Pellow, European Vice Precident και Stefano Pandin, European Director of Operations HRI- και θέλοντας ταυτόχρονα να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες στην Ελλάδα αποφάσισε να επενδύσει μόνη της αυτή τη φορά, χωρίς συνεργάτη.
Σημειώνεται ότι το νέο αυθεντικό Hard Rock Cafe Athens εκτείνεται σε δύο ορόφους, επιφάνειας 900 τ.μ., με χώρους εστίασης 200 θέσεων, όπου θα απασχολούνται 80 άτομα προσωπικό. Οι υπηρεσίες του θα ενεργοποιηθούν σταδιακά, αρχής γενομένης από την boutique των ομώνυμων αξεσουάρ που θα εγκαινιαστεί την 1η Απριλίου.
ΣΟΦΙΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ - [email protected]