Στις έντονες προωθητικές ενέργειες «επένδυσε» η βιομηχανία δημητριακών πρωινού προκειμένου να συγκρατήσει τους όγκους, αλλά και την πιστότητα των καταναλωτών.
Από την έντυπη έκδοση
Στις έντονες προωθητικές ενέργειες «επένδυσε» η βιομηχανία δημητριακών πρωινού προκειμένου να συγκρατήσει τους όγκους, αλλά και την πιστότητα των καταναλωτών.
Για μια αγορά της τάξεως των 100 εκατ. ευρώ το στοίχημα των επιχειρήσεων είναι αντιστροφή της πτωτικής πορείας των τζίρων σε επίπεδα προ 2010, όταν και καταγράφονταν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης.
Εκπρόσωποι των εταιρειών του κλάδου μιλώντας στην «Ν» αναφέρουν ότι «η στροφή προς την υγιεινή διατροφή και δη η σημασία του πρωινού γεύματος έχει αρχίσει να περνάει στη συνείδηση των καταναλωτών. Είναι ενδεικτικό ότι μέχρι το 2010 παρουσίαζε ανάπτυξη, πολλές φορές και σε διψήφιο ποσοστό.
ΔΑΝΑΗ ΑΛΕΞΑΚΗ - [email protected]
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική».