Χαμηλότερα των προσδοκιών διαμορφώθηκαν τα έσοδα της Google στο πρώτο τρίμηνο του έτους, ενώ τα περιθώρια συρρικνώθηκαν, καθώς συνέχισαν να υποχωρούν οι τιμές των διαφημίσεών της.
Χαμηλότερα των προσδοκιών διαμορφώθηκαν τα έσοδα της Google στο πρώτο τρίμηνο του έτους, ενώ τα περιθώρια συρρικνώθηκαν, καθώς συνέχισαν να υποχωρούν οι τιμές των διαφημίσεών της.
Ειδικότερα, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 19% στα 15,42 δισ. δολάρια - κάτω από τα 15,54 δισ. δολάρια που ανέμεναν οι οικονομολόγοι. Τα κέρδη αυξήθηκαν κατά 2,9% στα 3,45 δισ. δολάρια, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 6,27 δολάρια έναντι των 6,41 δολαρίων που ανέμεναν οι αναλυτές.
«Είναι ένα μέτριο τρίμηνο για μια μεγάλη εταιρεία», σχολίασε στο Reuters αναλυτής της BGC Partners.
Γενικότερα, οι επιδόσεις της Google στον οικονομικό τομέα βρίσκονται στο «μικροσκόπιο», για να διαπιστωθεί πόσο καλά «στέκεται» η εταιρεία όσον αφορά στη μετάβαση στον κόσμο των φορητών συσκευών και τα διαφορετικά του διαφημιστικά δεδομένα.
Η αξία της μετοχής της Google σημείωσε πτώση 5%, καθώς οι επενδυτές φαίνονται προβληματισμένοι σχετικά με αυτό που βλέπουν ως ανικανότητα της εταιρείας να συγκρατήσει τις τιμές των διαφημίσεων, καθώς το μέσο «κόστος ανά κλικ» (cost per click) μειώθηκε 9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Επίσης, προβληματισμούς δημιούργησε και η συμφωνία πώλησης της Motorola Mobility - για την οποία η Google είχε πληρώσει 12,5 δισ. δολάρια πριν δύο χρόνια - στη Lenovo, αντί 3 δισ. δολαρίων.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του BBC, ο αμερικανικός κολοσσός φαίνεται να αντιμετωπίζει προβλήματα στην προσπάθειά του να χρεώσει στους διαφημιστές υψηλότερες τιμές για διαφημίσεις σε φορητές συσκευές, τομέας ο οποίος καθίσταται ολοένα και πιο σημαντικός.
Οι διαφημιστές εμφανίζονται διστακτικοί να πληρώσουν περισσότερα για διαφημίσεις σε φορητές συσκευές, τουλάχιστον εν συγκρίσει με τις «συμβατικές» διαφημίσεις για desktop συστήματα, που αποτελούν την κύρια πηγή εσόδων για την εταιρεία.