ΜΕΙΩΣΗ της τάξης του 22%, αποτέλεσμα του αδύναμου δολαρίου έναντι του ευρώ, αλλά και της καθυστέρησης παρουσίασης του νέου της παιχνιδιού, εμφάνισαν το σύνολο της χρήσης τα καθαρά κέρδη της μεγαλύτερης εταιρείας παραγωγής παιχνιδιών σε βίντεο της Ευρώπης, Infogrames Entertainment SA.
Οι πωλήσεις για τη χρήση που έληξε στις 31 Μαρτίου, διαμορφώθηκαν στα 701 εκατ. ευρώ (844 εκατ. δολ.), από 898 εκατ. ευρώ που είχε εμφανίσει κατά την προηγούμενη χρήση, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας στην εφημερίδα «Les Echos». Το αδύναμο δολάριο μείωσε κατά 11% τις πωλήσεις της εταιρείας, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Το τέταρτο τρίμηνο της χρήσης, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 105 εκατ. ευρώ. Η διοίκησή της προβλέπει ότι οι πωλήσεις της κατά τη χρήση 2004-2005 θα είναι μέτριες.
Τον Ιανουάριο η Infogrames ανακοίνωσε ότι το παιχνίδι της, Driver, το οποίο αναδεικνύει τους δρόμους της Νίκαιας (Γαλλία), του Μαϊάμι (ΗΠΑ) και της Κωνσταντινούπολης (Τουρκία), θα αρχίσει να πωλείται την 1η Ιουνίου, δύο μήνες αργότερα από ό,τι προγραμματιζόταν. Τα έσοδα από το παιχνίδι, τα οποία έπρεπε να συμπεριληφθούν στα αποτελέσματα του τετάρτου τριμήνου της χρήσης, θα καθυστερήσουν μέχρι και το πρώτο τρίμηνο της επόμενης οικονομικής της χρήσης.
Ο επικεφαλής της εταιρείας, Bruno Bonnel, αρνήθηκε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Investir» και δημοσιεύθηκε σήμερα, ότι η εταιρεία δεν θα καταφέρει να πληρώσει το χρέος της.
Οι μετοχές της Infogrames έχαναν ποσοστό 9,7% χθες στο Παρίσι, φθάνοντας στα χαμηλότερα επίπεδα από τον Απρίλιο του 2003.
Η γαλλική εταιρεία πέρυσι, άλλαξε το εμπορικό της σήμα σε «Atari», σε μια προσπάθεια να τονώσει το προφίλ της στην αγορά των ΗΠΑ. Η Infogrames επέτυχε τη χρήση του εν λόγω σήματος, που κυριαρχεί στην αγορά των παιχνιδιών για κομπιούτερ, μετά την αγορά του ανενεργού τμήματος της Hasbro Inc., αντί του ποσού των 100 εκατ. δολ. τον Δεκέμβριο του 2000.