Με το βραβείο Bronze Ermis στην κατηγορία Print-AD Campaigns διακρίθηκε η νέα καμπάνια της σειράς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας «ΑΒ Επιλογή» της ΑΒ Βασιλόπουλος στα Ermis Awards.
Με το βραβείο Bronze Ermis στην κατηγορία Print-AD Campaigns διακρίθηκε η νέα καμπάνια της σειράς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας «ΑΒ Επιλογή» της ΑΒ Βασιλόπουλος στα Ermis Awards.
«Με αυτό το βραβείο, η ΑΒ Βασιλόπουλος επιβεβαιώνει τη διαρκή προσπάθειά της σε θέματα που αφορούν, τόσο στη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία, όσο και στην ικανοποίηση των αναγκών του καταναλωτή, προσφέροντας προϊόντα υψηλής ποιότητας», τονίζει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Σύμφωνα με ΑΒ Βασιλόπουλος, η «ΑΒ Επιλογή» περιλαμβάνει μια σειρά προϊόντων όπως τυριά, αλλαντικά, ψάρια, παραδοσιακές πίτες, τα οποία διακρίνονται πάντοτε για ένα συγκεκριμένο λόγο. Αυτός, είτε συνάδει με τη διαδικασία παραγωγής τους, είτε με κάποιο ιδιαίτερο συστατικό που περιέχουν.
Το νέο λογότυπο και η νέα συσκευασία αναδεικνύουν και επικοινωνούν τα ιδιαίτερα αυτά χαρακτηριστικά. Η μελέτη και ο σχεδιασμός της νέας συσκευασίας έγινε από την εταιρεία Compact. Η καμπάνια επικοινωνίας τριπλέτας καταχωρήσεων υλοποιήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία SPOT JWT.