Σειρά διακρίσεων απέσπασε η ΑΒ Βασιλόπουλος στα βραβεία self service Excellence Awards 2014, όπου παρουσιάζονται οι πρωτοβουλίες, καθώς και οι άριστες επιχειρηματικές δραστηριότητες και πρακτικές που εφαρμόζουν οι εταιρείες του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας.
Σειρά διακρίσεων απέσπασε η ΑΒ Βασιλόπουλος στα βραβεία self service Excellence Awards 2014, όπου παρουσιάζονται οι πρωτοβουλίες, καθώς και οι άριστες επιχειρηματικές δραστηριότητες και πρακτικές που εφαρμόζουν οι εταιρείες του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας.
Κατά τη διάρκεια της τελετής που πραγματοποιήθηκε στις 15 Ιουλίου, η ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε τρία βραβεία στις κατηγορίες «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη & Περιβάλλον», «Αξιοποίηση Κινητών Εφαρμογών» και «Στρατηγική Social Media».
Συγκεκριμένα, στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR)-Περιβάλλον», η ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε το βραβείο «Άριστης Επίδοσης» για την εφαρμογή του προγράμματος «Βελτίωση Βιωσιμότητας Αλιευτικού Στόλου» που ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2013, σε συνεργασία με την WWF.
Αναγνωρίστηκε επίσης η «Εξαιρετική Επίδοσή» της στην κατηγορία «Στρατηγική Social Media». Η εταιρεία ξεχώρισε για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου πλάνου ψηφιακής επικοινωνίας.
Μια ακόμα διάκριση ήρθε στην κατηγορία «Αξιοποίηση Κινητών Εφαρμογών», με το βραβείο για την ανάπτυξη και υλοποίηση της εφαρμογής ΑΒ για κινητά τηλέφωνα (iOS και Android).