Με άνοδο κατά 7,3% και τζίρο 1,85 δισ. ευρώ έκλεισε το 2014 για την ελληνική αγορά των τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων. Σύμφωνα με την GFK στο σύνολο του 2014, τη μεγαλύτερη άνοδο κατά 11,2% σημείωσε ο τομέας των ειδών εξοπλισμού γραφείου και αναλωσίμων και αξία αγοράς στα 25 εκατ. ευρώ.
Από την έντυπη έκδοση
Με άνοδο κατά 7,3% και τζίρο 1,85 δισ. ευρώ έκλεισε το 2014 για την ελληνική αγορά των τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων. Σύμφωνα με την GFK στο σύνολο του 2014, τη μεγαλύτερη άνοδο κατά 11,2% σημείωσε ο τομέας των ειδών εξοπλισμού γραφείου και αναλωσίμων και αξία αγοράς στα 25 εκατ. ευρώ.
Ακολούθησαν ο τομέας των ηλεκτρονικών καταναλωτικών αγαθών με αύξηση κατά 11,1% στα 367 εκατ. ευρώ, τα προϊόντα πληροφορικής με αύξηση 8,5% και αξία αγοράς στα 406 εκατ. ευρώ, οι τηλεπικοινωνίες με αύξηση 7% και αξία αγοράς στα 487 εκατ. ευρώ.
Σημαντική ήταν η άνοδος στην κατηγορία των μεγάλων οικιακών συσκευών κατά 7,7% και αξία στα 390 εκατ. ευρώ ενώ οριακά ανοδικά κατά 0,5% κινήθηκε ο τομέας των μικρών οικιακών συσκευών με αξία αγοράς στα 132 εκατ. ευρώ.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»
ΛΕΤΤΑ ΚΑΛΑΜΑΡΑ