Αύξηση του όγκου των πωλήσεών της μετά από 16 συνεχόμενα τρίμηνα πτώσης καταγράφει η Coca-Cola Τρία Έψιλον στο α’ τρίμηνο του 2014.
Αύξηση του όγκου των πωλήσεών της μετά από 16 συνεχόμενα τρίμηνα πτώσης καταγράφει η Coca-Cola Τρία Έψιλον στο α’ τρίμηνο του 2014.
Με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου Coca-Cola HBC AG, ο όγκος πωλήσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον αυξήθηκε στην Ελλάδα σε μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό. Η αύξηση του όγκου πωλήσεων αποδίδεται στις κατηγορίες των εμφιαλωμένων νερών, των χυμών, του έτοιμου προς κατανάλωση τσαγιού και των ενεργειακών ποτών. Παράλληλα, οι πωλήσεις της Coca-Cola Zero αυξήθηκαν κατά 5%.