Μείωση κατέγραψαν τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) της hellas online στο πρώτο τρίμηνο του 2014, ωστόσο οι πελάτες της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 6,3% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013.
Μείωση κατέγραψαν τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) της hellas online στο πρώτο τρίμηνο του 2014, ωστόσο οι πελάτες της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 6,3% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013.
Από τα οικονομικά στοιχεία που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα προκύπτει πως τα συνολικά έσοδα μειώθηκαν κατά 3,2% στα 54,7 εκατ. ευρώ. Η μείωσή τους οφείλεται εν μέρει σε έκτακτα μη επαναλαμβανόμενα έσοδα του πρώτου τρίμηνου του 2013 καθώς και στις έντονες συνθήκες ανταγωνισμού που επικρατούν στην αγορά αλλά και στο υφεσιακό κλίμα της οικονομίας, παράγοντες οι οποίοι έχουν επιφέρει μείωση στο μέσο έσοδο ανά συνδρομητή.
Τα λειτουργικά έξοδα προ αποσβέσεων ανήλθαν το ίδιο διάστημα στα 41,3 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 6,5% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Σύμφωνα με την εταιρεία, η αύξηση αυτή είναι συγκυριακή, καθώς οφείλεται κυρίως σε χρονική κατανομή κάποιων λειτουργικών εξόδων και θα εξομαλυνθεί στα επόμενα τρίμηνα.
Ο συνδυασμός των παραπάνω συνέβαλε στη μείωση των κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), τα οποία διαμορφώθηκαν σε 13,4 εκατ. ευρώ. Το αποτέλεσμα προ φόρων (ΕΒΤ) διαμορφώθηκε σε ζημιές 1,3 εκατ. ευρώ έναντι οριακών κερδών 0,03 εκατ. ευρώ το 2013.
Σημειώνεται επίσης ότι η συνολική LLU πελατειακή βάση της εταιρείας στο τέλος του πρώτου τριμήνου ανήλθε σε 527.284 πελάτες, σηματοδοτώντας μια αύξηση 6,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο. Εξάλλου, η hellas online το πρώτο τρίμηνο του 2014 απέσπασε το 20,5% των νέων συνδέσεων LLU, ενώ σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, έχει διατηρήσει το μερίδιο αγοράς της σταθερό το οποίο εκτιμάται στο 27%.