Η κυβέρνηση μελετά νέες λύσεις για να αντισταθμίσει τις πιέσεις από τη διατήρηση των υψηλών τιμών του πετρελαίου, και αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να επιτρέψει από Σεπτέμβριο την κυκλοφορία των πετρελαιοκινήτων ΙΧ σε Αθήνα, Πειραιά και Θεσσαλονίκη. Τα πετρελαιοκίνητα κυκλοφορούν ελεύθερα στην Ευρωπαϊκή Ενωση, είναι κατά τι ακριβότερα, αλλά καταναλώνουν φθηνότερο καύσιμο και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ μελετά νέες λύσεις για να αντισταθμίσει τις πιέσεις από τη διατήρηση των υψηλών τιμών του πετρελαίου -μετά και την απόρριψη της ελληνικής πρότασης στο Ecofin για τη συντονισμένη μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα σε όλες τις χώρες-μέλη- και αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να επιτρέψει από Σεπτέμβριο την κυκλοφορία των πετρελαιοκινήτων ΙΧ σε Αθήνα, Πειραιά και Θεσσαλονίκη, που απαγορεύτηκε στη δεκαετία του '80 σε μια προσπάθεια καταπολέμησης του νέφους.
Οπως δήλωσε ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών, Γιώργος Αλογοσκούφης, πρέπει να αναλυθεί πρώτα η νέα τεχνολογία των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων και να διασφαλιστεί ότι δεν θα επιβαρυνθεί με νέους ρύπους η ατμόσφαιρα.
Τα πετρελαιοκίνητα κυκλοφορούν ελεύθερα στην Ευρωπαϊκή Ενωση, είναι κατά τι ακριβότερα, αλλά καταναλώνουν φθηνότερο καύσιμο και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
Ερωτηθείς σχετικά ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, είπε ότι είναι θέμα του υπουργείου Μεταφορών και εάν μας ζητηθεί εμείς θα συνεργαστούμε.
Εν τω μεταξύ σήμερα παρατηρείται αποκλιμάκωση των διεθνών τιμών του πετρελαίου. Στις 15:39, στην αγορά της Νέας Υόρκης, η τιμή του αργού για συμβόλαια παράδοσης Ιουλίου υποχωρούσε κατά 1,22% στα 38,8 δολάρια το βαρέλι.