Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 18 Μαΐου 2004 12:22

Αυξημένα κατά 52% τα κέρδη της Βάρδας ΑΕΒΕΕ

Σε 2,007 εκατ. ευρώ ανήλθαν το 2003 τα καθαρά κέρδη προ φόρων της Βάρδας ΑΕΒΕΕ αυξημένα κατά 52,16% σε σχέση με το 2002 όταν αυτά είχαν διαμορφωθεί στα 1,319 εκατ. ευρώ.

Στο διάστημα της χρήσης 2003 οι πωλήσεις της εταιρείας έφθασαν τα ευρώ 32,8 εκατ. ευρώ έναντι 27,2 εκατ. ευρώ στο χρονικό διάστημα Ιανουαρίου – Δεκεμβρίου 2002, αυξήθηκαν δηλαδή κατά 20,6%.

Τα κέρδη προ αποσβέσεων και φόρων έφθασαν τα 4,5 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 50% έναντι του 2002, όταν είχαν διαμορφωθεί στα 3 εκατ. ευρώ.

Το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας θα προτείνει στη γενική συνέλευση των μετόχων την διανομή μερίσματος 0,11 ευρώ. Το προς διανομή μέρισμα των 0,11 ευρώ είναι αυξημένο σε σχέση με το μέρισμα της προηγούμενης δωδεκάμηνης χρήσης των 0,09 ευρώ κατά 22,2%.

Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, η αύξηση των πωλήσεων και των προ φόρων κερδών της δωδεκάμηνης χρήσης επιβεβαίωσαν την πρόβλεψη της διοίκησης για την απόδοση του επενδυτικού της προγράμματος, το οποίο πραγματοποιήθηκε με την αύξηση του δικτύου νέων καταστημάτων από 17 το 2001 σε 37 στο τέλος του 2003.

Η αύξηση του δικτύου χρηματοδοτήθηκε από το προϊόν τόσο των εσόδων από την δημόσια εγγραφή ( 4/2001 ) 3,9 εκατ. ευρώ, όσο και από την ροή των αποσβέσεων η οποία έφθασε αθροιστικά για τις χρήσεις 2002 και 2003 στο ποσό των ευρώ 4,1 εκ.

Σημειώνεται ότι κατά την ημερομηνία έναρξης διαπραγμάτευσης των μετοχών της Βάρδας στο Χ.Α. (Απρίλιος 2001) το δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας αριθμούσε δεκαεπτά καταστήματα. Στο τέλος του 2002 ο αριθμός είχε αυξηθεί στα τριάντα τρία καταστήματα.

Εντός της χρήσης 2003 λειτούργησαν τέσσερα νέα καταστήματα και συγκεκριμένα τρία καταστήματα Vardas, στα Ιωάννινα (1/2003), Πειραιά (10/2003) και Πικέρμι (11/2003) και ένα κατάστημα BCBG Max Azria, στο Χαλάνδρι (7/2003). Μετά τα ανωτέρω, το δίκτυο της εταιρείας έφθασε στο τέλος του 2003 τα 37 καταστήματα .

Η εταιρεία συνεχίζει να δραστηριοποιείται στις διεθνείς αγορές με στόχο την εξεύρεση νέων brands για ανάπτυξη τους στην ελληνική αγορά τόσο μέσω του δικτύου ιδιόκτητων καταστημάτων της όσο και μέσω αναπτύξεως δικτύου χονδρικών πωλήσεων.

Στο πλαίσιο αυτής της δραστηριότητας πέραν από τις συλλογές Harmont & Blaine, Phard και Cerruti 1881, προσετέθησαν από το καλοκαίρι 2004 για διανομή λιανικώς και από το χειμώνα 2004 για διανομή λιανικώς και χονδρικώς η ανδρική και γυναικεία συλλογή της Calvin Klein.

Από την σαιζόν Χειμώνας 2004 θα διατίθεται χονδρικώς η συλλογή P. Balmain, D. Hechter και BD Baggies.

Η Βάρδας σχεδιάζει τη λειτουργία και νέων καταστημάτων με το brand VARDAS 1939 BCBG MaxAzria και Mc Gregor σε αγορές εντός και εκτός Ελλάδος με στόχο την αύξηση του δικτύου πωλήσεων και των μεριδίων της στην αγορά πολυτελούς ανδρικής και γυναικείας ένδυσης.