Τετάρτη 21 Μαΐου 2014
ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΜΙΚΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ
ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΤΑΜΕΙΑΚΗΣ ΘΕΣΗΣ
ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2014
Τα οικονομικά αποτελέσματα Α’ τριμήνου 2014 του Ομίλου Σαράντη αντικατοπτρίζουν βελτίωση σε επίπεδο πωλήσεων τόσο στις ξένες χώρες όσο και στην Ελλάδα.
Oι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 0,74% σε σύγκριση με το περυσινό Α’ τρίμηνο στα €50,83 εκ.
Οι ξένες αγορές, που αντιπροσωπεύουν το 63% του συνόλου των πωλήσεων του Ομίλου, αποτελούν βασικό μοχλό ανάπτυξης πωλήσεων, σημειώνοντας αύξηση κατά 2,8%, που αντιστοιχεί σε άνοδο κατά 4,76% σε τοπικό νόμισμα.
Αναφορικά με την ελληνική αγορά, παρά το αδύναμο ξεκίνημα του έτους, οι πωλήσεις από την Ελλάδα σημείωσαν πτώση μόνο κατά 2,6%, σηματοδοτώντας βελτίωση σε σύγκριση με τα προηγούμενα τρίμηνα.
Το περιθώριο μικτού κέρδους του Ομίλου βελτιώθηκε περαιτέρω κατά το Α’ τρίμηνο του 2014 σε 49,90% από 49,20% το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο λόγω ευνοϊκότερων συμφωνιών προμήθειας υλών και υπηρεσιών.
Το βασικό χαρακτηριστικό που επηρέασε την κερδοφορία του Ομίλου κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2014 είναι η εφαρμογή ισχυρών προγραμμάτων μάρκετινγκ πίσω από την τοποθέτηση νέων προϊόντων και καινοτομιών στις βασικές προϊοντικές κατηγορίες, ενέργειες που είναι όμως απαραίτητες για την αύξηση των μεριδίων αγοράς και την μελλοντική επιταχυνόμενη ανάπτυξη του Ομίλου.
Την ίδια στιγμή, ο Όμιλος παραμένει συγκεντρωμένος στην λειτουργική μόχλευση και τον έλεγχο του κόστους λοιπών λειτουργικών και μη λειτουργικών εξόδων με στόχο την περαιτέρω βελτίωση των λειτουργικών περιθωρίων και της κερδοφορίας.
Συγκεκριμένα:
Παρά το δύσκολο οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον, ο Όμιλος Σαράντη επιδεικνύει ισχυρή οικονομική θέση διατηρώντας καθαρή θετική ταμειακή θέση στα €12,5 εκ. κατά το Α’ τρίμηνο του 2014, έχοντας προβεί τον Ιανουάριο του 2014 σε πληρωμή προμερίσματος για την χρήση του 2013 ύψους περίπου 10 εκ. ευρώ.
Η οικονομική ευρωστία επιτρέπει στην διοίκηση του Ομίλου να αυτοχρηματοδοτεί τις δραστηριότητές και τα επενδυτικά του πλάνα, θέτοντας τις βάσεις για περαιτέρω μελλοντική ανάπτυξη.
Η έμφαση επικεντρώνεται σε προϊοντικές καινοτομίες στις βασικές κατηγορίες του Ομίλου, στην ανανέωση και τον εμπλουτισμό του προϊοντικού χαρτοφυλακίου, στην αύξηση των μεριδίων αγοράς, στην βελτίωση της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των προϊόντων μέσω συνεργειών και μείωσης κόστους στην παραγωγή, στην εξεύρεση εξαγορών αναγνωρισμένων προϊόντων ομοιογενούς χαρακτήρα ικανών να επιφέρουν υψηλές αποδόσεις και στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του ανθρωπίνου δυναμικού του Ομίλου.
Κοιτώντας προς το μέλλον, καθώς προχωράμε προς το δεύτερο τρίμηνο του 2014, έχουμε τοποθετηθεί κατάλληλα για το έτος και συνεχίζουμε να αναμένουμε για το σύνολο του 2014 αύξηση πωλήσεων κατά 5,7% στα € 250 εκ. και αύξηση Καθαρών Κερδών κατά 9,6% στα € 17,02 εκ.