Δύο διακρίσεις έλαβε η ΑΒ Βασιλόπουλος, στο πλαίσιο των «Social Media Awards 2014», αποδεικνύοντας ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας από τους σημαντικότερους διαύλους επικοινωνίας με τους πελάτες της, όπως τονίζει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Δύο διακρίσεις έλαβε η ΑΒ Βασιλόπουλος, στο πλαίσιο των «Social Media Awards 2014», αποδεικνύοντας ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας από τους σημαντικότερους διαύλους επικοινωνίας με τους πελάτες της, όπως τονίζει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Στην τελετή απονομής των βραβείων, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου, η ΑΒ τιμήθηκε με το GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best Overall Presence on Facebook» και με το SILVER στην κατηγορία «Best Use of Social Media/Industry» του κλάδου Retail/E-Commerce, σε ένα σύνολο υποψηφιοτήτων που φέτος ξεπέρασαν τις 400.