Δυνατότητες περαιτέρω διείσδυσης των ελληνικών επιχειρήσεων στην Ιαπωνία, μια αγορά 127,6 εκατομμυρίων καταναλωτών, δείχνουν οι ήδη υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης των εξαγωγών μας σε κλάδους όπως τα καλλυντικά, τα φυτικά έλαια και το αλουμίνιο, αν και στις μακροπρόθεσμες προβλέψεις θα πρέπει να συνεκτιμηθούν παράγοντες που επηρεάζουν την οικονομική ανάκαμψη στη χώρα.
Από την έντυπη έκδοση
Δυνατότητες περαιτέρω διείσδυσης των ελληνικών επιχειρήσεων στην Ιαπωνία, μια αγορά 127,6 εκατομμυρίων καταναλωτών, δείχνουν οι ήδη υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης των εξαγωγών μας σε κλάδους όπως τα καλλυντικά, τα φυτικά έλαια και το αλουμίνιο, αν και στις μακροπρόθεσμες προβλέψεις θα πρέπει να συνεκτιμηθούν παράγοντες που επηρεάζουν την οικονομική ανάκαμψη στη χώρα.
Είναι ενδεικτικό ότι οι εξαγωγές μας σε αιθέρια έλαια και αρωματοποιία αναπτύσσονται με ετήσιο ρυθμό 42,2% (1,6 εκατ. ευρώ), με το σημαντικότερο μέρος του κλάδου να αφορά κρέμες (1,36 εκατ. ευρώ) και λιγότερο αρώματα (102 χιλ. ευρώ).
Πρόκειται για μια έντονα ανταγωνιστική αγορά συνολικού ύψους άνω των 13 δισ. ευρώ, στην οποία δραστηριοποιούνται περί τις 1.000 εταιρείες.
ΣΟΦΙΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ - [email protected]