Τα σχέδιά της να προχωρήσει στο άνοιγμα άλλων 10 online αγορών ανακοίνωσε η σουηδική αλυσίδα καταστημάτων Hennes & Mauritz (Η&Μ), στο πλαίσιο παρουσίασης των τριμηνιαίων αποτελεσμάτων της, τα οποία εμφάνισαν σημαντική βελτίωση.
Τα σχέδιά της να προχωρήσει στο άνοιγμα άλλων 10 online αγορών αλλά και μιας νέας σειράς υποδημάτων ανακοίνωσε η σουηδική αλυσίδα καταστημάτων Hennes & Mauritz (Η&Μ), στο πλαίσιο παρουσίασης των τριμηνιαίων αποτελεσμάτων της, τα οποία εμφάνισαν σημαντική βελτίωση.
«Είχαμε ένα καλό δεύτερο τρίμηνο, με μια ισχυρή άνοδο τόσο των πωλήσεων όσο και των κερδών και αυξημένο μερίδιο αγοράς», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Καρλ-Γιόχαν Πέρσον.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, τα καθαρά κέρδη της H&M αυξήθηκαν κατά 25% στα 5,81 δισ. σουηδικές κορόνες (875,5 εκατ. δολ.) στο τρίμηνο που έληξε τον περασμένο Μάρτιο. Οι αναλυτές τα ανέμεναν στα 5,36 δισ. κορόνες.
Οι πωλήσεις, συμπεριλαμβανομένων των φόρων, ανήλθαν το ίδιο διάστημα σε 44,18 δισ. κορόνες, ενώ, εξαιρουμένων των φόρων, αυξήθηκαν σε 37,83 δισ. κορόνες από 31,64 δισ. κορόνες.
Φέτος, η H&M σχεδιάζει να ανοίξει 375 νέα καταστήματα, κυρίως στις ΗΠΑ και την Κίνα, αλλά και σε νέες αγορές όπως οι Φιλιππίνες και η Ινδία.