Περίπου 2.000 γραπτά αιτήματα/καταγγελίες καταναλωτών έλαβε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) το 2003, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Το 95% των 1.957 καταγγελιών αφορούν τον τομέα των τηλεπικοινωνιών -το 35% το φάσμα των συχνοτήτων, ακολουθούν οι υπηρεσίες ADSL με 29%, η κινητή τηλεφωνία με 15%, η σταθερή τηλεφωνία με 14% και τα ονόματα των δικτυακών τόπων με 2%. Στις καταγγελίες περιλαμβάνονται επίσης παράπονα για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες σε ποσοστό 3% και για τη γενική ενημέρωση σε ποσοστό 2%.