ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕ προς τα κάτω τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις που θα εμφανίσει στο σύνολο της χρήσης, η γερμανική παραγωγός του απορρυπαντικού Persil, Henkel KgaA, μετά τη μείωση της ζήτησης τους τελευταίους μήνες σε μερικές ευρωπαϊκές αγορές.
Οι πωλήσεις της εταιρείας – προσαρμοσμένες με τις συναλλαγματικές ισοτιμίες και μετά τις συγχωνεύσεις – θα αυξηθούν κατά 2% φέτος αντί του 3%-4%, σύμφωνα με τον εκπρόσωπό της Lars Witteck. H εταιρεία, που εδρεύει στο Ντίσελντορφ, εκτιμά, ότι, τα λειτουργικά της κέρδη θα αυξηθούν περισσότερο από 10% φέτος.
«Η συνεχιζόμενη συρρίκνωση της ζήτησης στη Γερμανία και στις αγορές όπου δραστηριοποιείται η Henkel επεκτάθηκε και στις άλλες ευρωπαϊκές αγορές τους τελευταίους μήνες», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.
Ο επικεφαλής της Henkel, Ulrich Lehner έχει πει, ότι η εξαγορά της Dial Corp. στις ΗΠΑ, ύψους 2,9 δισ. δολ. – η μεγαλύτερη παρά ποτέ – θα τονώσει τα κέρδη της εταιρείας κατά περίπου 15% φέτος, καθώς η εταιρεία επεκτείνεται στην μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου.
Η Henkel αυξάνει τις μάρκες των προϊόντων που χρησιμοποιούνται από τις νοικοκυρές στη Β. Αμερική, όπως με το απορρυπαντικό Purex και το σαπούνι Dial. Το 2004, οι πωλήσεις του Dial εκτιμάται να σημειώσουν αύξηση από 3% έως 4%, σύμφωνα με την ανακοίνωση του οικονομικού της διευθυντή, Lothar Steinebach, τον περασμένο Μάϊο.
Η γερμανική εταιρεία έχει ανακοινώσει ότι άρχισε ήδη να μειώνει το κόστος λειτουργίας της και να δαπανά περισσότερα κεφάλαια σε σήματα και αγορές, προκειμένου να αυξήσει την ανταγωνιστικότητά της. Οι πωλήσεις της στις ΗΠΑ προβλέπεται να αυξηθούν σε ποσοστό 22% των συνολικών της εσόδων από 12%, μετά την εξαγορά της Dial, που εδρεύει στην Αριζόνα.