Ολοσέλιδη ανοιχτή επιστολή με την οποία ζητεί συγγνώμη μετά τις καταγγελίες ότι βοηθούσε πελάτες της να φοροδιαφεύγουν δημοσιεύει σήμερα στις βρετανικές εφημερίδες η HSBC.
Ολοσέλιδη ανοιχτή επιστολή με την οποία ζητεί συγγνώμη μετά τις καταγγελίες ότι βοηθούσε πελάτες της να φοροδιαφεύγουν δημοσιεύει σήμερα στις βρετανικές εφημερίδες η HSBC.
Στην επιστολή, που υπογράφεται από τον εκτελεστικό διευθυντή της τράπεζας Στούαρτ Γκάλιβερ, αναφέρεται ότι τα πρόσφατα δημοσιεύματα για τις παρελθούσες πρακτικές της τράπεζας ήταν μια «οδυνηρή εμπειρία» για τους πελάτες της, τους μετόχους και τους εργαζόμενους σε αυτή.
Η τράπεζα ισχυρίζεται ότι η πλειονότητα των 140 προσώπων που κατονομάζονται στις σχετικές καταγγελίες ως πελάτες του ελβετικού παραρτήματός της έχουν πάψει να είναι πελάτες της κι ότι η τράπεζα έκτοτε έχει θεσπίσει πολύ αυστηρότερα κριτήρια ως προς το ποιούς δέχεται για πελάτες.
«Δεν έχουμε απολύτως καμία διάθεση να συνεργαστούμε με πελάτες που φοροδιαφεύγουν ή που αποτυγχάνουν να ανταποκριθούν στα πρότυπά μας για το οικονομικό έγκλημα», καταλήγει η επιστολή.
Ο αντίκτυπος από τις αποκαλύψεις ανάγκασε τον πρώην επικεφαλής της τράπεζας Στίβεν Γκριν να παραιτηθεί το Σάββατο από τον οικονομικό οργανισμό TheCityUK.
Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters