Η επέκτασή της στις αναδυόμενες αγορές, αλλά και η αυξημένη «δίψα» για μπίρα κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου το περασμένο καλοκαίρι στη Βραζιλία βοήθησαν τη Heineken να παρουσιάσει δυναμικές επιδόσεις το 2014.
Η επέκτασή της στις αναδυόμενες αγορές, αλλά και η αυξημένη «δίψα» για μπίρα κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου το περασμένο καλοκαίρι στη Βραζιλία βοήθησαν τη Heineken να παρουσιάσει δυναμικές επιδόσεις το 2014.
Ειδικότερα, τα λειτουργικά κέρδη της τρίτης μεγαλύτερης ζυθοποιίας στον κόσμο αυξήθηκαν κατά 6,4% στα 3,13 δισ. ευρώ, υπερβαίνοντας τις προβλέψεις των αναλυτών.
Μάλιστα, η εταιρεία αύξησε το μέρισμά της σε 1,10 από 0,95 ευρώ ανά μετοχή.