Πάνω από τους στόχους της διοίκησης κινήθηκαν το 2014 τα μεγέθη της αλυσίδας πολυκαταστημάτων attica, η οποία φαίνεται να μπήκε με το δεξί και στη νέα χρονιά, αφού κόντρα στην τάση της αγοράς που θέλει την πλειοψηφία των καταστημάτων του λιανεμπορίου να καταγράφουν αυτές τις μέρες πτώση επισκεψιμότητας και τζίρου -λόγω της οικονομικής αβεβαιότητας που προκαλούν οι τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις - εμφανίζει θετικές πωλήσεις από την έναρξη των εκπτωτικής σεζόν.
Από την έντυπη έκδοση
Πάνω από τους στόχους της διοίκησης κινήθηκαν το 2014 τα μεγέθη της αλυσίδας πολυκαταστημάτων attica, η οποία φαίνεται να μπήκε με το δεξί και στη νέα χρονιά, αφού κόντρα στην τάση της αγοράς που θέλει την πλειοψηφία των καταστημάτων του λιανεμπορίου να καταγράφουν αυτές τις μέρες πτώση επισκεψιμότητας και τζίρου -λόγω της οικονομικής αβεβαιότητας που προκαλούν οι τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις - εμφανίζει θετικές πωλήσεις από την έναρξη των εκπτωτικής σεζόν.
Ειδικότερα, το 2014 έκλεισε με θετικές επιδόσεις για όλα τα πολυκαταστήματα του δικτύου και με τον συνολικό κύκλο εργασιών της εταιρείας Αττικά Πολυκαταστήματα να ανέρχεται σε 140,73 εκατ. ευρώ από 123,6 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη οικονομική χρήση (η αύξηση είναι της τάξης του 14%, αν και τα δύο μεγέθη δεν είναι συγκρίσιμα λόγω και των νέων καταστημάτων που δεν έχουν ολοκληρώσει 12μηνη λειτουργία).
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις εμφανίζουν μια αύξηση της τάξης του 8%-9%, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι η οικονομική χρήση 2014 έκλεισε με προ φόρων κέρδη 11 εκατ. ευρώ για την Αττικά Πολυκαταστήματα που συνεχίζει να αναπτύσσεται χωρίς δανεισμό, με ίδια κεφάλαια, διατηρώντας παράλληλα τα επίπεδα καθαρής ρευστότητας στα 30-40 εκατ. ευρώ.
ΣΟΦΙΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ - [email protected]