Στα 124,2 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου της Frigoglass στο πρώτο τρίμηνο του 2014, μειωμένες κατά 11,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Επιπλέον, καταγράφηκαν καθαρές ζημίες ύψους 3,4 εκατ. ευρώ.
Στα 124,2 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου της Frigoglass στο πρώτο τρίμηνο του 2014, μειωμένες κατά 11,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Επιπλέον, καταγράφηκαν καθαρές ζημίες ύψους 3,4 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 3,6 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2013.
Παρ’ όλα αυτά, η Frigoglass εμφάνισε διψήφιο ποσοστό αύξησης των πωλήσεων επαγγελματικών ψυγείων σε πελάτες ζυθοποιίας στην Ευρώπη, ενώ ανακοίνωσε και 3% αύξηση στον κλάδο υαλουργίας.
Παράλληλα, συνεχίστηκαν οι πρωτοβουλίες μείωσης του κόστους στη διάρκεια της περιόδου, ενώ τα λειτουργικά έξοδα υποχώρησαν κατ' αναλογία με τις πωλήσεις.
«Όπως αναμενόταν, οι πωλήσεις μας το πρώτο τρίμηνο αντικατοπτρίζουν τη συνεχιζόμενη ύφεση των αναδυόμενων αγορών, που επηρεάζει με τη σειρά της τις επενδύσεις των πελατών. Η ύφεση αυτή έγινε περισσότερο εμφανής στον κλάδο της επαγγελματικής ψύξης στην Ασία, και οφειλόταν κατά κύριο λόγο στην απότομη πτώση των πωλήσεων στην Ινδία», σχολίασε ο Torsten Tuerling, διευθύνων σύμβουλος της Frigoglass.
Όπως εξήγησε, οι πρωτοβουλίες που κατέβαλε η εταιρεία για τη μείωση του κόστους δεν στάθηκαν ικανές να αντισταθμίσουν πλήρως τους χαμηλότερους όγκους πωλήσεων στον κλάδο της επαγγελματικής ψύξης και τον αρνητικό αντίκτυπο του κόστους πρώτων υλών στον κλάδο της υαλουργίας.
Για τα επόμενα τρίμηνα η διοίκηση αναμένει τη συνέχιση της επιδείνωσης των εμπορικών συνθηκών στις αναδυόμενες αγορές. Παρ' όλ' αυτά, σύμφωνα με τον κ. Tuerling, ο κλάδος υαλουργίας στη Νιγηρία καταγράφει υψηλά ποσοστά παραγωγικής δυναμικότητας και αναμένεται θετικό αντίκτυπο στην Ευρώπη μετά την πρόσφατη έναρξη καινοτόμων υπηρεσιών εξυπηρέτησης (service) των πελατών της εταιρείας.