Η ΑΥΞΗΣΗ των πωλήσεων σε αγορές όπως η Ρωσία και η Κίνα, είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση σε ποσοστό της τάξης του 22% των καθαρών κερδών της μεγαλύτερης εταιρείας παραγωγής καλλυντικών στον κόσμο, L'Oreal, παρά τη συρρίκνωση της ανάπτυξης που γνωρίζει στη Δυτική Ευρώπη.
Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν σε 958,2 εκατ. ευρώ (1,17 δισ. δολ.) έναντι 783,4 εκατ. ευρώ που ήταν πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση που διενεμήθη στα γραφεία της εταιρείας. Οικονομικοί αναλυτές του Bloomberg News εκτιμούσαν, ότι τα κέρδη της θα ανέλθουν σε 929 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 3,6%, φθάνοντας τα 7,4 δισ. ευρώ.
Ο επικεφαλής της, Lindsay Owen-Jones, 58 ετών, έχει εισχωρήσει τα τελευταία χρόνια στις αναδυόμενες αγορές, λανσάροντας τα σαμπουάν Matrix στην Ανατολική Ευρώπη και προωθώντας τα κραγιόν Maybelline σε ολόκληρη την Ασία. Αυτές οι κινήσεις του, προστάτευσαν την εταιρεία έναντι του ανταγωνισμού στο επίπεδο τιμών που ασκεί η Procter & Gamble Co., καθώς η ανάπτυξη στη Δυτική Ευρώπη, όπου η L'Oreal πραγματοποιεί περίπου το ήμισυ των πωλήσεών της, υποχωρεί.
«Οι ετήσιες πωλήσεις, εξαιρουμένων των εξαγορών και των συναλλαγματικών διαφορών θα κινηθούν με τους ίδιους ρυθμούς του πρώτου εξαμήνου, όπου αυξήθηκαν σε ποσοστό 6,4%. Από τις 9 Ιουλίου, η εταιρεία έχει θέσει στόχο ετήσιας ανάπτυξης, ποσοστό τουλάχιστον 7%, ενώ επιτάχυνε τον ρυθμό επέκτασής της με εξαγορές, όπως της Colorama στην Βραζιλία και της Mini-Nurse στην Κίνα. To 20% των πωλήσεων της L'Oreal, προήλθε πέρυσι από τις χώρες εκτός της Ευρώπης και από τη Β. Αμερική.
Οι πωλήσεις της στην Κίνα αναρριχήθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 85%, τη στιγμή που τα έσοδά της στην Ρωσία αυξήθηκαν κατά 46%. Την ίδια περίοδο οι πωλήσεις της στην Ευρώπη σημείωσαν αύξηση μόλις 1,7%.
Οι μετοχές της εταιρείας έχουν υποχωρήσει συνολικά φέτος σε ποσοστό της τάξης του 16% και της ολλανδικής Unilever κατά 4,3%. Μείωση 4,1% έχουν εμφανίσει οι μετοχές της Henkel.