Την επίσημη παρουσίαση του νέου στιγμιαίου τυχερού παιχνιδιού ΣΚΡΑΤΣ πραγματοποίησε σήμερα η Ελληνικά Λαχεία, εταιρεία της ΟΠΑΠ Α.Ε., στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου.
Την επίσημη παρουσίαση του νέου στιγμιαίου τυχερού παιχνιδιού ΣΚΡΑΤΣ πραγματοποίησε σήμερα η Ελληνικά Λαχεία, εταιρεία της ΟΠΑΠ Α.Ε., στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου.
Το ΣΚΡΑΤΣ αποτελεί προϊόν συνεργασίας των ΟΠΑΠ Α.Ε., Scientific Games InternationaI και Intralot. Πρόκειται για ένα νέο, απλό και διασκεδαστικό παιχνίδι με συχνά κέρδη, αφού 1 στους 4 κερδίζει. Ταυτόχρονα, το ΣΚΡΑΤΣ ανταποκρίνεται στις πιο υψηλές απαιτήσεις τεχνολογικής υπεροχής και αξιοπιστίας, στο πλαίσιο του υπεύθυνου παιχνιδιού της ΟΠΑΠ Α.Ε.
Τα δελτία ΣΚΡΑΤΣ της ΟΠΑΠ έχουν αρχίσει να διατίθενται ήδη από την 1η Μαΐου στα πρακτορεία ΟΠΑΠ. Παράλληλα, το ΣΚΡΑΤΣ διατίθεται και από τους λαχειοπώλες και σε άλλα σημεία πώλησης, όπως μίνι μάρκετ.
Σύμφωνα με τον ΟΠΑΠ, ενδεικτικό της μεγάλης επιτυχίας του ΣΚΡΑΤΣ στο ξεκίνημά του, και της θετικής αποδοχής από τους καταναλωτές, είναι το γεγονός ότι τις πρώτες έξι μέρες της κυκλοφορίας του, χωρίς να έχει ακόμα πλήρως ολοκληρωθεί η τοποθέτηση στο δίκτυο διανομής, έχουν αναδειχθεί 260.000 νικητές.
Το ΣΚΡΑΤΣ κυκλοφορεί σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις των 1 ευρώ, 2 ευρώ, 3 ευρώ και 5 ευρώ, με κέρδη που φτάνουν μέχρι και 10.000 ευρώ, 100.000 ευρώ, 200.00 ευρώ και 500.000 ευρώ, αντίστοιχα για κάθε έκδοση.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που παρουσιάζουμε το πρώτο μας παιχνίδι σύμφωνα με το πλάνο μας και που τα πρώτα μηνύματα από την πορεία του είναι ενθουσιώδη. Το ΣΚΡΑΤΣ ανήκει στην 2η πιο επιτυχημένη κατηγορία τυχερών παιχνιδιών παγκοσμίως και η Ελληνικά Λαχεία επενδύει σημαντικά στην υποστήριξή του, γιατί θα αποτελέσει έναν από τους κύριους πυλώνες ανάπτυξης της εταιρείας, καθώς και όλων των συνεργατών μας στο δίκτυο διανομής», δήλωσε ο Petr Matejovsky, CMO της Ελληνικά Λαχεία.