Τη νέα εταιρική ταυτότητα «My Market» υπό την οποία θα λειτουργεί πλέον η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Metro παρουσίασε σήμερα ο πρόεδρος Παντελής Παντελιάδης.
Με τη συγκεκριμένη κίνηση η Metro διαχωρίζει τα ονόματα των δύο κλάδων της επιχειρηματικής της δραστηριότητας: των 25 Cash and Carry και των 38 καταστημάτων σούπερ μάρκετ, στοχεύοντας στην ενίσχυση της αυτόνομης ανάπτυξης του κλάδου.
Η συνολική επένδυση για την ανακαίνιση των καταστημάτων θα ανέλθει σε 5 εκατ. ευρώ και θα καλυφθεί από ίδια κεφάλαια. Τα εγκαίνια του πρώτου «My Market» θα γίνουν στις 14 Ιουνίου στο κατάστημα της Αγ. Βαρβάρας, ενώ μέχρι τον Οκτώβριο θα ολοκληρωθεί η διαμόρφωση και των υπόλοιπων.
Μέχρι το τέλος του 2004 η Metro θα δημιουργήσει ακόμη δύο καταστήματα «My Market», στη Νέα Πεντέλη και στους Αγίους Θεοδώρους.