Προσπάθειες αντίδρασης και παραμονής σε θετικό έδαφος εξελίσσονται στις ευρωπαϊκές αγορές, λαμβάνοντας μικρή στήριξη από τον κλάδο των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Προσπάθειες αντίδρασης και παραμονής σε θετικό έδαφος εξελίσσονται στις ευρωπαϊκές αγορές, λαμβάνοντας μικρή στήριξη από τον κλάδο των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Ειδικότερα, στις 15:11, ο βρετανικός FTSE 100 ενισχύεται κατά 0,06% στις 6.588 μονάδες, ο γερμανικός DAX κερδίζει μόλις 0,01% στις 9.319 μονάδες και ο γαλλικός CAC 40 σημειώνει κέρδη 0,19% στις 4.414 μονάδες.
Ο σύνθετος πανευρωπαϊκός δείκτης Stoxx Europe 600 καταγράφει πτώση 0,3% στις 329,86 μονάδες. Μέχρι στιγμής ο δείκτης καταγράφει κέρδη 0,5% σε επίπεδο εβδομάδας, αλλά είναι ακόμη κατά 2,6% χαμηλότερα από το υψηλό έτους που είχε σημειώσει στις 4 Απριλίου.
Στο ταμπλό, η SAP υποχωρεί κατά 3,3%, καθώς ανακοίνωσε χειρότερα του αναμενομένου αποτελέσματα πρώτου τριμήνου, καθώς πωλήσεις και κέρδη ήταν χαμηλότερα από εκείνα που ανέμεναν οι αναλυτές
Στο -6,7% βρίσκεται η Akzo Nobel, καθώς οι διακυμάνσεις στην αγορά συναλλάγματος επηρέασαν αρνητικά τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου.
Στον αντίποδα, η Renault ενισχύεται κατά 1,3%, ενώ ο κλαδικός δείκτης καταγράφει κέρδη 1,2%. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη σημείωσαν «άλμα» 10% τον Μάρτιο, για έβδομο συνεχόμενο μήνα, λόγω των νέων μοντέλων και τα ισχυρή ζήτηση για τα οχήματα της Renault, της Peugeot και της Volkswagen. Οι νέες ταξινομήσεις αυξήθηκαν στα 1,49 εκατ. οχήματα συγκριτικά με τα 1,35 εκατ. το περσινό διάστημα, ενώ το πρώτο τρίμηνο οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 8,1%. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της Renault αυξήθηκαν 29% τον Μάρτιο, ενώ ακολούθησε η Peugeot με 11% και η Volkswagen με 8,4%.
Στα οικονομικά στοιχεία της ημέρας, ο δείκτης τιμών παραγωγού της Γερμανίας υποχώρησε 0,3% τον Μάρτιο έναντι εκτιμήσεων για σταθεροποίηση. Σε ετήσια βάση, ο δείκτης τιμών παραγωγού υποχώρησε κατά 0,9%, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν να υποχωρήσει κατά 0,7%