Οικονομία & Αγορές
Τετάρτη, 25 Ιουνίου 2014 16:36

Εκτιμήσεις για 20 εκατ. τουρίστες τη νέα χρονιά

Στοχευμένη τουριστική προβολή σε αγορές - στόχους του εξωτερικού με έμφαση στα εργαλεία του διαδικτύου αλλά και τις ανάγκες των επισκεπτών ξεκινά, νωρίτερα από κάθε άλλη φορά, η επικοινωνιακή στρατηγική της περιόδου 2014 -15. Σύμφωνα με την υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη φιλοδοξία είναι η Ελλάδα να γίνει παράδεισος φιλοξενείας για τους επισκέπτες της. Εκτιμήσεις για 20 εκατ. τουρίστες τη νέα χρονιά έκανε ο γ.γ. του ΕΟΤ.

Στοχευμένη τουριστική προβολή σε αγορές - στόχους του εξωτερικού με έμφαση στα εργαλεία του διαδικτύου αλλά και τις ανάγκες των επισκεπτών ξεκινά, νωρίτερα από κάθε άλλη φορά, η επικοινωνιακή στρατηγική της περιόδου 2014 -15. Σύμφωνα με την υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη φιλοδοξία είναι η Ελλάδα να γίνει παράδεισος φιλοξενείας για τους επισκέπτες της. Εκτιμήσεις για 20 εκατ. τουρίστες τη νέα χρονιά έκανε ο γ.γ. του ΕΟΤ.

«Το trip advisor και το expedia, είναι σημαντικοί μας σύμμαχοι στην προσπάθεια μας να έχουμε σταθερή και σοβαρή παρουσία στο διαδίκτυο», ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Κεφαλογιάννη και πρόσθεσε ότι η επικοινωνία εξελίσσεται σε Ευρώπη, ΗΠΑ καθώς και στις νέες αγορές που στοχεύουμε».

Σε αυτή τη προσπάθεια καταλυτικό ρόλο παίζει η διαδικτυακή πύλη του EOT, visitgreece.gr η οποία συγκεντρώνει το ενδιαφέρον 8,5 εκατομμύρια χρηστών από όλο τον κόσμο.

Με την τουριστική χρονιά να βρίσκεται σε εξέλιξη, η υπουργός απηύθυνε έκκληση στους εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης να δείξουν υψηλό αίσθημα ευθύνης, προκειμένου η χώρα να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες που συνεπάγεται η έλευση των τουριστών.

Σε ό,τι αφορά τη νέα χρονιά, η Ελλάδα αναμένεται να προσελκύσει 20 εκατομμύρια τουρίστες, ενώ αν σε αυτούς προστεθούν και οι επισκέπτες της κρουαζιέρας, το νούμερο θα φτάσει τα 22 εκατομμύρια, εκτίμησε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς.

Δράσεις μάρκετινγκ

Αναλύοντας τις δράσεις μάρκετινγκ που θα ακολουθήσει η Ελλάδα και για την επόμενη τουριστική περίοδο, ο κ. Λειβαδάς, εστίασε, μεταξύ άλλων, στην ενδυνάμωση των αγορών της Κίνας, της Ρωσίας αλλά και της Βραζιλίας, πέραν των παραδοσιακών.

Για τη Βραζιλία μάλιστα, η υπουργός, αφού έδωσε συγχαρητήρια στην εθνική Ελλάδας για την πρόκριση στους «16», υπογράμμισε ότι αυτή την περίοδο είναι ο καλύτερος πρεσβευτής της χώρας στο εξωτερικό, αλλά και στη συγκεκριμένη αγορά ειδικότερα. Αυτή την περίοδο, εκτεταμένο διαφημιστικό πρόγραμμα «τρέχει» στο Σάο Πάολο.

Κίνα

Από την αγορά της Κίνας, τα μηνύματα όπως τόνισε ο κ. Λειβαδάς είναι ήδη πολύ ενθαρρυντικά, μετά και τη δρομολόγηση της απευθείας αεροπορικής γραμμής Σαγκάης- Ελλάδας. Μάλιστα, Tour Operators που δραστηριοποιούνται στην Κίνα εξετάζουν και το ενδεχόμενο απευθείας πτήσης Πεκίνο- Αθήνα.

Τέλος από την αγορά της Ρωσίας, τα ποσοστά από την έκδοση βίζας είναι πολύ ενθαρρυντικά, καθώς εφέτος παρατηρείται αύξηση 65% σε σχέση με το 2012.