Σημαντική ενίσχυση αναμένεται να σημειωθεί στα οικονομικά μεγέθη της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ και το 2004, όπως τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Παναγιώτης Τσινάβος κατά τη σημερινή παρουσίασή της σε εκδήλωση της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις εκτιμάται ότι θα ανέλθουν σε περίπου 25 εκατ. ευρώ, έναντι 19,5 εκατ. ευρώ το 2003, εμφανίζοντας άνοδο κατά 27%. Ανοδική θα είναι παράλληλα και η πορεία της εξαγωγικής δραστηριότητάς της, η οποία θα αντιπροσωπεύει ποσοστό 10% επί του συνολικού της τζίρου.
Σύμφωνα με τον κ. Τσινάβο, η θετική πορεία των οικονομικών μεγεθών της επιχείρησης θα είναι αποτέλεσμα αφενός της γεωγραφικής ανάπτυξης του δικτύου διανομής του παγωτού και αφετέρου της γρήγορης υλοποίησης του επενδυτικού προγράμματος που αφορά στο γιαούρτι, ύψους 2,5 εκατ. ευρώ.
Συγκεκριμένα, ήδη από τις αρχές του έτους προστέθηκαν στο δίκτυο διανομής του παγωτού οι νομοί Αχαΐας και Αιτωλοακαρνανίας, ενώ στο τέλος του 2004 τα σημεία πώλησης παγωτού στα Βαλκάνια θα πλησιάζουν τα 10.000. Αναφορικά με το γιαούρτι, πριν το καλοκαίρι θα λανσαριστούν τα νέα προϊόντα σε πανελλαδικό δίκτυο, με στόχο τη σημαντική ενίσχυση του μεριδίου της ΚΡΙ-ΚΡΙ στην εν λόγω αγορά.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο κ. Τσινάβος αναφέρθηκε στην πορεία της γαλακτοβιομηχανίας το 2003, υπογραμμίζοντας ότι η σταθερά αναπτυξιακή πορεία της ΚΡΙ-ΚΡΙ δεν είναι συγκυριακή.
«Την τελευταία πενταετία, έχει καταφέρει να εδραιώσει την θέση της μεταξύ των πιο δυναμικών βιομηχανιών γάλακτος στα Βαλκάνια, εμφανίζοντας πολύ υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης ανά έτος (27%)», επισήμανε ο πρόεδρος της ΚΡΙ-ΚΡΙ.
Μάλιστα, όπως τόνισε, η εταιρεία συνεχίζει τη σταθερή της ανάπτυξη βάσει συγκεκριμένου στρατηγικού σχεδιασμού που προβλέπει μέση ετήσια ανάπτυξη πωλήσεων 25% για την επόμενη τριετία. Επίσης, στόχος της επόμενης τριετίας είναι το 15% του ετήσιου κύκλου εργασιών να προέρχεται από την προώθηση νέων προϊόντων.
Συγκεκριμένα το τρέχον έτος η γαλακτοβιομηχανία δρομολογεί:
· ολοκλήρωση του πανελλαδικού δικτύου διανομής προϊόντων παγωτού και γιαούρτης
· λανσάρισμα έξι νέων προϊόντων παγωτού και νέων προϊόντων γιαούρτης ευρωπαϊκού τύπου σε ατομικές συσκευασίες
· περαιτέρω αύξηση των εξαγωγών τόσο στα Βαλκάνια όσο και σε χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης
Αναφορικά με τα οικονομικά μεγέθη του 2003, σημειώνεται ότι τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 2,230 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 30,50% σε σχέση με το 2002, ενώ μετά την αφαίρεση των φόρων και των δικαιωμάτων μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε 1,859 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 30,82%. Παράλληλα τα EBITDA ήταν 4,322 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 40% έναντι του 2002. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 19,547 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας άνοδο 25,53% σε σχέση με το 2002. Στο μεταξύ, θεαματική ήταν η αύξηση (81%) των εξαγωγών της ΚΡΙ-ΚΡΙ το 2003, οπότε ανήλθαν σε 1,7 εκατ. ευρώ, αποτελώντας ποσοστό 9,4% επί των συνολικών της πωλήσεων.